Capricorn Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Har flere tråder nå om negative opplevelser. Da må vi ha en positiv. Hva er et kuleste du har opplevd? For min del må det være å svømme og leke med delfiner. En opplevelse for livet! Skal gjøre det igjen så fort jeg har sjansen.
VolvoLinda Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Foreløbig så vet jeg ikke helt, faktisk. Gjør liksom det jeg føler for når jeg føler for det. Men så fort jeg har hoppa i fallskjerm håper jeg det endrer seg! Tror ikke landstreffet på Lillehammer og Tryvann til neste år blir så verst heller!
HedvigR Skrevet 7. mai 2012 #4 Skrevet 7. mai 2012 Å snorkle i Rødehavet. Jeg klarer ikke trekke frem en spesiell tur som har vært kulere enn alle de andre, det er like fantastisk hver gang :D
Explosive Skrevet 7. mai 2012 #5 Skrevet 7. mai 2012 Å dykke og snorkle i Rødehavet! Helt utrolig, en annen verden.
Samantha Skrevet 7. mai 2012 #6 Skrevet 7. mai 2012 Ein sprø segltur frå Panama til Colmbia (5 døgn) er det verste og samtidig kulaste eg har gjort. Har aldri før vore så lykkeleg som då den turen var over. Men no i ettertid er det eit av mine beste minne. Merkelig 1
Gjest Bud Skrevet 7. mai 2012 #7 Skrevet 7. mai 2012 Har mange rå jaktepisoder og en kveld på byen som endte i Skottland uten at noen av var helt sikre på hvordan vi havnet der, men det råeste var å sitte på med bestefar på is-rally i 1990 i en Ford fra 60-tallet Det glemmer jeg aldri 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 (endret) bli nusset av en sjølove? den nusset meg 3 ganger hehehe. nei, men opplever kick ved ganske enkle ting. som å seile i sterke vinder åh som jeg savner det Endret 7. mai 2012 av Nuppdupp 1
Gjest Loverdose Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Satt på med broren min på hans lett motorsykkel. Det var helt sinnssykt! Jeg ba han om å ikke kjøre nedover en veldig lang og bratt bakke, men... Han gav på. Som faen nedover den bakken. Jeg har aldri i mitt liv skreket så høyt. Men når vi var kommet ned til flat vei, var alt jeg greide å rope "IGJEN!!! IGJEN!!!".... Gøyeste jeg vet er å sitte på med han!
LadyGrey Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Det må være da jeg var på Galapagos. Var på en båttur og fikk snorkle med haier, fisk, havskilpadde, djevelrokk osv.. jeg bada også sammen med ville sjøløver, de var nyskjerrige og veldig snille Kuleste opplevelse etter det må være å få kjøre på bane med en turboladdet Toyota Supra :D
Gjest Bobler Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Å sitte på med en Ferrari på en bilbane. Gudene veit hvor fort det gikk, men det gikk fort nok til at jeg ikke klarte å sjekke!
McAdams Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Det må nok være å hoppe i fallskjerm Det SKAL jeg gjøre igjen!
Anglofil Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Å vinne 2 sølv, 2 bronse og 1 gull i NM. Mvh Yvonne 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Da jeg fikk jobben min! Helt sykt kick å komme gjennom nåløyet blant 1300 søkere! 3
McAdams Skrevet 7. mai 2012 #16 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Å vinne 2 sølv, 2 bronse og 1 gull i NM. Mvh Yvonne Nå ble jeg nyskjerrig... Hva i? Endret 7. mai 2012 av McAdams 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #17 Skrevet 7. mai 2012 Å fyllekjøre i vodkarus i en gammel Lada på den russiske landsbøgda sammen med 3 russere som var enda fullere. J... å tenke på i ettertid hvor galt det var og hvordan det kunne gått. (Kjefte på seg selv før noen andre gjør det)
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 Nå ble jeg nyskjerrig... Hva i? Jeg også ! NM i quilting? Eller i brassband? :gjeiper: Tulla! Si det! Si det!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 Da jeg fikk jobben min! Helt sykt kick å komme gjennom nåløyet blant 1300 søkere! Grattis! Hvilken stilling var det? 1
Gjest boblebrus Skrevet 7. mai 2012 #20 Skrevet 7. mai 2012 - Det var ganske kult å reise til Kina. Opplevde veldig mye spennende på den turen. - Jeg elsker å kjøre båt. Satt på i en gammel trebåt på vestlandet en gang. I forferdelig vær, blåste, regna og isende kaldt. Men kjempekult! (det blir spesielt kult med irsk rock på mp3-en ) - Kult med glattkjøringskurs når jeg holdt på med lappen Ellers kommer jeg ikke på så mye annet.. vanskelig å trekke frem én ting eller bestemme seg for akkurat hva som har vært kulest. Opplever småting i hverdagen som også kan være ganske kult innimellom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå