AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg har aldri sett på meg selv som lesbisk, men i helga møtte jeg eksen til kjæresten min og det endte utrolig nok med at vi rota! Og enda verre, jeg ble med henne hjem og der skjedde det saker også! Hva skal jeg si til han????? :( Skal jeg holde det hemmelig eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Del Skrevet 7. mai 2012 Altså.. det er slik kvinner skaper en kvinnevond mann.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Del Skrevet 7. mai 2012 Det var i fylla og nå kommer jeg meg ikke ut av dette her Må vel bare si det... Og få meg en på trynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #4 Del Skrevet 7. mai 2012 Du må jo si det, det må du. Det må du bare... Men ikke regn med at han tilgir dette, vær glad om han gjør det, men vær ærlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Del Skrevet 7. mai 2012 du må nok si det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. mai 2012 #6 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg har aldri sett på meg selv som lesbisk, men i helga møtte jeg eksen til kjæresten min og det endte utrolig nok med at vi rota! Og enda verre, jeg ble med henne hjem og der skjedde det saker også! Hva skal jeg si til han????? :( Skal jeg holde det hemmelig eller hva? Den eneste måten og bevare vennskapet på nå må vel at dere begge to puler ham samtidig neste gang? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #7 Del Skrevet 7. mai 2012 Men om jeg aldri gjør det igjen er vel det greit at jeg lar det blir en hemmelighet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 7. mai 2012 #8 Del Skrevet 7. mai 2012 Men om jeg aldri gjør det igjen er vel det greit at jeg lar det blir en hemmelighet? Han fortjener å vite det, stakkars mann. Har du brutt sperren, så kommer det til å skje igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forvirretvegglus Skrevet 7. mai 2012 #9 Del Skrevet 7. mai 2012 Det de ikke vet har de heller ikke vondt av. Ikke ofte den gjelder men muligens den gjør det her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #10 Del Skrevet 7. mai 2012 Om du vil si det eller ikke er opp til deg. Men husk på at det kan komme ut på andre måter, og det er ikke sikkert kjæresten vil sette noen stor pris på det. Ville du likt det dersom han var utro med noen? Ærlighet er som regel det beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. mai 2012 #11 Del Skrevet 7. mai 2012 Men om jeg aldri gjør det igjen er vel det greit at jeg lar det blir en hemmelighet? Hvordan vet du at det aldri kommer til og skje igjen? En gang uplanlagt allerede jo... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #12 Del Skrevet 7. mai 2012 ja men det er liksom en gang og da gjør jeg jo ikke det igjen! Man brenner seg på ovnen en gang og da passer an seg neste gang! Samme tenker jeg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #13 Del Skrevet 7. mai 2012 hun eksen kan jo finne på å fortelle det så anbefaler deg å si det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blenda Skrevet 7. mai 2012 #14 Del Skrevet 7. mai 2012 Den eneste måten og bevare vennskapet på nå må vel at dere begge to puler ham samtidig neste gang? Æsj - dere menn med de ekle 3 kant fantasiene deres! Forøvrig så tror jeg TS troller her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #15 Del Skrevet 7. mai 2012 Hva skal jeg si til han????? :( Skal jeg holde det hemmelig eller hva? Si det. Kanskje synes han det er kult. Mange menn gjør det. Si det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 7. mai 2012 #16 Del Skrevet 7. mai 2012 Beklager, men... Bwhahahahahahahhaa! Intet mindre enn fantastisk gjort! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #17 Del Skrevet 7. mai 2012 Men om jeg aldri gjør det igjen er vel det greit at jeg lar det blir en hemmelighet? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #18 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg sitter bare og griner og vet ikke hva jeg skal gjøre... Men jeg får vel si det idag når han kommer fra jobb, eller så drar jeg til moren min og ringer han derfra, så ikke jeg får juling.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullskje Skrevet 7. mai 2012 #19 Del Skrevet 7. mai 2012 Sorry, men det er ganske fantastisk gjort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #20 Del Skrevet 7. mai 2012 ja ja, fantastisk gjort sier noen her, men om du ikke kommer til å gjøre det igjen syns jeg du burde holde tett om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå