Gjest Embla s Skrevet 18. februar 2004 #21 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har aldri bedt de om hjelp til noe jeg men jeg har merket at de er der. Kanskje jeg skal prøve å be om råd neste gang jeg må ta en vanskelig avgjørelse. Jammen hvordan får du svar? (sikkert idiot spørsmål men bær over med meg: Har flere personer samme hjelper? Hva gjør de hele tiden egentlig, følger etter deg bare?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 18. februar 2004 #22 Del Skrevet 18. februar 2004 Vet ikke helt men regner med at jeg kanskje føler sterkt hva jeg bør gjøre. Eller kanskje jeg får ett tegn på det.. Når jeg tenker meg om så har jeg sett de flere ganger. Det var en gang da jeg brukte en del dop. Jeg hadde vært rusa ei stund men ikke på noe som skal gi halliser, jeg så pluttselig noen sitte rundt meg å se surt på meg. Skuffet på en måte. Jeg trodde den gangen at jeg alikevel hadde fått halliser men har hørt av fagfolk at det ikke er mulig å få halliser av det jeg hadde tatt da, så nå tror jeg det var hjelperene mine som fortalte meg at jeg burde roe ned og slutte med dop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 18. februar 2004 #23 Del Skrevet 18. februar 2004 Du kan også kjøpe bøker som handler om "englene" dine om du er interessert Ikke alle som har det naturlig å snakke med hjelpere og mange mediterer for å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grublis Skrevet 26. februar 2004 #24 Del Skrevet 26. februar 2004 Spennende tema dette. Jeg har en hjelper - som jeg vet om. Har sett han som en skygge fra jeg var liten jente. Alltid bak meg på høyre side. Jeg er ikke redd, han er stor og har mørkebrun munkekutte på seg, han vil visst ikke at jeg skal se ansiktet hans. Han tar alltid hetta på. Synes det er betryggende, men lurer noen ganger på hvorfor han alltid står å ser på meg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 2. mars 2004 #25 Del Skrevet 2. mars 2004 For å gi deg en trygghetsfølelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 3. mars 2004 #26 Del Skrevet 3. mars 2004 Har ikke sett noen "hjelpere" jeg, men hadde en opplevelse for noen år siden da jeg fikk en intens følelse av at det var noen der som ville meg godt. Jeg var helt på randen av sammenbrudd fordi min daværende kjæreste plutselig var sunket i jorden. Og en kald vinterdag da jeg gikk ute i snøværet mens fortvilelsen var til å ta og føle på og tårene sprutet, kjente jeg plutselig en sterk varme mot det høyre kinnet mitt som spredte seg ut i resten av kroppen, etterfulgt av en stor ro. Som om noen ville fortelle meg at "dette kommer til å gå bra, ikke vær fortvilet". Det var merkelig, men jeg tolker det dithen at noen passer på meg... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 12. mars 2004 #27 Del Skrevet 12. mars 2004 Det var merkelig, men jeg tolker det dithen at noen passer på meg... :-) Alt har en mening og det var ingen tilfeldighet at du tolket det slik og at du snublet over denne tråden samt skrev ditt innlegg. Forøvrig så er det endel teori og praksis involvert om du vil se dine hjelpere for å kommunisere, men det er folk som er mer mottakeligere enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miriam Skrevet 16. mars 2004 #28 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har alldri sett mine hjelpere, men har i laaang tid mange år... følt at jeg har minst to hjelpere bak meg på høyre side. Jeg har ellers lest at det er mest vanlig å ha dem på vestre side?? Om kvelden når jeg har lagt meg hender det jeg ber dem om å få styrke til å gjennomgå vanskelige situasjoner i hverdagen. For ca. en uke siden ba jeg om råd. Mange mennesker maser på meg om at jeg skal ta en ansvarsfull jobb, slik at jeg må slutte der jeg jobber nå. Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre. Jeg ba rett og slett om hjelp. Skal jeg ta den nye jobben? Det gikk bare noen sekunder, så fikk jeg kramper i maven. De fortsatte helt til jeg sovnet og var borte neste morgen. Min første tanke neste morgen var at tydligere beskjed skal man lete lenge etter. Ikke snakk om at jeg tar den jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 5. juni 2004 #29 Del Skrevet 5. juni 2004 Henter fram denne tråden igjen jeg, for jeg syns den var utrolig spennende. Er litt i det spirituelle hjørnet i dag, for jeg skal nemlig finne ut hvem mine hjelper(e) er i neste uke. Vi har nemlig hatt besøk av min kommende svigermor som er en spirituell dame og som faktisk har hatt spirituell "lesning" (er ikke sikker på hva jeg skal kalle det) som levebrød i mange år og har funnet hjelperne for tusenvis av personer. Og i dag da jeg spurte litt om hva konseptet hjelpere går ut på så tilbudte hun meg å "lese" for meg snart. Hun sa at det er viktig å finne ut hvem sine hjelpere er, slik at du vet hvem du skal spørre om hjelp, og så du ikke kommer i kontakt med "lavere" krefter, slik som poltergeistlignende ånder som ikke nødvendigvis vil deg noe godt. Blir spennende å se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Em Skrevet 5. juni 2004 #30 Del Skrevet 5. juni 2004 Nå ble jeg litt matt.... Poltergeister og ånder som ikke vil oss noe godt?? Jeg tror på En guddommelig kraft - og gjerne på engler og hjelpere som en del av det. Men all ondskap og faenskap er det mennesker som står for. Blir sliten av å tenke på at vi skulle være nødt til å forholde oss til noe så uhyggelig som ånder som ikke vil oss vel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maikana Skrevet 6. juni 2004 #31 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er helt greit Em, jeg skjønner at det ikke er like gøy å tenke på at det er noe der ute som ikke er godt. Men desverre så er tro veldig individuelt og det er vanskelig å komme med bombastiske uttalelser så lenge det ikke finnes vitenskapelige beviser for det man argumenterer. Du kan godt si at si at du ikke tror det ikke finnes noen onde krefter der ute, men dersom du mener det så sterkt så vil jeg gjerne høre hvorfor.. