Gå til innhold

Hva er det kuleste du har opplevd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ble jeg nyskjerrig... Hva i? :)

Kampsport. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kampsport. ;)

:hakeslepp: :hakeslepp:

Lille pusekatten?! :hakeslepp: :hakeslepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kampsport. ;)

*Bøye seg i støvet*

:takke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vinne i lotto.

• Liker 1
Skrevet (endret)

:hakeslepp: :hakeslepp:

Lille pusekatten?! :hakeslepp: :hakeslepp:

Hehe. Jeg har trent karate i 10 år, vært både trener og dommer, foruten utøver på juniorlandslaget. ;) 5-6 år siden sist, er ett belte unna svart. Skal ta det opp igjen når jeg flytter tilbake til østlandet tenker jeg, da kan jeg fortsette innen min stilart, som de dessverre ikke har her jeg bor nå. :)

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

.

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Hehe. Jeg har trent karate i 10 år, vært både trener og dommer, foruten utøver på juniorlandslaget. ;) 5-6 år siden sist, er ett belte unna svart. Skal ta det opp igjen når jeg flytter tilbake til østlandet tenker jeg, da kan jeg fortsette innen min stilart, som de dessverre ikke har her jeg bor nå. :)

Så gøy da :)

Da syns jeg du skal stå på og kjempe deg til topps, jeg er to belter unna svart i Judo, angrer meg som ei bikkje på at jeg aldri tok de to siste...

Skrevet

Vært med i Holmenkollstafetten

På toppen av Galdhøpiggen

Gått Besseggen

Båttur på Gambiafloden

Holdt tale på sparket foran 300 personer

Sunget stev i 50årslag

Skrevet

Så gøy da :)

Da syns jeg du skal stå på og kjempe deg til topps, jeg er to belter unna svart i Judo, angrer meg som ei bikkje på at jeg aldri tok de to siste...

Det skal jeg, men jeg må nok dessverre vente til jeg er ferdig med utdanningen min her på sørlandet. Men ja, det er absolutt et mål. Føler meg fremdeles som en utøver selv om jeg ikke har trent på en stund. Det er noe med at det blir en del av deg i sinnet antar jeg. :)

Skrevet (endret)

Da hjernen min fikk sin egen fanside på facebook uten at jeg trengte å lage den selv :jepp:

Jeg har ikke et veldig spennende liv.

Edit:

Det var ganske kult å hoppe fallskjerm også da :popcorn:

Endret av OhSerendipity
Gjest Hard Ride
Skrevet

Tja, det er muligens de mer actionfylte opplevelsene jeg hadde under førstegangstjenesten. Husker vi trente på å angripe med hele troppen, og jeg fikk MG, så jeg gikk rundt og skjøt masse rødfis (løsammunisjon som bare smeller men ikke sender prosjektil)

Siden vi var artillerister, så var vi ikke så disiplinerte og flinke til sånn infanteri-tjeneste, så det var litt cowboy-fakter over det hele.

Jeg husker også når vi festet et lasersystem på våpnene, og vester med sensorer, så hvis du skyter på noen og treffer personen så blir de tatt ut. Vi brukte ikke det systemet til å øve, vi bare lånte det en dag sersjanten var i godt humør og ville finne på noe morsomt, så vi hadde bare en "free for all deathmatch" og skjøt på hverandre uten noe form for treningsformål :)

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Telttur i fjellet + fisking sammen med gode kamerater

Reise til Rwanda og Kongo

Utforske Oslo en vårdag med lsd innabords

Roadtrip til Tyskland og Nederland

Div festivaler

Endret av NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Roskilde festivalen :D

og ferie i Malaysia. Så og opplevde masse gøy:)

Endret av otilie
Skrevet

-Å seile med Statsraad Lehmkuhl.

-Gå på glødende kull.

-Universal studios.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...