Gå til innhold

Har du sett The Avengers?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett filmen The Avengers ennå? Er den bra? Hører visst den gjør det veldig stort for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og er det mulig å se den uten å se de andre filmene enkelte av karakterene er med i? Ser at Iron Man er med, men likte ikke den filmen så har ikke så lyst å se 2-eren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo festlig nok den. Veldig lik de andre i serien, så har du sett noen av dem vet du jo hva du går til. Fullstendig fjollete historie, men gode skuespillere, stram regi og bra manus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det mulig å se den uten å se de andre filmene enkelte av karakterene er med i? Ser at Iron Man er med, men likte ikke den filmen så har ikke så lyst å se 2-eren.

Historien er står greit nok alene, og du klarer deg sikkert uten å ha blitt introdusert for de andre karakterene, men dersom du ikke likte Iron Man vil du neppe like denne. Samme ulla, bare større skala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den 3 ganger på kino, og syntes den er dødsbra! Veldig underholdende. de filmene som kom før er nesten bare oppvarming i forhold til denne. Tror man får mye mer ut av filmen hvis man har sett de andre på forhånd. Den viktigste føler jeg er Thor, men det er et pluss om man har sett alle :) Det eneste som er viktig med Iron Man 2 i forhold til denne, er vel introduksjonen av Black Widow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Har sett den to ganger på kino, en med samboeren og en med mine søsken. Synes den var like bra andre gang som første ;) Det er en forutsetning at du liker den type film da, historien er sånn så som så, men det er mye action, fart og humor. Jeg lo iallefall ganske mye.

Og at Chris Hemsworth er med gjør heller ingenting. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, veldig bra film for store gutter som har et forhold til figurene som dukker opp!

Hulken er rå ;)

Endret av Bud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Sett den to ganger på kino. Skal se den en gang til med lillebror bare fordi ejg mener at han burde se den på kino (pluss at jeg vil se den igjen) :gjeiper:

Jeg er en sucker for superheltfilmer så jeg elsker den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den. Ikke min type film og heller ikke min humor. Sikkert mer spennende om man har sett de andre filmene og generelt liker action/science fiction-type filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Har sett den to ganger på kino, en med samboeren og en med mine søsken. Synes den var like bra andre gang som første ;) Det er en forutsetning at du liker den type film da, historien er sånn så som så, men det er mye action, fart og humor. Jeg lo iallefall ganske mye.

Og at Chris Hemsworth er med gjør heller ingenting. :lur:

omnom Thor :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omnom Thor :lur:

Vet noen hvor jeg kan laste ned filmen? Jeg vet at det ikke er spesielt lurt eller noe, men jeg er utrooolig blakk for tiden og har kjempelyst til å se an :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet noen hvor jeg kan laste ned filmen? Jeg vet at det ikke er spesielt lurt eller noe, men jeg er utrooolig blakk for tiden og har kjempelyst til å se an :(

Pleier aldri å laste ned heller, så jeg vet liksom ikke hvordan jeg gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Den er DRIT kul!

Så den på søndag og kommer garantert til å se den igjen. Ordenlig kul var den, anbefales virkelig! :):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den, men utrolig nok ingen av de "enkeltfilmene" med de ulike karakterene.

Synes den var veldig bra og ganske morsom til tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var DÅRLIG! Lenge siden jeg har kjeda meg så mye på kino. Men igjen, jeg liker ikke sånne filmer egentlig så jeg er vel ikke den rette til å svare :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett den, og frå før av har eg berre sett Iron Man (1 og 2) og Captain America, så trur du klarer deg uten å ha sett dei andre (kanskje fordel med Thor, ja (eg har ikkje sett filmen, men kan storyen). Eg syns den var veldig bra, blei positivt overraska! Mykje artig humor. Veldig kjekke mannfolk også, haha!

Endret av NancyB.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Jeg digget filmen, og skal helt klart se den igjen. :D Det er nok ikke et "must" å ha sett alle de andre filmene, men det er en stor fordel, vil jeg mene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor! :rodmer:

Det beste er faktisk ikke at fyren er fordømrade kjekk (men han er jo det da, for all del), men at personligheten er akkurat slik jeg har forestilt meg den "ekte" Thor fra norrøn mytologi - litt bråkjekk, snarsint og voldsom, men også varm og rettferdig. Rett og slett en innertier til en bransje som ellers har litt lettfeldig omgang med myter og fortellinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...