Lilliani Skrevet 5. mai 2012 #22 Skrevet 5. mai 2012 Hei, jeg er 17 år(95) og jomfru og jeg har egentlig lyst til å vente til jeg har vært 18 en stund. Grunnen er fordi jeg ikke har noen å ha samleie med også følerjeg meg ikke relativt klar enda. Alle har sex, og jeg er den eneste som ikke har gjort det. Alle fester og jeg er den eneste som ikke har vært på en fest. Er dette tabu? Bør man kjøre på og angre senere? Kjære, søte deg! Selvfølgelig skal du vente til du selv er klar! Man sier ofte at det er bedre å angre på noe man har gjort enn ikke gjort, men sex er IKKE inkludert i denne. Hadde selv sex alt alt alt for tidlig, og det går ikke en dag uten at jeg angrer på det! Dette er ikke noe man bare skal gjøre, dette skal du gjøre når du er klar for det sammen med en du er glad i! Stå på ditt og ikke la deg presse av andre. Du gjør akkurat det du selv ønsker med din egen kropp!
misogynist Skrevet 5. mai 2012 #23 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Hei, jeg er 17 år(95) og jomfru og jeg har egentlig lyst til å vente til jeg har vært 18 en stund. Grunnen er fordi jeg ikke har noen å ha samleie med også følerjeg meg ikke relativt klar enda. Alle har sex, og jeg er den eneste som ikke har gjort det. Alle fester og jeg er den eneste som ikke har vært på en fest. Er dette tabu? Bør man kjøre på og angre senere? Alles lyver på seg sex og nesten ingen har gjort det. Tro meg, det er mye skryting og lyving ute å går blandt unge på din alder. Du skal ALDRI ha sex uten at du vil det slev, Hører du? ALDRI!!! Endret 5. mai 2012 av misogynist
Tidus Skrevet 5. mai 2012 #24 Skrevet 5. mai 2012 Alles lyver på seg sex og nesten ingen har gjort det. Tro meg, det er mye skryting og lyving ute å går blandt unge på din alder. Du skal ALDRI ha sex uten at du vil det slev, Hører du? ALDRI!!! Jeg tror de fleste har hatt sex før de ble 18.
Gjest imli Skrevet 5. mai 2012 #25 Skrevet 5. mai 2012 Sjølvsagt skal du ikkje ha sex før du har lyst til det! Du må ikkje vente på "den rette", men vent til du finn ein person du verkeleg har lyst til å ha sex med, det kan eg så godt som lova deg at du ikkje kjem til å angre på. Og det er heilt vanleg å vera jomfru som 17-åring. Så vidt eg hugsar er 17 år gjennomsnittsalderen for seksuell debut i Noreg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå