Gå til innhold

Ny voldtekt i pirat-taxi


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10065525

Kan man virkelig forvente medfølelse for damen i denne situasjonen?

Som mann er det flere steder i Oslo by der man ikke kan gå på nattestid uten å bli utsatt for blind vold. Hvis en mann konsekvent velger å gå de stedene, så må du også være klar over at slikt kan skje. Akkurat som når denne kvinnen setter seg inn i en pirat-taxe med to mørkhudede i.

Skulle trodd folk hadde lært litt etter alle avisoppslagene, men neida...

Vel, du har ikke min sympati når du bevist velger å sette deg inn i den bilen isteden for å ta en vanlig taxi.

Og, nei, det skal ikke være slik, men det er en annen debatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har min medfølelse i hvert fall.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du er rasistisk! Ta med deg hatet ditt til document.no eller SIAN og resten av høyreekstremistpakket ditt!

Muslimske innvandrere er egentlig bare koselige! Det er kvinnens egen feil at integreringen går så dårlig når hun ikke kler seg i telt og holder seg på kjøkkenet isteden for å gå ut og drikke øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har medfølelse for henne og situasjonen hun havnet i selv om jeg selv aldri hadde sittet meg inn i en pirattaxi (uansett hvilken farge det var på sjåførene)

For meg er det naturlig å ha medfølelse for folk som opplever noe så grusomt som en voldtekt!

En voldtekt kunne skjedd i en vanlig taxi også, og ikke bare i " en pirat-taxe med to mørkhudede i"....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har min medfølelse fordi det er menneskelig å ta dårlige valg. Tipper hun har lært leksa si nå. Ellers syns jeg dette var bare trist, håper gjerningsmennene blir tatt snarest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kan være at hun trodde Trondheim er en trygg by, men det har nettopp vært en knivran i parken ved Studentersamfundet så en bør som sagt tenke seg litt om. Oslo derimot er tapt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun får all den hjelp og oppfølging som kan oppdrives. Og at overgriperne arresteres og straffes hardt. Samtidig klarer jeg ikke kvi meg for å tenke "Herregud, hvor IDIOT er det mulig å være?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du er rasistisk! Ta med deg hatet ditt til document.no eller SIAN og resten av høyreekstremistpakket ditt!

Muslimske innvandrere er egentlig bare koselige! Det er kvinnens egen feil at integreringen går så dårlig når hun ikke kler seg i telt og holder seg på kjøkkenet isteden for å gå ut og drikke øl.

Jasså? Så fordi jeg liker å ta meg en øl på byen i kjole, i stedenfor å stå på kjøkkenet i "telt" så er det min feil at jeg blir voldtatt? :klaske:

Denne jenta har min medfølelse, men det var idiotisk av henne å ta privat taxi. Det gjør man bare ikke.

Endret av Naive
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Medfølelse, ja selvfølgelig. Synes jeg hun tok et utrolig dumt valg, ja selvfølgelig.

Uansett håper jeg hun får all hjelp hun trenger, og at gjerningsmannen blir tatt så fort som mulig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Nå synes jeg du er rasistisk! Ta med deg hatet ditt til document.no eller SIAN og resten av høyreekstremistpakket ditt!

Muslimske innvandrere er egentlig bare koselige! Det er kvinnens egen feil at integreringen går så dårlig når hun ikke kler seg i telt og holder seg på kjøkkenet isteden for å gå ut og drikke øl.

Dette innlegget gjør det verre for dere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du er rasistisk! Ta med deg hatet ditt til document.no eller SIAN og resten av høyreekstremistpakket ditt!

Muslimske innvandrere er egentlig bare koselige! Det er kvinnens egen feil at integreringen går så dårlig når hun ikke kler seg i telt og holder seg på kjøkkenet isteden for å gå ut og drikke øl.

Regner med at dette var ironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du er rasistisk! Ta med deg hatet ditt til document.no eller SIAN og resten av høyreekstremistpakket ditt!

Muslimske innvandrere er egentlig bare koselige! Det er kvinnens egen feil at integreringen går så dårlig når hun ikke kler seg i telt og holder seg på kjøkkenet isteden for å gå ut og drikke øl.

Antar dette er ironisk, egentlig underlig at ikke det var åpenbart. Like åpenbart burde det være at man ikke setter seg inn i en bil med to ukjente menn. Uansett har jenta min fulle medfølelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Ingen er vel så dumme at det tror at bare fordi man ikke går i telt, har man lyst på sex med alle som byr seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er vel så dumme at det tror at bare fordi man ikke går i telt, har man lyst på sex med alle som byr seg?

Jo, de heter våre nye landsmenn...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist sak, men det er i stor grad hennes egen feil at hun satt seg i en slik situasjon med høy risiko for alvorlige konsekvenser. Det betyr ikke at de to innvandrerne ikke har hovedskylden, men hun gjorde jo noe ekstremt dumt og det er hennes feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun får lite sympati fra meg! Å sette seg inn i en pirattaxi er nærmest å be om bråk, og det bør ikke komme som en overraskelse på noen.

Det er som å skylde på NSB dersom man går i skinnegangen og blir påkjørt av toget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Selvfølgelig kan man forvente medfølelse i denne situasjonen.

Selv om jenta var tett nok til å sette seg i en pirat-taxi, så er det helt grusomt hva som har skjedd med henne, og hun har min dypeste medfølelse.

Jeg blir kvalm av holdningen til enkelte her inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mest oppgitt over henne. Å bli voldtatt er en risiko man tar når man kjører piratdrosje. Det trodde jeg en kvinne i 30-40 årene var fullstending klar over, og evnet å ta en fornuftig avgjørelse i den situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fy faen. Jeg må virkelig slutte å lese voldtektstråder på kg. Forbanna fordømmende drittfolk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...