Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nesten kjenne lukten og smaken av disse bildene :jepp:

post-55464-0-34479400-1336537038_thumb.j

post-55464-0-89387600-1336537059_thumb.j

post-55464-0-22015300-1336537070_thumb.g

post-55464-0-02913300-1336537090_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Herlige innslag her, keep em coming! Bare èn måned igjen til juni. Tross været er dårlig ser jeg at temperaturen stiger sakte men sikkert :hjerte:

Har bestemt meg for å kjøpe meg fiskestang og utstyr i år! :jepp: Fisking er jo så gøy.

Skrevet

En perfekt sommerdag for meg er en lang dag med mye moro, grillmat og stor stol - sitte med en du er glad i båten, med et glass vin - under et pledd med rolig musikk og tuffe sakte inn i solnedgangen...Åh... :sjenert:

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

En iskald øl, mens grillen gjør seg klar i kveldssolen. God stemning, gode venner og latter i luften.

• Liker 1
Skrevet

Nå er det meldt sol ut hele uka med stigende varmegrader for hver dag! :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner endelig godværet å komme :) i dag var det nesten 20 grader her jeg bor. Deilig. Ååh som jeg gleder meg til sommeren. Da skal jeg på hovefestivalen i en uke. Skal kose meg maks.

• 3 uker senere...
Skrevet

Sommer for meg har alltid vært viktig, i den forstand at jeg alltid har hatt mange planer. Da jeg var yngre var det fast tradisjon å reise 2 uker utenlands. Utover det har jeg pleid å reise på ulike leire og andre ting som interesserer meg.

Nå er jeg dog i jobb, men jeg er heldig og har vanvittig lang og deilig sommer i år. Det blir 1 uke i Kreta, drar i slutten av mai. Så blir det 3 uker på bryllupsreise, hvor min mann og jeg skal 5 netter i Florida, 7 netter på cruise i Karibien og 7 netter i New York. Etter å ha kommet hjem har jeg enda 1 uke med ferie. Tenker da å bo hos mine foreldre.

Selv elsker jeg Oslo-sommer, selv om jeg bor på sørlandet og det er nydelig her nede. Jeg er jo Oslo-jente, og ingen steder er flottere enn Oslo om sommeren, ihvertfall for meg. Så da blir et en uke med vandring og park-besøk, lese bøker og spise softis på Aker Brygge. Må ta meg en tur på Tusenfryd også.

For meg er den ulitmate sommersang Idyll med Postgirobygget. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Oi, ja det blir litt av en ferie! Håper du får en kjempe fin sommer :hjerte:

Skrevet

Oi, ja det blir litt av en ferie! Håper du får en kjempe fin sommer :hjerte:

Takk, jeg gleder meg veldig! :)

Skrevet

Blir min første sommer på 11 år uten mann, Så blir en litt uvant sommer.. Men skal få mest mulig kvalitetstid med sønnen min, og 14 dager i Tyrkia med min sønn :babygutt: , og min søster. :sol: Så håper på mange gode sommer minner ,etter en tung vinter :krangle: !!

Så ser virkelig frem til :

*ferie

*Sol og varme

*sjø mat

*Aker brygge

*Grilling

*Sommer kvelder :vin:

*Gode venniner

*God sommer musikk

*Kansje en sommer flørt ;-) hihi :romeo:

Huff :tristbla: Vel, jeg håper du får kost deg masse allikevel! Og den eventuelle sommerflørten må du bare komme med updates på altså :lur:

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå har vi kommet til midten av juli, hvordan har ferien vært så langt for dere? Har dere vært noen steder ? Opplevd noe? Noen planer for resten av ferien? :hjerte:

Skrevet

Fire uker med ferie er offisielt over. Har vært i USA og cruise i Karibien. Synes det har gått altfor fort. I morgen er det tilbake på jobb. Grøss!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...