Gjest Elses Skrevet 6. mai 2012 #1 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg vet det ikke er noe å gjøre med det nå, men jeg må alikvel få det ut. Jeg angrer sånn på at jeg lot meg overtale til å ta abort i fjor sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 6. mai 2012 #2 Del Skrevet 6. mai 2012 Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Del Skrevet 7. mai 2012 for sent å angre nå. gjort er gjort. bedre lykke med neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 7. mai 2012 #4 Del Skrevet 7. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5 Del Skrevet 7. mai 2012 Skjønner deg godt. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er 20 år gammel, singel og student. Hva har jeg å tilby et lite barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elses Skrevet 7. mai 2012 #6 Del Skrevet 7. mai 2012 Skjønner deg godt. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er 20 år gammel, singel og student. Hva har jeg å tilby et lite barn?? Var 19 år, singel og arbeidsledig da jeg fant ut at jeg var gravid, så vet godt hvordan du har det. Eneste rådet mitt er at du må tenke deg nøye igennom det, ikke la deg overtale av andre slik jeg gjorde. Lykke til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #7 Del Skrevet 9. mai 2012 Skjønner deg godt. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er 20 år gammel, singel og student. Hva har jeg å tilby et lite barn?? Mye mer enn hva du tror. Du kan gi barnet et fint liv selvom du er singel og student, bedre enn å ikke få muligheten til livet i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #8 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg vet det ikke er noe å gjøre med det nå, men jeg må alikvel få det ut. Jeg angrer sånn på at jeg lot meg overtale til å ta abort i fjor sommer Sliter med akkurat det samme. Hadde jeg ikke tatt aborten for litt over to år siden hadde jeg i juli hatt et barn på to år springende rundt her, og jeg har omtrent angret siden den dagen. Om jeg kunne hadde jeg også hatt det ugjort, men som du sier, det er dessverre ikke noe å gjøre med nå. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 29. mai 2012 #9 Del Skrevet 29. mai 2012 Jeg angrer sånn på at jeg lot meg overtale til å ta abort i fjor sommer Hvorfor angrer du? Hva ser du annerledes på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elses Skrevet 30. mai 2012 #10 Del Skrevet 30. mai 2012 Sliter med akkurat det samme. Hadde jeg ikke tatt aborten for litt over to år siden hadde jeg i juli hatt et barn på to år springende rundt her, og jeg har omtrent angret siden den dagen. Om jeg kunne hadde jeg også hatt det ugjort, men som du sier, det er dessverre ikke noe å gjøre med nå. Hvor gammel er du? Jeg var 19, snart 20 da jeg ble gravid, nå er jeg snart 21. Nå i dag er det akkurat et år siden jeg tok abot ... merker det er rart å tenke på at jeg kunne hatt et lite barn springene rundt her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elses Skrevet 30. mai 2012 #11 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvorfor angrer du? Hva ser du annerledes på nå? Jeg angrer jo fordi jeg lot meg overtale til å gjøre noe jeg egentlig ikke var helt sikker på om jeg ville. Når du kun har to-tre venniner som støtter deg, mens resten av vennegjengen din og familien din sitter å overtaler deg til å ta abort blir man litt "hjernevaska". Det ble i hvertfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå