Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

for det høres ut som en litt eldre person som liker gamle, naturlige måten :P

Hehe,ok :gjeiper: Synes bare naturlige jenter er så fint jeg,vet ikke hvorfor

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjerner alt hår.. under armene, på høna og leggene. Føler meg mye "renere" av dette. Og jeg syntes mye hår klør endel.

Det jeg derimot IKKE takler, er MENN som barberer seg under armene... FYSJ!!! :kvalm:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjerner alt hår.. under armene, på høna og leggene. Føler meg mye "renere" av dette. Og jeg syntes mye hår klør endel.

Det jeg derimot IKKE takler, er MENN som barberer seg under armene... FYSJ!!! :kvalm:

Hvorfor er det annerledes når menn gjør det da? hårvekst under armene er jo like naturlig for begge kjønn..bare moten som er forskjellig..

• Liker 3
Skrevet

Personlig syns jeg det skal være hår på et voksent kjønn, men på lik linje med dagens klipping og stelling av hode- og ansiktshår syns jeg det kan være veldig pent å stelle kjønnshårene.

Her er et bilde av en kvinne jeg syns har veldig fin stil på sine kjønnshår.

Hår i maten har aldri vært noe problem for min del, når det kommer til oralsex, selv ikke ved fritt voksende. Håret legger man til sides.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg det skal være hår på et voksent kjønn, men på lik linje med dagens klipping og stelling av hode- og ansiktshår syns jeg det kan være veldig pent å stelle kjønnshårene.

Her er et bilde av en kvinne jeg syns har veldig fin stil på sine kjønnshår.

Hår i maten har aldri vært noe problem for min del, når det kommer til oralsex, selv ikke ved fritt voksende. Håret legger man til sides.

Enig med deg, sånn som hun på bildet har er akseptabelt. Trenger ikke være glattbarbert!

AnonymBruker
Skrevet

Savner damer med skikkelig jungel jeg..bare naturlig,fritt og fint å se på det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å gå ubarbert,fri ig naturlig på stranda i sommer..men er redd jeg hadde fått mange rare blikk..:(

• Liker 1
Skrevet

Etter jeg ble 18 har jeg faktisk til gode å ha i alle fall førstegangssex med ei jente uten at hun var glattbarbert. (Før det vil jeg ikke si teller)

Og jeg er fornøyd med det jeg. Liker å slikke, men liker ikke å slikke på hår.

AnonymBruker
Skrevet

Hver sin smak skjønner jeg.. Selv foretrekker jeg damene hårete og naturlige,best å slikke også da :)

AnonymBruker
Skrevet

Hver sin smak skjønner jeg.. Selv foretrekker jeg damene hårete og naturlige,best å slikke også da :)

Digg å høre at noen synes det :) Er det flere jenter her inne enn meg som kunne tenke seg å gå ubarbert på stranda i sommer forresten? eller er det jeg som er rar..?

Gjest kittycat
Skrevet

Digg å høre at noen synes det :) Er det flere jenter her inne enn meg som kunne tenke seg å gå ubarbert på stranda i sommer forresten? eller er det jeg som er rar..?

Nei du er ikke rar. Hadde vært greit om man ikke hadde fått freshet leggene å unngå blikk og sånn. Dumt at alle forventer at man skal være fikset til en hver tid. Skal liksom slappe av på stranda, men folk bruker liksom måneder på å komme i form og barberer seg flere ganger i uka for å ikke ha har. Stress

AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke rar. Hadde vært greit om man ikke hadde fått freshet leggene å unngå blikk og sånn. Dumt at alle forventer at man skal være fikset til en hver tid. Skal liksom slappe av på stranda, men folk bruker liksom måneder på å komme i form og barberer seg flere ganger i uka for å ikke ha har. Stress

Helt enig,og alle vet jo at vi har hårvekst så hvorfor skjule det..? Hvis flere av oss begynnte å gå ubarbert så ville det kanskje bli helt vanlig etter hvert,og en lettere hverdag :)

Skrevet (endret)

:O

når det gjelder meg selv, så barberer jeg barten,under arma,beina og nedentil:P

det gjør jeg for min egendel....! føler meg mest vel da:-) .

Og når det gjelder andre damer: Bryr meg minst mulig:P eneste jeg kan tenke på, om jeg ser det damer med bart.... men det er opp til hver enkelt hvor man vil ha hår!!

Og menn, ihvertfall nedentil stussa:P så det ikke er noen regnskog! hehe...

Endret av Siiw
AnonymBruker
Skrevet

Barten er jeg enig i,men ellers synes jeg flere jenter skulle hatt en skikkelig regnskog :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm,er det bare jeg som driter i regnskogen min og drar på stranda likevel..? ken nesten begynne å lure her...hehe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje et rart spørsmål...men er det noen her som har prøvd å farge kjønnshåret? Jeg har rødt og ganske mye hår nedentil,og har lyst til å prøve å farge det brunt. Noen som har erfaring med dette? :)

Skrevet

Dette er kanskje et rart spørsmål...men er det noen her som har prøvd å farge kjønnshåret? Jeg har rødt og ganske mye hår nedentil,og har lyst til å prøve å farge det brunt. Noen som har erfaring med dette? :)

Ja. Jeg bruker farger fra Betty Beauty som er laget til dette formålet.

Skrevet

Bare lurer på hvordan folk stiller seg til kvinner som aldri barberer eller stusser kroppshår? Ikke noe sted på kroppen. Helt naturlig hårvekst. Spesielt med tanke på sex (oral) Selv ser jeg på det som litt "urenslig".

Jeg stiller meg en annen plass.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vanlig, mild hårfarge, som altså er beregnet på hodehåret. En pakke holder til mange farginger nedentil, og blir mye billigere enn spesialfarger. (Jeg skriver som anonym for anledningen ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...