Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Inspirert av bowlingkula, dere som skal kjøpe morgengaver til hverandre.... hva ville du blitt aller mest glad for? Og jeg er ikke tante Lisabeth som du må være beskjeden mot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg ville blitt aller mest gla for noe jeg vet at han hadde lagt ned litt arbeide i. hmmm....tenke tenke. Noe personlig. Trenger overhodet ikke være smykker eller lignedne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. januar 2004 #3 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg har veldig lyst på et par diamantøredobber.......... Sånne små vet du, med bare sten i og ikke noe dilldall rundt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg blir veldig glad hvis jeg ikke får noe...he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Ingenting, for vil heller at vi skal bruke de pengene på bryllupsreisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 26. januar 2004 #6 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg hadde blitt veldig glad for et diamantsmykke jeg.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. januar 2004 #7 Del Skrevet 26. januar 2004 Har ikke peiling! Vet ikke hva jeg ønsker meg, og vet ikke om jeg får noe i det hele tatt. Men er sikker på at hvis jeg får noe, blir det noe han har lagt mye omtanke i. Det holder for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 26. januar 2004 #8 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg ønsker meg klokke. En sånn fin en med lenke (ikke reimer) og helst med liten urskive og noen glitrestener (ikke diamanter eller noe sånt for da tør jeg jo ikke bruke den). Med andre ord en fin, elegant dameklokke... Ellers blir jeg glad for smykker eller bøker eller noe som er spesielt for meg på et eller annet vis... Egentlig så holder det jo i lange baner at jeg nettopp har fått mannen i mitt liv da, men jeg vet jo at han har planlagt å kjøpe noe så da ønsker jeg i vei uten blygsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsipessa Skrevet 26. januar 2004 #9 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg ønsker meg enten en fin klokke, har bare sports klokker.... Eller diamantøredobber....Som står til ringene og smykket som min kjære har gitt meg før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 27. januar 2004 #10 Del Skrevet 27. januar 2004 Ønsker meg ingenting, er fornøyd med å få mannen i morgengave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. januar 2004 #11 Del Skrevet 27. januar 2004 Siden jeg ikke skulle være beskjeden... En-stens diamantring 0,50 carat og oppover!!! Men egentlig blir jeg glad uansett hva jeg får!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #12 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg vil ikke ha noe da jeg vet det vil gå hardt utover oss begge. Bare tid sammen, om jeg må få noe tror jeg det må bli noen nye møbler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 27. januar 2004 #13 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg ønsker meg en Omega constellation klokke med 12 diamanter i urskiva, eller diamantøredobber, eller en av de mange fine ringene fra Olav Lyngaard! Med andre ord smykker med diamanter på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 27. januar 2004 #14 Del Skrevet 27. januar 2004 Blir glad uansett hva jeg får. Egentlig har jeg lyst til å foreslå at vi skal droppe morgengaver og bruke pengene på bryllupsreise istedenfor. Vi vet ikke enda hvor mye vi evt. får i økonomisk støtte av foreldrene våre, så får se hvordan økonomien er når dagen nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2004 #15 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg hadde blitt kjempeglad for alt, det er jo tanken som teller. Men jeg tror ikke jeg trenger flere smykker, hvertfall ikke ringer - kanskje en stilig klokke hadde vært noe? Digitalt kamera hadde også vært flott, men det er jo ikke den type gave som varer til man er 50...Ellers har jeg alt jeg trenger! (det er ikke helt sant - kjæresten min og jeg holder på å etablere oss og trenger ALT til leiligheten, minus diverse porselen, noen persiske tepper og noen arvede møbler). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 27. januar 2004 #16 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg ønsker med et kjede med en (stor) diamant på. Jeg har arvet en en-stens diamantring (du vet sånn klassisk ring hvor diamanten står opp fra selve ringen.). Det hadde derfor vært fint å hatt et kjede som matchet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 27. januar 2004 #17 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har jo giftet meg,og jeg hadde ingen spesielle ønsker om morgen gave,men jeg fikk et nydelig hjerte smykke med 20 diamanter i Han fikk et lomme ur av meg,fordi det ønsket han seg. Kjøper dere noe til mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marit Skrevet 27. januar 2004 #18 Del Skrevet 27. januar 2004 Tenkte når jeg leste tråden at jeg hadde ikke peiling. Men JO så kom jeg på det ja Et nydelig armbånd ønsker jeg meg :D I alle fall noe form for smykker. Fikk kjede til jul med diamant i av han og det var kjempefint, noe som matcher det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 28. januar 2004 #19 Del Skrevet 28. januar 2004 En alliansering. men spørs om vi ikkje dropper morgongåvene fordi vi kanskje skal kjøpe hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #20 Del Skrevet 28. januar 2004 men spørs om vi ikkje dropper morgongåvene fordi vi kanskje skal kjøpe hus! ....er ikke så verst til morgengave det heller da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå