Gå til innhold

Newborn er prøver


Newborn

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Nei, huff....så kjedelig:(

Gynekologen min snakket også om lapraskopi hvis ikke pergotime funket på meg. Jeg har kanskje 2-3 kurer igjen :sjenert:

Men kan det hende at du kanskje ikke har så høyt hcg nivå ? Kanskje du skulle tatt en blodprøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lapraskopi er ikke behagelig, men det er verdt det! :) Det er veldig fort gjort, og du sover jo gjennom hele greia. Jeg opplevde smerter i skuldrene og magen da jeg våknet og hadde vondt i to-tre dager men så var jeg like rask.

Selvfølgelig håper man at man slipper, det skjønner jeg jo. Men hvis det kan hjelpe deg med å finne ut av hvorfor du ikke blir gravid er det verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen ankommet med smerter og alt som hører til :sukk:

Litt skuffet. Hadde et bitte lite håp om at der kunne være en liten en inni der denne gangen siden den var så veldig forsinket.

Så da venter siste pergokur om noen dager. Æsj altså...

Enig i at det nok er verdt det Grethe91. Alt man gjør for å få drømmen oppfylt :) kjenner jeg gruer meg veldig til å fortsette utredning hvis den ikke sitter på neste runde. Men fortsatt en siste kjans, så skal ikke gi opp håpet helt ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen ankommet med smerter og alt som hører til :sukk:

Litt skuffet. Hadde et bitte lite håp om at der kunne være en liten en inni der denne gangen siden den var så veldig forsinket.

Så da venter siste pergokur om noen dager. Æsj altså...

Enig i at det nok er verdt det Grethe91. Alt man gjør for å få drømmen oppfylt :) kjenner jeg gruer meg veldig til å fortsette utredning hvis den ikke sitter på neste runde. Men fortsatt en siste kjans, så skal ikke gi opp håpet helt ennå :)

Flott innstilling :) Det er en siste kjangs. Ta den før du bekymrer deg over neste. Lapraskopi er noe som utføres på mange kvinner daglig, og er ikke en farlig "operasjon". Du trenger ikke å engste deg over den før du i det hele tatt vet om det blir snakk om. Ta det som det kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, har noen det slik som dette hver gang de har mensen? Jeg er så kvalm at jeg kaster opp, så svimmel at jeg nesten ikke klarer å gå, korsryggen og magen verker som et helvete og humøret er som en berg og dalbane i dag. Kanskje jeg skal være glad til for at jeg ellers kun har en dag og to med blødninger et par ganger i året ellers.

Har aldri opplevd slik reaksjon som dette på mensen før. Gleder meg til å få samboeren min hjem fra jobb i kveld. Han har vert borte hele uken nå så det skal bli godt å få en armkrok å krype inn i :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...