Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt variert her, ja. Var egentlig noe sånt jeg tenkte meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jente foretrekker jeg gutt-gutt-gutt, men som regel er det nok med en om gangen

Gjest white tiger
Skrevet

Gutt, gutt, jente der alle leker med alle. Guttekos er det heiteste jeg vet :lur:

Av og til når forelesningen på skolen blir litt kjedelig bruker jeg å "plukke" ut to gutter, og så lar jeg dem kose og ha sex med hverandre i tankene mine.. wops! :ler:

  • Liker 5
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gutt, gutt, jente der alle leker med alle. Guttekos er det heiteste jeg vet :lur:

Av og til når forelesningen på skolen blir litt kjedelig bruker jeg å "plukke" ut to gutter, og så lar jeg dem kose og ha sex med hverandre i tankene mine.. wops! :ler:

2 gutter, som konsentrerer seg om meg, og ikke er redde for å komme borti hverandre.

Og der alle deler på å få sæden i munnen til slutt.

  • Liker 2
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Knepen seier til "MMK - alle leker med alle" framfor "KKM - alle leker med alle" for min del, de to andre alternativene er tilnærmet uten interesse.

KKK kan jeg jo ikke være med på, og MMM blir litt mye M, men ser ikke bortifra at det også kunne vært moro.

  • Liker 2
Skrevet

Det eksisterer 4 typer trekant:

* Gutt, Gutt, Jente der begge guttene leker med jenta

* Gutt, gutt, jente der alle leker med alle

* Jente, jente, gutt der begge jentene leker med gutten

* Jente, jente, gutt der alle leker med alle

Hvilken hadde du likt best, hvorfor, og hvilket kjønn er du?

Jeg hadde likt alternativ nr. 5:

Jente, jente, gutt, hvor gutten og jenta leker med meg. :lur:

  • Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg hadde likt alternativ nr. 5:

Jente, jente, gutt, hvor gutten og jenta leker med meg. :lur:

Er ikke det mer eller mindre det samme som alternativ 4?

Gjest + Carnage +
Skrevet (endret)

Er ikke det mer eller mindre det samme som alternativ 4?

Nei, nei - for de to andre skal jo ikke få leke. Man trenger et alternativ til for de som skal ha all leken sjæl fra en gutt og en jente :popcorn:

Endret av + Carnage +
  • Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Jente, og fortrakk meg med to menn fremfor meg med en annen dame og fyr. Det her pga fyrene har det med å ikke klare å holde ut sånn at det blir noe på begge damerne.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Det her pga fyrene har det med å ikke klare å holde ut sånn at det blir noe på begge damerne.

Jeg vet ikke med andre menn, men det der tok jeg som en personlig fornærmelse, og et angrep på min libido :)

  • Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg vet ikke med andre menn, men det der tok jeg som en personlig fornærmelse, og et angrep på min libido :)

Skal jeg gjøre det godt igjen?

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Man trenger et alternativ til for de som skal ha all leken sjæl fra en gutt og en jente :popcorn:

Ahhhhhhhhhh......de ja!

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Skal jeg gjøre det godt igjen?

Kan du blåse?

Gjest "gjest"
Skrevet

Kan du blåse?

Kan da vel det, kan du skjønne.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Kan da vel det, kan du skjønne.

Trodde vel ikke annet ;)

Ikke alle som greier å få sine rocks off i en trekant, det ligger mye press, forventninger og ukjent mark å bevege seg innpå.

Etter min mening kan det være lurt å å snakke om på forhånd at orgasme nødvendigvis ikke er målet, men en bonus om den dukker opp. Målet bør være å ha det gøy :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Trodde vel ikke annet ;)

Ikke alle som greier å få sine rocks off i en trekant, det ligger mye press, forventninger og ukjent mark å bevege seg innpå.

Etter min mening kan det være lurt å å snakke om på forhånd at orgasme nødvendigvis ikke er målet, men en bonus om den dukker opp. Målet bør være å ha det gøy :)

Du har et poeng der, men det er en annen problemstilling.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg ville foretrukket gutt, gutt, gutt, gutt og meg. Der alle leker med MEG :lur:

men seriøst...egentlig klarer jeg meg med en av gangen. Har aldri hatt det kjedelig selv om vi bare er to :)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg ville foretrukket gutt, gutt, gutt, gutt og meg.

Ingen menn?

Gjest Cosette
Skrevet

Sier jatakk til alle alternativer, jeg. :cool:

  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Men egentlig er det nok med en fyr og meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...