meelissa Skrevet 7. mai 2012 #1 Del Skrevet 7. mai 2012 Har hatt en treningsdagbok her før (i fjor.. Kremt), og da var jeg flink! Men nådde aldri målene mine. Jeg fikk meg kjæreste, ny jobb og studiene tok for mye tid, og prioriteringene gikk rett vest. Nå har jeg startet på nytt, og er motivert som bare det! Jeg er 20 år gammel, veier i underkant av 60 kg og er ca 175 høy. Mitt mål er ikke vektnedgang, men stramme opp rumpe og lår, og få mer definerte magemuskler (eller, i det hele tatt få noen..) og armene skal defineres! Så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Per i dag er mitt største problem kostholdet, men har funnet ut at jeg må trene for å kunne ha et skjerpet spise-fokus! I dag er jeg allerede ferdigtrent Det ble 5 km på tredemølla, og det er en god start for meg! Brukte akkurat 30 min. Målet er å kunne klare 1mil på en time, men det får vi ta etterhvert. Må passe på legger og knær, ekle betennelser som ulmer der fra gamle ballettider. Planen for denne uka er som følger: Mandag: kondisjon, 5 km Tirsdag: Styrketime m/ instruktør, 60 min Onsdag: CorePuls, 60 min Torsdag: kondisjon, 5 km Fredag: styrkeøkt ben Lørdag: styrkeøkt armer Søndag: hviledag Endret 7. mai 2012 av meelissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 7. mai 2012 #3 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg har akkurat samme mål som deg, stramme opp! Så her skal jeg følge med på Og 5 km på 30 min er kjempe bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hyggelig med en følger! 5 km på 30 min er vel ikke så verst tror jeg, men vil likevel springe mye mer! Er fortsatt usikker på hvordan jeg raskest strammer opp, styrketrening er vel det beste, men det er jeg så dårlig på... Endret 8. mai 2012 av meelissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 8. mai 2012 #5 Del Skrevet 8. mai 2012 Hyggelig med en følger! 5 km på 30 min er vel ikke så verst tror jeg, men vil likevel springe mye mer! Er fortsatt usikker på hvordan jeg raskest strammer opp, styrketrening er vel det beste, men det er jeg så dårlig på... Løping er så gøy! Jeg bruker dette programmet nå, er på min siste uke nå Har hatt en veldig fin økning og merker godt på kroppen at jeg har blitt strammere i fisken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 8. mai 2012 Dagens styrkeøkt var DØDSTUNG. Men det føles kjempebra Fikk trent styrke på hele kroppen. Gøy med vekter! Blir kanskje en hviledag i morgen, kjenner at jeg kommer til å få veldig gangsperre i morgen.. Tar det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) God morgen I dag VERKER kroppen, AU.. Så tror jeg tar det helt med ro i dag. Så får jeg heller dra på CorePuls i morgen. Men, da blir det to hviledager denne uken, for lørdag blir det bursdagsfest og dermed blir jeg nok redusert på søndag Nei, fuck it. Jeg drar på en løpetur Endret 9. mai 2012 av meelissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 9. mai 2012 #8 Del Skrevet 9. mai 2012 God morgen I dag VERKER kroppen, AU.. Så tror jeg tar det helt med ro i dag. Så får jeg heller dra på CorePuls i morgen. Men, da blir det to hviledager denne uken, for lørdag blir det bursdagsfest og dermed blir jeg nok redusert på søndag Nei, fuck it. Jeg drar på en løpetur Sprekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 9. mai 2012 Nå har jeg trent, og det føles godt Ble en supertung løpeøkt, kroppen var seeeeeig. Men fikk jogget 5 km på itt over 30 min likevel. Belønte meg med noen minutter solarium og handlet masse digg, så nå skal jeg spise en stooor porsjon havregrøt med banan og kanel! Nam. Solen skinner og dagen er enda ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå