Gjest Moonshadow Skrevet 27. januar 2004 #1 Del Skrevet 27. januar 2004 Har alltid hørt snakk om folk som ser sine hjelpere eller merker at de er der. I den siste tiden har jeg blitt overbevist om at jeg også har hjelpere rundt meg. Jeg var veldig åpen for slike ting og tenkte ofte at jeg klar for å merke at de er der. En dag begynte jeg å "føle" noen rundt meg og syntes jeg på en måte så at det var noen her, men jeg ble redd og ba de holde seg unna. Jeg synes det er veldig skremmende. Jeg høres kanskje helt sinnsyk ut nå og det er sikker mange som tenker at jeg burde vært låst inn Men det jeg da lurer på er om noen andre har merket, sett eller tror på at vi har hjelpere rundt oss?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zophie Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har aldri likt tanken på å bli overvåket, men etter en del spesielle hendelser i livet mitt forandret jeg innstilling. Jeg fikk kontakt med en av hjelperne mine (velger jeg å tro selv, men det er selvsagt mange som er uenige i dette!). Denne kontakten har bare blitt sterkere og sterkere, og jeg kan nå føle hjelperens nærhet nesten helt fysisk. For meg har det blitt en støtte i livet mitt, men veien har vært lang å gå før jeg klarte å ikke være skremt lenger! Bruk derfor den tida du trenger hvis du virkelig ønsker nærmere kontakt. La kjærligheten og ikke frykten styre livet ditt, og jobb med tillit - tillit til deg selv, universet og kjærligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. januar 2004 #3 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg skal ha 7 + 2 hjelpere rundt meg, der en spretten mann er hovedhjelperen min. Har aldri merket de selv, men er kanskje ikke klar for det. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. januar 2004 #4 Del Skrevet 27. januar 2004 Er litt skremmende synes jeg. Jeg fikk høre at man måtte være klar for det før vi merket de, så jeg overbeviste meg selv om at jeg var veldig klar for det, men da jeg begynte å merke at det var noen der, så ble jeg drit redd.. Måtte be de om å la meg være i fred.. Trodde jeg holt på å bli klin sprø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 15. februar 2004 #5 Del Skrevet 15. februar 2004 jeg har to hjelpere , en gammel og klok mann og en mega rammp av en tulling , jeg har sett begge. en natt våknet jeg av at den gammle sto over meg og ristet på hode , akurat som om han var skuffet over meg , dagen etter mistet jeg førerkortet da jeg kjørte for fort. om du er åpen så ser du mye rart , jeg har sett veldi mye rart og kommer sikert til og se mere. og husk at de fleste hjelperene er der for og hjelpe , det er veldig sjelden de er onde sies det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. februar 2004 #6 Del Skrevet 15. februar 2004 Men hvordan går man fram for å få kontakt med de da? (og er det egentlig noen vits i å ha kontakt med de?) Hjelper de virkelig til eller bare svirrer de rundt deg? I såfall: På hvilken måte hjelper de til? Er det snakk om spøkelser, døde folk du har hatt et forhold til? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 15. februar 2004 #7 Del Skrevet 15. februar 2004 de fleste er der for og hjelpe , jeg personlig trur det er de som forteller deg noe når du har den berømmte følelsen av at nå er det noe galt , at du våkner midt på natten uten grunn , går og skal ta lit vann og du ser at kokeplata står på osv. jeg trur de er der for og "lose" deg igjenom livet , men om du aldri hører på de så er det ikke mye hjelp i og ha de liksom.. hva de er veit jeg ikke , kansje gammel familie eller bare noen som er der , jeg er ikke sikker. men som jeg sier så må du hvere mottageli for og "se" de før du gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. februar 2004 #8 Del Skrevet 15. februar 2004 Jammen hvordan blir jeg mottagelig da?! Jeg tror aldri jeg har opplevd noe sånt (våkne også står kokeplata på, og lignende) men har jo hørt at andre har opplevd det. :Nysgjerrig nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 15. februar 2004 #9 Del Skrevet 15. februar 2004 et bra spørsmål som jeg ikke trur noen kan svare deg helt hundre på. jeg trur at det første budet er at du må tru de finnes , du kan ikke være redd de . når jentungen blei født fikk vi med en gammel dame på kjøpet , en natt blei jeg vekt av at noen blåste meg eller noe i øret , når jeg våknet så jeg en gammel dame stå ved sengen til ungen , jeg fikk pannik og fløy opp mens jeg hylte og skreik , når jeg kom bort til barnesenga (i et hopp) så var ungen blå i ansiktet og pusta ikke lengre. legene mente det var krybbedød , jeg rakk akurat og få liv i hu før det var for seint takket hvære den gammle damen. hun veiledet meg mye i de neste 2 årene , spes i mit forhold til xn. en natt våknet jeg av at hun sto ved bein enden på senga og så sint på xn , det viste seg etterpå at xn hadde hvert utro den kvelden.... hun forsvant den dagen vi flyttet. men om alle har hjelpere veit jeg ikke , om alle hjelpere vil bli sett veit jeg heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. februar 2004 #10 Del Skrevet 15. februar 2004 :o Tuller du ?! Ble du ikke kjemperedd?! :o :vet ikke om jeg vil se de likvel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 15. februar 2004 #11 Del Skrevet 15. februar 2004 blir enkelte ganger skremt når jeg ser slikt , men som regel går det bra. blei veldig skremt første gangen jeg så den gammle damen. vi hadde kjøpt hus rett før ungen blei født , gammelt hus , en kveld jeg sto og lavde mat på kjøkenet så jeg henne for første gang , hu sto i gangen og så mot ytterdøra , jeg blei lit skelven men har sett slikt fra jeg var liten så jeg mista ikke helt pusten liksom. etter at hun forsvant så ringte det på..... da viste jeg at hun var snill. men før vi flyttet begynte hun og bli lit "slemm" mot xn , xn våknet ofte om natten uten grunn , nøkkler og slikt var borte og blei funnet på de underligste steder.. men denne damen fulgte huset trur jeg , siden hun ikke blei med på flyttelasset. du har ikke noe og frykte , de kan ikke gjøre deg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 15. februar 2004 #12 Del Skrevet 15. februar 2004 Hjelperne kan også brukes til noe fornuftig. Jeg ble fortalt at om man ber dem om hjelp, hjelper de ofte. Det kan være så enkle ting som å finne noe man har forlagt et sted. Har selv sagt ut i luften at "Nå trenger jeg virkelig hjelp til å finne bilnøklene..." Og kort tid etter finner jeg de. (Det skader ikke med et lite takk etterpå ) Oppfordrer alle til å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2004 #13 Del Skrevet 15. februar 2004 Har jeg aldri prøvd før. Kanskje jeg skal be de rydde litt for meg :-) Skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #14 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg fikk påvist under en Alt.messe at jeg hadde bortimot 7 hjelpere. Hadde det ganske tøfft på den tida, og hun dama som "så" disse, sa de var der for å hjelpe meg. Nå er det ganske lenge siden, hadde vært litt spennende og visst hvor mange som er der nå. Jeg vet at jeg har hjelpere, i vanskelige situasjoner ber jeg de om hjelp, og de er faktisk der for meg og hjelper meg gjennom det jeg synes er veldig vanskelig. Bruker de ikke til småting, som penger, gaver, og andre ting. Har heller aldri sett dem, selv om jeg veldig gjerne vil. Eller, er litt usikker en gang. Lå og prøvde og sove i senga, var i halvsøvne, og tenkte plutselig veldig hardt på dem, og sa til dem inni meg at jeg ønsket å se dem. Plutselig kom det to ansikter opp på netthinnen min (lå med øynene igjen), som så på meg med alvorlige øyne. Jeg skvatt til, og prøvde ikke det stuntet på nytt. Men en eller annen gang får man kanskje se dem. Har en veldig sterk tro på at de finnes i lag med meg, og at de er der når jeg har det litt vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. februar 2004 #15 Del Skrevet 17. februar 2004 blir enkelte ganger skremt når jeg ser slikt , men som regel går det bra. blei veldig skremt første gangen jeg så den gammle damen. vi hadde kjøpt hus rett før ungen blei født , gammelt hus , en kveld jeg sto og lavde mat på kjøkenet så jeg henne for første gang , hu sto i gangen og så mot ytterdøra , jeg blei lit skelven men har sett slikt fra jeg var liten så jeg mista ikke helt pusten liksom. etter at hun forsvant så ringte det på..... da viste jeg at hun var snill. men før vi flyttet begynte hun og bli lit "slemm" mot xn , xn våknet ofte om natten uten grunn , nøkkler og slikt var borte og blei funnet på de underligste steder.. men denne damen fulgte huset trur jeg , siden hun ikke blei med på flyttelasset. du har ikke noe og frykte , de kan ikke gjøre deg noe Men denne damen her ligner jo mer på et klassisk spøkelse? Ei som har levd i huset dere bodde i? Hvis man ber disse hjelperne om noe, kan de fysisk flytte på ting, eller hva er det de egentlig gjør? På hvilke måte er det de konkret kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 17. februar 2004 #16 Del Skrevet 17. februar 2004 Jammen hvordan blir jeg mottagelig da?! Jeg tror aldri jeg har opplevd noe sånt (våkne også står kokeplata på, og lignende) men har jo hørt at andre har opplevd det. :Nysgjerrig nå: Det er fullt mulig å få kontakt med dine hjelpere på høyere nivå, men vil du det, og evt hvorfor? Jeg har to hjelpere som er mine og så har jeg to som egentlig ikke vil meg noe særlig godt, og dette er folk/dyr jeg har og har hatt kontakt med. Så finnes det jo de hjelperne som er der for alle som vil ha kontakt av de rette årsakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. februar 2004 #17 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er fullt mulig å få kontakt med dine hjelpere på høyere nivå, men vil du det, og evt hvorfor? Jeg har to hjelpere som er mine og så har jeg to som egentlig ikke vil meg noe særlig godt, og dette er folk/dyr jeg har og har hatt kontakt med. Så finnes det jo de hjelperne som er der for alle som vil ha kontakt av de rette årsakene. Nei, jeg vet ikke om jeg vil ha kontakt med mine hjelpere (vet ikke engang om jeg har noen), men hvis jeg har det og de er der for å hjelpe meg, vel - da er det vel greit å få hjelp da?! Hvordan fant du ut hvem dine hjelpere er? Og ang de som ikke vil deg noe godt; lager de kvalm for deg da eller? Hva menes med "de rette årsakene" (ang kontakt)? Er det slik at hvis man ønsker hjelp til noe "fornuftig" eller uegennyttig, så er det "rett årsak", mens hvis det dreier seg om noe egoistisk eller penger så er det "feil årsak"? *nysgjerrig nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 18. februar 2004 #18 Del Skrevet 18. februar 2004 Nei, jeg vet ikke om jeg vil ha kontakt med mine hjelpere (vet ikke engang om jeg har noen), men hvis jeg har det og de er der for å hjelpe meg, vel - da er det vel greit å få hjelp da?! Èn ting er jo at tro flytter fjell, og jeg tror definitvt at du har hjelpere. Du trenger ikke å ha nærmere kontakt med dem for at de skal hjelpe deg. Om du ikke vet om du vil snakke med dem er det ikke noe vits i å prøve. Det kan være en litt uhyggelig følelse å vite hvem de er. Hvordan fant du ut hvem dine hjelpere er? Og ang de som ikke vil deg noe godt; lager de kvalm for deg da eller? Av de jeg kjenner som er hjelperne fant jeg ut når jeg ble spådd i kaffekoppen, utrolig nok. De som ikke vil meg noe godt prøver å få meg til å overse visse detaljer og få meg til å ta feil valg, men de har ikke noen stor bit av meg. Tror definitivt at hjelperne mine er sterkere enn de. Hva menes med "de rette årsakene" (ang kontakt)? Er det slik at hvis man ønsker hjelp til noe "fornuftig" eller uegennyttig, så er det "rett årsak", mens hvis det dreier seg om noe egoistisk eller penger så er det "feil årsak"? Med dine personlige hjelpere vet jeg ikke helt om de vil betrakte noe egoistisk, men de er vel der mest for råd o.l. Om du skal kontakte de andre hjelperne så må du ha karma i bakhodet. Om du fx ønsker 10000 kr, ville du klart deg med -100000 på konto? Om du ønsker vondt over en annen så er det meget sannsynlig at man får igjen. *nysgjerrig nå* Nysgjerrige folk er vel de som lærer mest, så det er jo ikke noe galt i det, men dette må jo virke som bambus for enkelte brukere. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. februar 2004 #19 Del Skrevet 18. februar 2004 Tusen takk for gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 18. februar 2004 #20 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har aldri bedt de om hjelp til noe jeg men jeg har merket at de er der. Kanskje jeg skal prøve å be om råd neste gang jeg må ta en vanskelig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå