Gå til innhold

"Watched a video on Viddy"

Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg låner dette spørsmålet fra en annen tråd, for jeg har lurt på akkurat det samme:

Kom akkurat opp på facebook at en venn "watched a video on viddy" også ser man et bilde av videoen med litt tekst. Noen som vet om dette er virus eller lignende. Har sett noe tidligere at om man har trykket på noe blir fot sendt videre og slikt. Eller har denne personen bare hatt lyst til å gå inn på videoen å se den?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viddy er en app som man kan laste opp filmsnutter til.

Litt som Instagram liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det sånn at hver gang noen ser på en video der, så kommer det opp på Facebook? Jeg har sett et par tilfeller der noen har kikket på tilsynelatende lugubre videoklipp, det virker rart at de vil dele det på FB. Det er derfor det virker litt suspekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan velge om det skal vises på fb eller ikke, på samme måte som spotify hvor folk kan se hva slags sanger du hører på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man kan velge om det skal vises på fb eller ikke, på samme måte som spotify hvor folk kan se hva slags sanger du hører på.

Ok, da skjønner jeg. :) Selv om jeg har mine tvil om at enkelte frivillig har delt hva de ser på. Men da er det i hvert fall ikke noe virus, det minnet litt om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man godkjenner Viddy går man automatisk over til Facebook Timeline. Noe å tenke på om man vil tviholde på den gamle versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Haha, morsomt at det var flere her som lurte på dette:P grunnen til at jeg lurte var at jeg så en guttenvenn av meg som hadde sett en video med en litt spesiell tittel(som jeg ikke husker lenger) også så du tre jenter. Han er jo absolutt typen til å klikke inn på det:P men skjønner ikke hvorfor han skulle ville dele det når han er forlova:P ser jo så teit ut. Tenkte derfor at det kunne jo være noe virus. Husker tilbake at om man fikk trykket på et klipp så ble det automatisk delt videre til alle venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...