aom Skrevet 5. mai 2012 #1 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg er en gutt i slutten av 20 årene som har kraftig, fyldig mørkt hår, men har nå lyst prøve å barbere meg. Har sånn halv-kort hår nå. Lurer på hva dere jenter tenker om gutter med barbert hode? - hvor kort skal jeg egentlig klippe det om jeg gjør det? Jeg har en atletisk kroppsbygning og et relativt lite hode. har en jevn hodebunn og ikke utstikkende ører. Håper noen kan komme med noen tips. Hilsen Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #2 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg elsker litt lengde på håret. Håret er omtrent det første jeg ser på gutter men vet at mange jenter liker kort/barbert. Så du må egentlig bare gjøre det DU vil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 5. mai 2012 #3 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er faktisk ikke så verst! Ikke barber deg helt, men til for eksempel 1 cm eller noe. Det er utrolig stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Del Skrevet 5. mai 2012 Takk. Så kan være greit å la det være igjen litt? - Tenkte selv at skulle det først være kort burde det kanskje være helt kort!? sånn 1-2mm...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 5. mai 2012 #5 Del Skrevet 5. mai 2012 Skinn deg, ikke gjør deg skalla! Ikke slik Heller noe slikt noe Jeg syntes du skal gjøre det. I værste fall så vokser det i hvertfall ut igjen Jeg syntes det er veldig hot med kort kort hår på gutta Spesielt sånn "millitær-kort" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 5. mai 2012 #6 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er bare hår, det vokser ut igjen, så hvorfor ikke prøve? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2012 #7 Del Skrevet 5. mai 2012 Klipp det 2 mm - superstilig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 5. mai 2012 #8 Del Skrevet 5. mai 2012 Personlig vill jeg sagt: Ikke gjør det!!! men vet det er mange jenter som liker så kort hår Og det vokser jo ut igjen hvis du i verste fall ikke trives med det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aom Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 5. mai 2012 Takk for svar! Lurer på om jeg skal prøve altså! er veldig mørk i håret så vil nok aldri se ut som om jeg har mistet håret om jeg "skinner" meg helt. Noen som er ening at når det først skal være kort, så bør det være heeelt kort, eller er det bare min tanke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #10 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg synes IKKE du skal gjøre det. Synes gutter med den frisyren bare ser nazi ut... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. mai 2012 #11 Del Skrevet 5. mai 2012 Kjøp deg en hårklipper og prøv deg fram. En jeg var sammen med en stund hadde kort hår - det ER sexy, men der er vi nok ganske forskjellige. En dag barberte jeg hodet hans, selve barberingen var veldig digg fortalte han. Følelsen etterpå var ganske kald... men det vokste fort ut igjen. Etter det kuttet han ned til 2 millimeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aom Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 5. mai 2012 Kjøp deg en hårklipper og prøv deg fram. En jeg var sammen med en stund hadde kort hår - det ER sexy, men der er vi nok ganske forskjellige. En dag barberte jeg hodet hans, selve barberingen var veldig digg fortalte han. Følelsen etterpå var ganske kald... men det vokste fort ut igjen. Etter det kuttet han ned til 2 millimeter SIkkert ikke så dumt nei. I utgangspunktet tenkte jeg ikke barbere med høvel, selv om det sikkert også hadde vært digg?! - får prøve meg frem med maskin først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mai 2012 #13 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg synes ikke det er så fint.. Det er bedre å klippe det skikkelig kort kort, men ikke barbermaskin-kort . Synes det ser ut som man er fallskjermjeger eller nazist da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 5. mai 2012 #14 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg er en gutt i slutten av 20 årene som har kraftig, fyldig mørkt hår, men har nå lyst prøve å barbere meg. Har sånn halv-kort hår nå. Lurer på hva dere jenter tenker om gutter med barbert hode? - hvor kort skal jeg egentlig klippe det om jeg gjør det? Jeg har en atletisk kroppsbygning og et relativt lite hode. har en jevn hodebunn og ikke utstikkende ører. Håper noen kan komme med noen tips. Hilsen Eirik Noe sier meg at du er fin med det fyldige, mørke håret du har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aom Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 5. mai 2012 Da har jeg vært å kjøpt klippemaskin! Så bare finne rett lengde! 1-3-5 mm.!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora8 Skrevet 5. mai 2012 #16 Del Skrevet 5. mai 2012 Kan ikke du legge ut bilde av deg da/hodeformen din? For det har mye å si faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aom Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 5. mai 2012 Kan ikke du legge ut bilde av deg da/hodeformen din? For det har mye å si faktisk kanskje ikke så lett å se utfra dette, men.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #18 Del Skrevet 5. mai 2012 IKKE klipp deg, du er dritkjekk med det håret! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora8 Skrevet 5. mai 2012 #19 Del Skrevet 5. mai 2012 Nei nå stemmer jeg for at du ikke skal klippe deg!!!! =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aom Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #20 Del Skrevet 5. mai 2012 Hmm. Dere gjør det så vanskelig. hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå