oLava* Skrevet 21. september 2012 Forfatter #61 Del Skrevet 21. september 2012 Takk Tekola og det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 23. september 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 23. september 2012 I dag handlet jeg søndagsmiddagen på McDonalds. Voksent hva? Hihi.. Men er godt i blant da. Dessuten har jeg vært ute i hele dag så følte at jeg kunne unne meg litt ekte junk Huff, bilen med hundene sto der i dag også. Så nå har jeg meldt fra. Har så lyst på godteri at jeg vurderer å bare lage noe glasur eller noe. Melis er jo godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #63 Del Skrevet 5. oktober 2012 Brrr.. Kaldt! Men veldig fint også Skal grille ute i kveld også jeg. Lurt med ei venninne opp på en topp i nærheten. Også får vi håpe at vi klarer å tenne bål God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. oktober 2012 #64 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Så koselig! Fikk litt lyst til å gjøre det samme, jeg nå Ha en fin helg og håper dere får en hyggelig tur i kveld! Edit; jøss - det var mye skrivefeil, selv for meg! Endret 5. oktober 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. oktober 2012 #65 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ååh, bålkos! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oLava* Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #66 Del Skrevet 15. oktober 2012 Bål var kos forrige helg og jammen meg ble det ikke et bål denne helgen også Slapper så godt av rundt et sprakende bål også syns jeg praten går så lett. Nå derimot er det mandag morgen og ikke så veldig lett å slappe av. Mange mail å gå gjennom og lav motivasjon.. Noen ganger tenker jeg litt på å si opp kontorjobben og gjøre noe helt annet. Flytte langt av gårde, leie meg et lite rom, jobbe med dyr (eller mennesker), gå rundt i gummistøvler og sydvest Ahh.. Godt å drømme seg litt bort. Haha, når jeg leser det nå innser jeg at folk må tro jeg er gal som drømmer om gummistøvler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2013 #67 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt Nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå