Gå til innhold

Hvorfor bruker menn så lang tid på do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Kjæresten min går ikke på do for å bæsje. Han "går på kontoret" og de dagene det tar lang tid er det fordi "det var så mange viktige papirer å gå gjennom". :fnise:

Jeg hører han sitter der inne og ler for seg selv, så da er det nok Pondus det går i.

Haha så søtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både pappa og broren min bruker laaaang tid på do. Vi snakker 20-60 min (ikke at jeg teller minutter altså). Pappa løser kryssord der, mens broren min leser Donald. Tror ikke de bæsjer hele tiden mens de er der inne, men det er et slags fristed. Broren min f.eks går nesten alltid på do rett etter middagen, og jeg mistenker at det er for å slippe å rydde av bordet :P

Jeg (jente) kan også sitte lenge på do. Ofte må jeg sitte en god stund før det skjer noe :sjenert: Har litt treg mage :sukk: Da leser jeg blader eller spiller/surfer på iPhonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har det vært med alle mennene jeg kjenner såpass godt at jeg har lagt merke til dovanene også, men har av en eller annen grunn aldri spurt, det var faktisk typen som stilte spørsmålet den ene gangen det har blitt tatt opp. Gikk noe som dette:

Han: "bæsjer du aldri?"

Meg: "Jooo, jeg gjorde det senest i ettermiddag."

Han: "Men du er jo så rask!"

Han er litt søt :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Eksen satt alltid i evigheter på do. Han skulle bl.a alltid på do før vi skulle et sted, så tror egentlig han gikk på do uten å "føle seg trengt" på forhånd og dermed brukte ekstra lang tid. Dette irriterte meg grenseløst, for vi hadde i utgangspunktet ok med tid, men så gikk han og satte seg en halvtime på do og vi hadde plutselig alt annen enn god tid :P Jeg kan ikke bare bestemme meg for at "nå skal jeg bæsje", men det kunne tydligvis han. Han hadde også nærmest angst for å bæsje hos andre eller på offentlig toaletter, så måtte alltid bæsje på forhånd sånn i tilfellet...

Anonymkode: 2b158...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dassen er det siste fristedet for oss menn. Alle som har levd lenge med kvinnfolk vet at det er mye, hva kan man kalle det, uinteressant babling. Venninnen din sa ditt og sjefen på jobben sa datt. Vi lever jo greit med det, man må bare lære seg de riktige teknikkene. Aldri si imot, men ikke bare vær enig i alt heller. Må sone inn på autopilot, så blir det bare som litt bakgrunnsstøy :ler:  

Men dassen, kjære dassen. Der er det ro og fred. 

Anonymkode: 97451...929

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Eksen satt alltid i evigheter på do. Han skulle bl.a alltid på do før vi skulle et sted, så tror egentlig han gikk på do uten å "føle seg trengt" på forhånd og dermed brukte ekstra lang tid. Dette irriterte meg grenseløst, for vi hadde i utgangspunktet ok med tid, men så gikk han og satte seg en halvtime på do og vi hadde plutselig alt annen enn god tid :P Jeg kan ikke bare bestemme meg for at "nå skal jeg bæsje", men det kunne tydligvis han. Han hadde også nærmest angst for å bæsje hos andre eller på offentlig toaletter, så måtte alltid bæsje på forhånd sånn i tilfellet...

Anonymkode: 2b158...6eb

Dette minner meg om min eks. Han hadde panikk for alt som hadde med bæsj å gjøre. Nevnte det aldri med et ord og syntes nok at det var forferdelig flaut og ekkelt om jeg nevnte noe om slikt. Gikk aldri på do hos fremmede og gitt alltid på do før vi gikk ut. Han unngikk å gå på do når jeg var hjemme om han kunne det. Selv om det bare var oss to i leiligheten mente han at jeg burde låse døra når jeg gikk på do. De årene vi bodde sammen ble det en del komiske situasjoner ut av det. En gang var vi på hyttetur hos noen venner. De hadde nettopp bygd ny hytte og enda ikke fått på plass noen do så man måtte gå i buskene for å gjøre sitt fornødne. Det var jo selvfølgelig noe han hatet, men vanskelig å unngå. Selv tøffe menn bli jo innhentet av slike behov når det går noen dager. Da var det katastrofen skjedde. Vår vertinne dukke opp akkurat mens han satt på huk med stumpen bar! Min venninne prøvde å spøke litt med det, men det falt jo fullstendig på stengrunn. 

Anonymkode: 83a39...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...