Gå til innhold

Ny voldtekt i pirat-taxi


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hun har min medfølelse for å være komplett idiot. Aldri pirattaxi alene, og ALDRI en med to menn i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bli jo hele tiden fortalt at våre nye landsmenn er like hyggelige som nordmenn, så hvorfor ikke stole på et par unge innvandrere som kjører pirat for å spe på studielånet? Kanskje hun har hørt hvor vanskelig det er for dem å få andre jobber, og bare ville hjelpe.

Jeg hadde ikke satt meg inn i bilen med eller stolt på to fremmede nordmenn heller. Det er like uansvarlig det.

Selvsagt dumt gjort av henne og noe hun lett kunne unngått, men det unnskylder ikke det mennene gjorde. Så selvsagt har hun min medfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russejente forsøkt voldtatt på vei hjem i Asker i natt. Heldigvis skjedde ikke noe, hun gjorde motstand, begynte å skrike og klarte å komme seg løs. Hva med drittsekken? Afrikansk utseende med flytende norsk. Høres det kjent ut? :kjefte:

Kilde: dagens Aften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor og mine venninner kjenner jeg. Selvfølgelig ville jeg ha syntes synd i dem.

Så bare fordi man ikke kjenner dem er det altså greit?

Tja. Det er jo sånn det har blitt i dag. Folk bryr seg ikke om andre lenger. Fysj for et land Norge har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare fordi man ikke kjenner dem er det altså greit?

Tja. Det er jo sånn det har blitt i dag. Folk bryr seg ikke om andre lenger. Fysj for et land Norge har blitt.

Les alle innleggene mine. Jeg har aldri sagt at det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10065525

Kan man virkelig forvente medfølelse for damen i denne situasjonen?

Som mann er det flere steder i Oslo by der man ikke kan gå på nattestid uten å bli utsatt for blind vold. Hvis en mann konsekvent velger å gå de stedene, så må du også være klar over at slikt kan skje. Akkurat som når denne kvinnen setter seg inn i en pirat-taxe med to mørkhudede i.

Skulle trodd folk hadde lært litt etter alle avisoppslagene, men neida...

Vel, du har ikke min sympati når du bevist velger å sette deg inn i den bilen isteden for å ta en vanlig taxi.

Og, nei, det skal ikke være slik, men det er en annen debatt.

http://www.dagbladet.no/2009/05/29/nyheter/voldtekt/voldtektsforsok/drosje/6458242/

Etterforskerne bekrefter at fem voldtektssaker de siste månedene alle har skjedd i registrerte drosjer i byen, skriver Stavanger Aftenblad.

Samme har skjedd i Oslo etter det jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så man er mer verdig offer når man voldtas i registrert taxi enn i en pirattaxi???

På en måte ja. Registrerte drosjer skal være trygge. Piratdrosjer burde også være det, men det er allmennkunnskap at de ikke alltid er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man er mer verdig offer når man voldtas i registrert taxi enn i en pirattaxi???

Ja! Da betaler man for en tjeneste der føreren har levert vandelsattest hos politiet for å få sin kjøreseddel. Alle taxiene er også registrerte, og har elektronisk sporing gjennom taksameteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...