Gå til innhold

urin under sex


Gjest smurf

Anbefalte innlegg

Gjest smurf

jeg har hørt at noen får så stort trykk på blæra at det kommer urin ut under samleie.

dette har skjedd meg et par ganger selv om jeg går på do rett før. partneren min sier at det ikke gjør noe men jeg mister bare all sex lyst. noen andre som har samme problem eller vet hva man kan gjøre?

HJELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at dette er urin da?

Det kan jo bare være at du spruter noen ganger.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-05-26 01:39, smurf wrote:

jeg har hørt at noen får så stort trykk på blæra at det kommer urin ut under samleie.

dette har skjedd meg et par ganger selv om jeg går på do rett før. partneren min sier at det ikke gjør noe men jeg mister bare all sex lyst. noen andre som har samme problem eller vet hva man kan gjøre?

HJELP!!!!

heisan!

Er det egentlig et problem!

Typen min tenner MAX når jeg gjør det!!!!

Det er veldig mangen som tenner på det og ser på det som extrem kåthet!

icon_smile.gif)

-stor kozz-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg vet veldig godt hva du mener.. noen stillinger bør unngås når du føler press på blæra.. den som presser minst er vanlig at han ligger oppå deg, men dette må du finne ut av selv.. doggy-style er dårlig idè. har samme problem selv.. går ALLTID på do først, men må allikevel ALLTID på do igjen etter sexen... rart det der... men det kommer vel som regel ikke sååå mye urin, gjør det? jeg tror aldri noe har kommet ut av meg, men det er nære på noen ganger... icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...