Gå til innhold

Misssy`s slanke og prøverdagbok


Misssy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 22 år gammel jente som giftet meg for 2 år siden. Til høsten skal jeg begynne å studere for fullt igjen, etter 6 mnd med fri fra studiene. Jeg begynner da 2. året.

Etter at jeg forlovet meg og giftet meg har kiloene kommet snikende. Jeg slanket med for noen år tilbake og gikk veldig mye ned i vekt i løpet av kort tid og dobbelt så mye kom på igjen gjennom årene. Nå er det på`n igjen :sjenert:

Jeg veier 92 kg og prøver å gå ned til 70.

også var det prøvinga da:/

jeg har sluttet med nuva ringen siden oktober men vet sånn ca, hver syklus når jeg har eggløsning, så vi har brukt "sikker periode" metoden når det gjelder prevensjon. Dvs at jeg vi "hopper av" i siste liten de dagene jeg vet at jeg har eggløsning, og siden jeg har stabil 28-30 dager syklus så har det funket hittil. Men fra nå av skal vi ikke bry oss så mye om det og bare se hvordan det går, jeg skal ikke ta noe eggløsningstester eller bli noe desperat prøver.

Denne dagboken oppretter jeg kun for å lufte noen tanker rundt trening, slanking, kosthold og prøvinga. Håper jeg får tatt av meg noen kilo før jeg faktisk blir gravid men jeg har prøvd siden januar nå og det går tregt med vekta:(

Har ikke samme viljestyrke som før.

Kanskje jeg blir skikkelig motivert når jeg er høygravid og føler meg kjempe diger? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det er selvfølgelig veldig hyggelig med litt besøk i dagboken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noe trenin siden sist pg overtid jobbing. Det er utrolig mye å gjøre på jobben og jeg jobber stort sett fra 07.00 til 18-19.00. Jeg gleder meg til denne travle perioden er over, og jeg gleder meg til å begynne på skole til høsten der jeg fortsetter hvor jeg slapp i studien.

kostholdet har gått greit, jeg spiser mye knekkebrød med mager pålegg. Men siden jeg spiser så lite mens jeg er på jobb spiser jeg mer enn en porsjon av middagen hjemme.

Men sånn for å sette meg del-mål som jeg vet at jeg er dårlig på:

--> Drikke mye vann! Drikker utrolig lite i det siste, og det er jo dumt.

--> slutte med sukkerholdige drikker

Konsentrerer meg først og fremst om dette denne uken og i hver innlegg skal jeg skrive hvordan det gikk for den dagen :fnise::fnise:

igår hadde jeg og kjære litt "voksen tid" og denne tiden er eggløsningtiden så vi får se :filer:

Kanskje? :jepp:

Tviler på det men morsomt å ha noe å se frem til :rodmer:

Idag skal det støvsuger, badet skal vaskes og jeg skal ta level 1 av 30 days shred og prøve å i det minste trene hjemme når jeg ikke får dratt på elixia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...