Paw Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #22 Skrevet 9. mai 2012 Kan nesten kjenne lukten og smaken av disse bildene 1
Paw Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #23 Skrevet 11. mai 2012 Herlige innslag her, keep em coming! Bare èn måned igjen til juni. Tross været er dårlig ser jeg at temperaturen stiger sakte men sikkert Har bestemt meg for å kjøpe meg fiskestang og utstyr i år! Fisking er jo så gøy.
asdfghjk Skrevet 11. mai 2012 #24 Skrevet 11. mai 2012 En perfekt sommerdag for meg er en lang dag med mye moro, grillmat og stor stol - sitte med en du er glad i båten, med et glass vin - under et pledd med rolig musikk og tuffe sakte inn i solnedgangen...Åh... 1
Gjest Bobler Skrevet 16. mai 2012 #26 Skrevet 16. mai 2012 En iskald øl, mens grillen gjør seg klar i kveldssolen. God stemning, gode venner og latter i luften. 1
Paw Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #27 Skrevet 21. mai 2012 Nå er det meldt sol ut hele uka med stigende varmegrader for hver dag!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #28 Skrevet 21. mai 2012 Nå begynner endelig godværet å komme i dag var det nesten 20 grader her jeg bor. Deilig. Ååh som jeg gleder meg til sommeren. Da skal jeg på hovefestivalen i en uke. Skal kose meg maks.
Paw Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #29 Skrevet 8. juni 2012 Sommer for meg har alltid vært viktig, i den forstand at jeg alltid har hatt mange planer. Da jeg var yngre var det fast tradisjon å reise 2 uker utenlands. Utover det har jeg pleid å reise på ulike leire og andre ting som interesserer meg. Nå er jeg dog i jobb, men jeg er heldig og har vanvittig lang og deilig sommer i år. Det blir 1 uke i Kreta, drar i slutten av mai. Så blir det 3 uker på bryllupsreise, hvor min mann og jeg skal 5 netter i Florida, 7 netter på cruise i Karibien og 7 netter i New York. Etter å ha kommet hjem har jeg enda 1 uke med ferie. Tenker da å bo hos mine foreldre. Selv elsker jeg Oslo-sommer, selv om jeg bor på sørlandet og det er nydelig her nede. Jeg er jo Oslo-jente, og ingen steder er flottere enn Oslo om sommeren, ihvertfall for meg. Så da blir et en uke med vandring og park-besøk, lese bøker og spise softis på Aker Brygge. Må ta meg en tur på Tusenfryd også. For meg er den ulitmate sommersang Idyll med Postgirobygget. Mvh Yvonne Oi, ja det blir litt av en ferie! Håper du får en kjempe fin sommer
Anglofil Skrevet 8. juni 2012 #30 Skrevet 8. juni 2012 Oi, ja det blir litt av en ferie! Håper du får en kjempe fin sommer Takk, jeg gleder meg veldig! Mvh Yvonne
Paw Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #31 Skrevet 8. juni 2012 Blir min første sommer på 11 år uten mann, Så blir en litt uvant sommer.. Men skal få mest mulig kvalitetstid med sønnen min, og 14 dager i Tyrkia med min sønn , og min søster. Så håper på mange gode sommer minner ,etter en tung vinter !! Så ser virkelig frem til : *ferie *Sol og varme *sjø mat *Aker brygge *Grilling *Sommer kvelder *Gode venniner *God sommer musikk *Kansje en sommer flørt ;-) hihi Huff Vel, jeg håper du får kost deg masse allikevel! Og den eventuelle sommerflørten må du bare komme med updates på altså
Paw Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #32 Skrevet 15. juli 2012 Nå har vi kommet til midten av juli, hvordan har ferien vært så langt for dere? Har dere vært noen steder ? Opplevd noe? Noen planer for resten av ferien?
Anglofil Skrevet 15. juli 2012 #33 Skrevet 15. juli 2012 Fire uker med ferie er offisielt over. Har vært i USA og cruise i Karibien. Synes det har gått altfor fort. I morgen er det tilbake på jobb. Grøss! Mvh Yvonne 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå