Gå til innhold

Da ble jeg dumpa over facebook!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Såeh... Den som blir dumpet føler seg ikke jævlig resten av dagen? Eller måneden for den del? Ok, skjønner.

[/quote

Det er er feigt å dumpe noen over sosiale medier. Om en ikke har såpass mye respekt for det mennesket en har vært sammen med, er det noe som skurrer hos deg.

Du opptrer som et offer. Det er usmakelig!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lavmål. Ansikt til ansikt er den eneste vei.

Da regner jeg med du aldri har vært borti ei typisk dame før som faktisk lager et rent lite helvette under slike omstendigheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huffadåen

Så du syns menn bare skal godta å bli slått, spytet på, kalt drittsekk osv osv. når de gjør det slutt? Eller den andre varianten: Gråt, gråt, gråt og atter gråt så vi går rundt og føler oss jævlig resten av dagen? Jeg skjønner han godt.

Dakar mannen som ikke takler at damen blir trist når han slår opp. Vel, det er ikke en skikkelig mann hvis han ikke takler konsekvensene av det han gjør for å si det sånn. Slår man opp med noen så må man forvente en reaksjon fra den andre, nå har jeg aldri slått noen som har dumpet meg men jeg har grått. Hvordan reagerer du når noen slår opp med deg? Vær en mann, slå opp face to face. Det er sjelden at begge to i et forhold er på samme sted til samme tid, så hvis du er lei og slår opp og har forberedt deg på dette i en tid så har ikke den andre gjort det samme. Dette går over etter en tid, ingen har kjærlighetssorg resten av livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da regner jeg med du aldri har vært borti ei typisk dame før som faktisk lager et rent lite helvette under slike omstendigheter.

Jeg er ikke Bandit, men svarer for det.

Så, du har aldri opplevd et helvete etter å ha dumpet noen på en så lite smakelig måte??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke Bandit, men svarer for det.

Så, du har aldri opplevd et helvete etter å ha dumpet noen på en så lite smakelig måte??

Nei for de får ikke tak i deg etterpå. Skrur av telefonen og blokkerer å fb så slipper du noe mer styr. Det er en forsvarsmekanisme og folk må få lov til å beskytte seg sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jo, selvsagt, men jeg tar det som en mann. Og det er godt med en påminnelse om hvorfor jeg bestemte meg for å gjøre det slutt i første omgang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dakar mannen som ikke takler at damen blir trist når han slår opp. Vel, det er ikke en skikkelig mann hvis han ikke takler konsekvensene av det han gjør for å si det sånn. Slår man opp med noen så må man forvente en reaksjon fra den andre, nå har jeg aldri slått noen som har dumpet meg men jeg har grått. Hvordan reagerer du når noen slår opp med deg? Vær en mann, slå opp face to face. Det er sjelden at begge to i et forhold er på samme sted til samme tid, så hvis du er lei og slår opp og har forberedt deg på dette i en tid så har ikke den andre gjort det samme. Dette går over etter en tid, ingen har kjærlighetssorg resten av livet.

Var det ikke akkurat det han gjorde? "Face to face" på Facebook? :fnise:

Bare måtte kommentere det, men er ellers enig i at det er feigt å slå opp på facebook, telefon eller mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei for de får ikke tak i deg etterpå. Skrur av telefonen og blokkerer å fb så slipper du noe mer styr. Det er en forsvarsmekanisme og folk må få lov til å beskytte seg sånn.

Seriøst?? Du må være veldig ung.

Jeg er glad for at jeg ikke er så feig som deg. Jeg liker ikke konfrontasjoner eller å gjøre det slutt med noen, men jeg gjør det for det. Det er bare sånn livet er. Noen våger å stikke hodet frem og stå for valgene sine, mens andre stikker med halen mellom bena som den valpen de er.

Hvem vil du være?

Den som har ryggrad og står for valgene sine, eller den feige som stikker hjem med halen mellom bena?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Du må være veldig ung.

Jeg er glad for at jeg ikke er så feig som deg. Jeg liker ikke konfrontasjoner eller å gjøre det slutt med noen, men jeg gjør det for det. Det er bare sånn livet er. Noen våger å stikke hodet frem og stå for valgene sine, mens andre stikker med halen mellom bena som den valpen de er.

Hvem vil du være?

Den som har ryggrad og står for valgene sine, eller den feige som stikker hjem med halen mellom bena?

Jeg vil være han som fortatt har alle lemmer og andre personlige eiendeler inntakt og i behold, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke på facebook, men både melding og msn har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil være han som fortatt har alle lemmer og andre personlige eiendeler inntakt og i behold, enkelt og greit.

...men personlige egenskaper er noe som du ikke har inntakt.

Før du blir sammen med noen bør du nesten si til du dumper jenter over sosiale medier.

Men, du har vel ikke anstendighet nok til det heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mildrid

Jeg har blitt dumpet av en fyr via moren min! Jeg var ikke hjemme, og han følte åpenbart at det hastet å dumpe meg og fikk ikke tak i meg på mobil. Han hadde funnet en annen, og ville vel ha sitt på det rene FØR han tok steget ut med henne.

Så da han ringte hjem til meg og jeg ikke var hjemme, la han igjen beskjed hos moren min (som han hadde såvidt møtt to ganger) om at det var slutt.

Det har jeg og opplevd :ler:

Det var heldigvis på ungdomskolen, så da er han nesten unnskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dumpa på msn to ganger og via telefon én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

jepp sier vel sitt tittelen! jeg ble dumpa over facebook, i kveld. Noen flere som har opplevd det.

Nei, men jeg har blitt dumpet over Blink den gang det eksisterte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg dumpa min første kjæreste gjennom 4-5 mnd på sms. Men her var det ikke noe ordentlig kjærlighet heller da...

Kunne aldri gjort det mot min ordentlige kjæreste. Og håper jeg aldri opplever det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du føler du må beskytte deg for kvinnfolka, bør du kanskje revurdere dei jentene du har vore ilag med? Dette er ikkje typisk kvinnfolk, som du/eller nokon andre har skrive lengre oppe..

Men, for å gå til poenget; hadde min kjære gjort det slutt over facebook eller sms no etter såpass lang tid hadde eg sikkert blitt forbanna. Hadde han gjort det face-to-face, hadde eg heller blitt knust. Men det er den rette måten å gjer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, td. Hvordan mente du han skule gjøre det da? Si det ansikt til ansikt å få en smekk på kjeften? NEI jeg tror ikke det nei. Skyld på alle andre ustabile kvinnfolk som ikke klarer å kontrollere seg under brudd.

Haha, jeg tror du har misforstått litt. Må man ty til SMS eller Facebook for å dumpe noen, ja da er man egentlig en liten pingle.. Og det VET de selv hvis de tenker seg nøye om :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tror du har misforstått litt. Må man ty til SMS eller Facebook for å dumpe noen, ja da er man egentlig en liten pingle.. Og det VET de selv hvis de tenker seg nøye om :fnise:

Det handler ikke om å være pingle. Det handler om at man som mann må ta i mot og ikke yte motstand når en dame er forbanna og kan gjøre hva hun vil med deg. Mange menn er livredd for sinte kvinnfolk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...