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Em Skrevet 7. juni 2004 #32 Del Skrevet 7. juni 2004 Ingen mennesker kan VITE noe helt sikkert om slike ting - så det går på magefølelsen. For meg føles det naturlig at det er en guddommelig kraft som er ren og god. Jeg tror vi er her for å lære og utvikle oss - mange har mye å lære - derav all ondskap i verden. Jeg tror at ondskapen som finnes er menneskeskapt - og at de kreftene som er over oss er gode, rene, guddommelige krefter som guider oss litt på veien. Vel og merke TROR - det er det som kjennes riktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest she is magic Skrevet 8. juni 2004 #33 Del Skrevet 8. juni 2004 Har alltid hørt snakk om folk som ser sine hjelpere eller merker at de er der. I den siste tiden har jeg blitt overbevist om at jeg også har hjelpere rundt meg. Jeg var veldig åpen for slike ting og tenkte ofte at jeg klar for å merke at de er der. En dag begynte jeg å "føle" noen rundt meg og syntes jeg på en måte så at det var noen her, men jeg ble redd og ba de holde seg unna. Jeg synes det er veldig skremmende. Jeg høres kanskje helt sinnsyk ut nå og det er sikker mange som tenker at jeg burde vært låst inn Men det jeg da lurer på er om noen andre har merket, sett eller tror på at vi har hjelpere rundt oss?? Gratulere... Du er ikke sinnsyk :-) Du har derimot en gave som gjør at du kan oppfatte det ubevisste rundt deg.. sterk intuisjon Dette har jeg hatt lenge, og jeg merker om de er rundt meg eller ikke.. Når jeg er redd eller på andre måter trenger hjelp, så mediterer jeg og ber om deres assistanse og da får jeg den.. Jeg kan også bare lukke øynene og be de hjelpe meg.. Da merker jeg dem pga varmen... Noen ganger kjenner jeg at de berører meg.. Du er ikke sinnsyk, og det er ikke rart at du er redd dette.. da jeg var lita, var jeg livredd, helt til jeg leste om temaet.. Hjelperne man har rundt seg, vil bare være der for å guide deg slik at du lever et godt liv,samtidig så vil de at du skal vite at de er der, for å hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest she is magic Skrevet 8. juni 2004 #34 Del Skrevet 8. juni 2004 ALLE har hjelpere.... det er det jeg har lært.. Jeg selv har flere enn det som er vanlig, men jeg vet ikke hvorfor... Normalt har man 7 hjelpere, men man kan ha både mindre og flere. Jeg har 13 stk... og jeg vet ikke hvorfor... kanskje det er fordi jeg trenger mer hjelp eller lignende - har ikke peiling... Men jeg vet at jeg har mange som passer på meg.. vet heller ikke om de har kommet fra starten av mitt liv eller om de har dukket opp etterhvert.. men ei som kan finne slike hjelpere, fant 13 på meg... En er nisse, 2 jenter, 2 fra en annen galakse, 1 kjempegammel en og mange andre menn... Mest menn... Det er vanlig at en kvinne har en veiviser fra vugge til grav som er mann og motsatt om det er mann.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wenke (ikke innlogget) Skrevet 15. juni 2004 #35 Del Skrevet 15. juni 2004 Dette var kjempe spennende å lese! Litt ekkelt var det da at mens jeg satt å leste, kunne jeg føle at to "personer" ser på meg eller er i nærheten av meg... Hver gang jeg snur meg for å kikke, så ser jeg ingen, men derimot kjenner jeg at jeg får frysninger.... Vet ikke om jeg vil se "personene" eller ikke, foreløpig holder det med gåsehuden.... Er litt redd for å finne noen... Uff dette ble rot... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 24. juni 2004 #36 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvordan vet dere alt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 28. juni 2004 #37 Del Skrevet 28. juni 2004 Dette var kjempe spennende å lese! Litt ekkelt var det da at mens jeg satt å leste' date=' kunne jeg føle at to "personer" ser på meg eller er i nærheten av meg... Hver gang jeg snur meg for å kikke, så ser jeg ingen, men derimot kjenner jeg at jeg får frysninger.... Vet ikke om jeg vil se "personene" eller ikke, foreløpig holder det med gåsehuden.... Er litt redd for å finne noen... Uff dette ble rot... :oops:[/quote'] Sånn føler jeg også det.... min logiske sans sier at det er bare suggesjon.. slik som når man ser en skummel film og blir redd etterpå.. Hvis dere leser tråden "nattbesøk" vil dere se at jeg (kanskje) er litt mottagelig... Vil være sensitiv, men er litt redd også. Jeg føler igrunn at det er kun en, på min venstre side. Men tror den ikke har "fast plass" - vet ikke hvorfor jeg tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå