AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Bare lurer på hvordan folk stiller seg til kvinner som aldri barberer eller stusser kroppshår? Ikke noe sted på kroppen. Helt naturlig hårvekst. Spesielt med tanke på sex (oral) Selv ser jeg på det som litt "urenslig". 1
yes2yes Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Som 'alle andre' er det enkelte steder jeg overhodet ikke kan finne det tiltalende å ha naturlig hårvekst hverken på egen kropp eller andre kvinners. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, annet enn at jeg og er gjennomsyret av den stereotypiske-trend-kulturen på dette feltet. Uansett, min manglende argumentasjon for mitt syn gjør at jeg heller ikke kan svare i mot de kvinner som velger å følge den naturlige sti(som de forøvrig får min applaus for å gjennomføre), og jeg stiller meg ikke annerledes til dem enn jeg ellers ville gjort mot noen. 'Hår er uhygienisk og kan skade huden' er forøvrig det argumentet som aldri skal passere ut av min munn, for den faller på sin egen urimelighet i mine øyne. . Endret 2. mai 2012 av yes2yes 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Med at det er "uhygienisk" tenker jeg vel mer på at det fester seg svette og andre kroppsvæsker i håret, og at man må være mer nøye med å vaske seg om man har masse hår over alt. Jeg føler iallefall det selv, om jeg ikke barberer litt hvertfall. Hadde ikke vært mye fristende å ha oralsex med en dame som ikke engang stusser seg litt... TS.
yes2yes Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Som sagt så er jeg veldig uvitende på dette felt, men det virker ikke helt fjernt med det du sier, for hår i store kvanta vil jeg anta trenger mer stell for å holdes ren tvers igjennom. At 'hårløse' derimot er mer hygieniske og har et kroppslig fortrinn over folk som lar det gå naturlig for seg, synes jeg er en merkelig påstand jeg ofte hører. Hva gjelder oralsex har jeg lite å bidra med, men innlegget mitt var nok mer et svar mot 'hår til generell bruk' enn 'hår til oralsex'. Beklager om det var annet du søkte etter. 4
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Det er faktisk mer hygienisk med hår, da all hår har en mening i livet. Utover det: hell no. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Synes det er helt greit at damer har hår på musa så lenge det ikke ligner på regnskogen, men bortsett fra det er så annet kroppshår rett og slett motbydelig. Synes det er ekkelt på menn og jeg da, men er nok verre på damer. Men kroppshår er da vel ikke noe mer eller mindre uhygenisk på damer enn på menn?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Hælt ærlig så føler jeg meg litt "renere" når jeg har litt hårvekst, fordi huden min blir så irritert og klam av barbering. Full urskog kan derimot føles litt guffent. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Ja man trenger ikke ta bort alt. Men jeg tenker på det å hvertfall rydde opp litt... Så det ikke blir helt gjengrodd! For det blir det for de fleste om man ikke går over litt. Er vel egentlig ikke å foretrekke på menn heller nei. Det handler vel litt om å ta hensyn til partneren sin og, ingen som like munnen full av hår eller å måtte grave seg frem. Ikke mye feminit med damer som har masse hår under armene og legger heller. TS
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #10 Skrevet 3. mai 2012 Er det bare jeg som liker damer med full busk alle naturlig steder på kroppen..synes faktisk det er både feminint,naturlig og veldig fint jeg
Tidus Skrevet 3. mai 2012 #11 Skrevet 3. mai 2012 Er det bare jeg som liker damer med full busk alle naturlig steder på kroppen..synes faktisk det er både feminint,naturlig og veldig fint jeg Selv bart? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 Selv bart? Nei,kroppen bortsett fra ansiktet mente jeg
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 Er det bare jeg som liker damer med full busk alle naturlig steder på kroppen..synes faktisk det er både feminint,naturlig og veldig fint jeg Selv en dame i fin sommerkjole som har legger som er så hårete at de ser ut som en manns? Og masse dotter som stikker ut under armene... :gjeiper: 1
Bedreviterinne Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 Har inntrykk av at dette med å like/ikke like hår er litt aldersbetont.... For de som er godt voksne er det ofte vanlig å beholde busken, mens den yngre garde i dag er så og si glatte hele gjengen....alt annet er uaktuelt. Dette er inntrykket jeg har fått ihvertfall.... Når det gjelder hår andre stedet tror jeg vel det er et stort flertall som mener kvinner skal fjerne hår under armene og på leggene..... De som liker dette er nok folk som er spes. interessert i hår ;-)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 Selv en dame i fin sommerkjole som har legger som er så hårete at de ser ut som en manns? Og masse dotter som stikker ut under armene... :gjeiper: Ja faktisk.En naturlig å hårete dame er mye finere enn barbert. Deilig å se at hårene stikker fram fra armhuler osv.seriøst
OhSerendipity Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Nei, fysj. Vi er i 2012 og det er en (ganske god) grunn til at barberhøvler for kvinner har blitt oppfunnet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Ja faktisk.En naturlig å hårete dame er mye finere enn barbert. Deilig å se at hårene stikker fram fra armhuler osv.seriøst Hvor gammel er du? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #18 Skrevet 3. mai 2012 Må nok innrømme at jeg foretrekker kvinner som holder seg forholdsvis glatt ja. Ingen krise om det er litt dun på legger/armer iblant for de fleste kvinner har jo ikke massiv hårvekst der uansett, men det sier jo litt om kvinnen at hun forsøker å holde seg attraktiv for mannen. På musa foretrekker jeg helt glatt, evt. en liten stripe.
Gjest kittycat Skrevet 3. mai 2012 #20 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er 29.hvordan det? for det høres ut som en litt eldre person som liker gamle, naturlige måten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå