BergenBy Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Det eksisterer 4 typer trekant: * Gutt, Gutt, Jente der begge guttene leker med jenta * Gutt, gutt, jente der alle leker med alle * Jente, jente, gutt der begge jentene leker med gutten * Jente, jente, gutt der alle leker med alle Hvilken hadde du likt best, hvorfor, og hvilket kjønn er du?
misogynist Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Hva med: jente, jente, jente gutt, gutt, gutt ? 12
Gjest Quake Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 * Gutt, Gutt, Jente der begge guttene leker med jenta Den, fordi jeg er en egoistisk jævel. Jeg er kvinne. 11
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 kvinne, kvinne, mann der alle leker med alle
BergenBy Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2012 Hva med: jente, jente, jente gutt, gutt, gutt ? Ekkelt.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Hva med: jente, jente, jente gutt, gutt, gutt ? Er du homofil?
Silfen Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Jente, jente, jente eller gutt, gutt, gutt kan da umulig være eklere enn jente, jente, gutt og gutt, gutt, jente der alle leker med alle. Selv foretrekker jeg firkant. Endret 5. mai 2012 av Silfen
belle_ Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Begge disse hadde vært ok for min del * Gutt, Gutt, Jente der begge guttene leker med jenta * Jente, jente, gutt der alle leker med alle
Gjest JosefK78 Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Ikke the Devils three way i hvert fall, 2 jenter og en gutt Tro det eller ei men jeg har hatt trekant, men det var en sånn trekant hvor jeg måtte gjøre alt og damene ikke gjorde noe med hverandre, selv om jeg ymtet om det. Siden damene var redd for kjønnsykdommer så jeg måtte jeg bytte kondom for hver gang jeg skulle ligge med de for de ville ikke ha hverandres 'safter' (for et ekkelt ord) inn i seg, noe jeg forstår. Ja det var sexy, ja jeg føler meg heldig men det var ikke som i en porno film og jeg foretrekker ei om gangen. Og for de som lurer på hvordan en tulling som meg fikk med seg to damer hjem, vel du trenger tre faktorer, alkohol, sjarm og være jævlig heldig 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Ekkelt. Ja det er jo logisk... Hvorfor er det mer ekkelt enn at to gutter og en jente har sex sammen? Jeg har aldri vært spesielt interessert i trekant, men skulle jeg vært med i en tror jeg faktisk jeg hadde foretrekket to jenter og en gutt, der alle leker med alle. To gutter blir litt for voldsomt for meg :gjeiper:
BergenBy Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2012 Ja det er jo logisk... Hvorfor er det mer ekkelt enn at to gutter og en jente har sex sammen? Fordi da er det èn av det motsatte kjønn til stede.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 Fordi da er det èn av det motsatte kjønn til stede. Et av eksemplene dine var gutt, gutt, jente der alle leker med hverandre. Det vil jo da si at de to guttene har sex med hverandre? Er det altså mye mindre ekkelt, kun fordi det er en jente til stede, enn om tre gutter har sex alene?
Silfen Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 Hva om en gutt er homofil, en er bifil og jenten er straight, er det da mindre ekkelt at ene gutten pøker den andre, mens den andre pøker jenta?
Thought-Fox Skrevet 5. mai 2012 #14 Skrevet 5. mai 2012 Jeg hadde foretrukket jente, jente, jente. Selv om det er "ekkelt". 1
Sazu Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 Jeg hadde foretrukket jente, jente, gutt, der både jenta og gutten lekte med meg og ikke hverandre. Litt egoistisk altså, men hadde vært supert å ha sex med både kjæresten og en annen jente uten å trenge å bekymre meg for at jeg blir sjalu. 3
Blod Skrevet 5. mai 2012 #16 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Gutt, Gutt, Jente der begge guttene leker med jenta Fordi hvis det hadde vært med en annen jente hadde jeg nok følt meg utenfor eller noe. Dårlig selvtillit! Uansett høres det morsomst ut & jeg er jente. Venninna mi ville valgt Jente, jente, gutt der begge jentene leker med gutten. Fordi hun har prøvd det før og likte det ganske greit. Endret 5. mai 2012 av Blod
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #17 Skrevet 5. mai 2012 Jente, jente, gutt der alle leker med alle. Har vært med på gutt, gutt, jente der vi gutta lekte med (les: knulla) jenta. Ble litt kleint selv om vi gutta kjente hverandre godt fra før.
B0lla Skrevet 5. mai 2012 #18 Skrevet 5. mai 2012 Gutt, Gutt, & Jente. der begge guttene leker med jenta - Jeg er jente
Gjest Skitten pique Skrevet 5. mai 2012 #19 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Egoistiske damer.. Endret 5. mai 2012 av Skitten pique
Lykketr0ll Skrevet 5. mai 2012 #20 Skrevet 5. mai 2012 Gutt, Gutt og Jente. Der begge guttene leker med jenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå