Gå til innhold

Jeg var utro med eksen hans!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj - dere menn med de ekle 3 kant fantasiene deres!

Forøvrig så tror jeg TS troller her.

ikke nødvendigvis.

jeg hadde en knullekompis knut.knut fikk seg dame(Sandra) og jeg fortsatte med han likevel. de slo opp.hun viste ikke om meg. en stund etter hadde jeg sex med Sandra. ting skjer.hun viste at knut hadde vært utro med meg før sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er bedre han får høre det av deg enn av eksen...

Men må innrømme at jeg flirer litt nå, og tar høyde for at dette er tull og tøys!

Sett fra hennes ståsted er jo dette den perfekte hevn :fnise: Er det noe som er mer effektivt enn å ligge med bestekompisen hans, må det jo være å ligge med dama hans. :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella111

Har du sagt det og hvordan reagerte han?

Venter spent på oppdatering :popcorn:

jeg lurer og fælt på hvordan det gikk :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg sitter bare og griner og vet ikke hva jeg skal gjøre... Men jeg får vel si det idag når han kommer fra jobb, eller så drar jeg til moren min og ringer han derfra, så ikke jeg får juling....

Over tlf? Hallo! Du har vært utro, du kommer sannsynligvis til å kuse han. Det minste du kan gjøre er å vise han litt respekt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om eksen hans forteller det, kan jo TS bare si at hun er en heks som prøver å ødelegge for dem og at hun tydeligvis ikke er ferdig med ham :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emma

Hvis ingen så dere så ville jeg holdt kjeft... Om x-en hans sier det og du nekter, hvem vil han tro.

Men det du burde spørre deg selv er hvordan du så lett kunne være utro, erfaring sier vel at hvis alt er bra hjemme så har man ikke behov for å finne andre ute...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er dette seriøst? Unnskyld at jeg ler men litt sær situasjon :fnise:

Jeg antar at både du og eksen er jenter? Ganske mange gutter regner ikke jente-sex/klining mellom jenter som utroskap hvis kjærsten gjør det, så det går kanskje greit. Vet du hvor han står i den saken?

Siden det er xen er det jo en sjangse for at han får vite det fra henne, da er det nok best om du forteller det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er helt greit å holde det hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett på meg selv som lesbisk, men i helga møtte jeg eksen til kjæresten min og det endte utrolig nok med at vi rota! Og enda verre, jeg ble med henne hjem og der skjedde det saker også!

Hva skal jeg si til han????? :( :( :( Skal jeg holde det hemmelig eller hva?

SLAPP AV !!!!!!!!!

For det første så trenger ikke du si noe, men selv om du velger å si noe, så kan jeg garantere deg at menn ikke tar sånne ting alvorlig og de regner ikke det som utroskap. Hvorfor sier jeg det? Fordi jeg har gjort det selv. På en fest, med typen min tilstede klinte jeg heftig med 2 venninner (ikke samtidig da vel). Typen min bare lo av oss og likte det. Litt senere gikk jeg og en av de to venninnene mine på badet og rotet lite grann. Hun sendte faktisk MMS til typen sin også (hun tok bilde av oss da vi klinte og tok på hverandre). Han ble ikke sint han heller, han syntes bare det var så sexy :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLAPP AV !!!!!!!!!

For det første så trenger ikke du si noe, men selv om du velger å si noe, så kan jeg garantere deg at menn ikke tar sånne ting alvorlig og de regner ikke det som utroskap. Hvorfor sier jeg det? Fordi jeg har gjort det selv. På en fest, med typen min tilstede klinte jeg heftig med 2 venninner (ikke samtidig da vel). Typen min bare lo av oss og likte det. Litt senere gikk jeg og en av de to venninnene mine på badet og rotet lite grann. Hun sendte faktisk MMS til typen sin også (hun tok bilde av oss da vi klinte og tok på hverandre). Han ble ikke sint han heller, han syntes bare det var så sexy :gjeiper:

Øh ja, deg og typen din om det. For mange er faktisk dette utroskap og direkte respektløst. Kjæresten min ville aldri tolerert det!

TS: Jeg ville garantert sagt i fra til kjæresten din, såpass respekt har man for personen man er glad i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mannlige bekjente sier at dersom dama har seg med en annen dame, er det ikke utroskap. Og spesielt ikke om de får se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett på meg selv som lesbisk, men i helga møtte jeg eksen til kjæresten min og det endte utrolig nok med at vi rota! Og enda verre, jeg ble med henne hjem og der skjedde det saker også!

Hva skal jeg si til han????? :( :( :( Skal jeg holde det hemmelig eller hva?

mye mulig at hun kanskje gjorde dette for å kunne ha noen kort på hånden som hun vil bruke til sin x, så du burde nok belage deg på å fortelle det før denne andre jenta setter ut en mulig plan.

og en ting til. skam deg.

Endret av sodastream
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg kan tenke meg at han skal bli sur for er at han ikke fikk være med å se på. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mange av svarene her: Seriøst? Sex er sex, spiller ingen rolle hvilket kjønn det er med. Jeg hadde ikke blitt noe mer glad om typen min var utro med en mann i stedet for en dame.

Til TS, jeg synes du burde si det, fordi det burde være opp til han å avgjøre om han vil fortsette forholdet og om han føler han kan stole på deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til mange av svarene her: Seriøst? Sex er sex, spiller ingen rolle hvilket kjønn det er med.

Det er ikke alle som tenker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

SLAPP AV !!!!!!!!!

Alle menn er ikke slik. Samboeren min hadde blitt like sur om jeg var utro med en kvinne, som hvis jeg var det med en mann. Utroskap er utroskap, samme hvilket kjønn, så lenge ikke noe annet er avtalt.

Håper du tenker deg om neste gang TS. Pryl fortjener du ikke pga utroskap, men at han blir sint og eventuellt gjør det slutt er vel vell fortjent når man er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...