Gå til innhold

lurer på barbere hode til sommeren

aom

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt i slutten av 20 årene som har kraftig, fyldig mørkt hår, men har nå lyst prøve å barbere meg. Har sånn halv-kort hår nå.

Lurer på hva dere jenter tenker om gutter med barbert hode? - hvor kort skal jeg egentlig klippe det om jeg gjør det? Jeg har en atletisk kroppsbygning og et relativt lite hode. har en jevn hodebunn og ikke utstikkende ører.

Håper noen kan komme med noen tips. :)

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg elsker litt lengde på håret. Håret er omtrent det første jeg ser på gutter :)

men vet at mange jenter liker kort/barbert.

Så du må egentlig bare gjøre det DU vil :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Det er faktisk ikke så verst! Ikke barber deg helt, men til for eksempel 1 cm eller noe. Det er utrolig stilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk. :) Så kan være greit å la det være igjen litt? - Tenkte selv at skulle det først være kort burde det kanskje være helt kort!? sånn 1-2mm...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Skinn deg, ikke gjør deg skalla! :)

Ikke slik

Heller noe slikt noe

Jeg syntes du skal gjøre det. I værste fall så vokser det i hvertfall ut igjen ;)

Jeg syntes det er veldig hot med kort kort hår på gutta :) Spesielt sånn "millitær-kort"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hår, det vokser ut igjen, så hvorfor ikke prøve? ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kalia

Personlig vill jeg sagt: Ikke gjør det!!!

men vet det er mange jenter som liker så kort hår :) Og det vokser jo ut igjen hvis du i verste fall ikke trives med det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Lurer på om jeg skal prøve altså! er veldig mørk i håret så vil nok aldri se ut som om jeg har mistet håret om jeg "skinner" meg helt. Noen som er ening at når det først skal være kort, så bør det være heeelt kort, eller er det bare min tanke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes IKKE du skal gjøre det. Synes gutter med den frisyren bare ser nazi ut... :sjenert:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en hårklipper og prøv deg fram. En jeg var sammen med en stund hadde kort hår - det ER sexy, men der er vi nok ganske forskjellige. En dag barberte jeg hodet hans, selve barberingen var veldig digg fortalte han. Følelsen etterpå var ganske kald... men det vokste fort ut igjen. Etter det kuttet han ned til 2 millimeter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en hårklipper og prøv deg fram. En jeg var sammen med en stund hadde kort hår - det ER sexy, men der er vi nok ganske forskjellige. En dag barberte jeg hodet hans, selve barberingen var veldig digg fortalte han. Følelsen etterpå var ganske kald... men det vokste fort ut igjen. Etter det kuttet han ned til 2 millimeter

SIkkert ikke så dumt nei. I utgangspunktet tenkte jeg ikke barbere med høvel, selv om det sikkert også hadde vært digg?! - får prøve meg frem med maskin først. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så fint..

Det er bedre å klippe det skikkelig kort kort, men ikke barbermaskin-kort

. Synes det ser ut som man er fallskjermjeger eller nazist da. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en gutt i slutten av 20 årene som har kraftig, fyldig mørkt hår, men har nå lyst prøve å barbere meg. Har sånn halv-kort hår nå.

Lurer på hva dere jenter tenker om gutter med barbert hode? - hvor kort skal jeg egentlig klippe det om jeg gjør det? Jeg har en atletisk kroppsbygning og et relativt lite hode. har en jevn hodebunn og ikke utstikkende ører.

Håper noen kan komme med noen tips. :)

Hilsen Eirik

Noe sier meg at du er fin med det fyldige, mørke håret du har. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å kjøpt klippemaskin! :) Så bare finne rett lengde! :) 1-3-5 mm.!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du legge ut bilde av deg da/hodeformen din? For det har mye å si faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke du legge ut bilde av deg da/hodeformen din? For det har mye å si faktisk

post-60172-0-66016600-1336221576_thumb.j

kanskje ikke så lett å se utfra dette, men..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

IKKE klipp deg, du er dritkjekk med det håret! :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...