Gå til innhold

Tabu og vente så lenge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er 17 år(95) og jomfru og jeg har egentlig lyst til å vente til jeg har vært 18 en stund. Grunnen er fordi jeg ikke har noen å ha samleie med også følerjeg meg ikke relativt klar enda. Alle har sex, og jeg er den eneste som ikke har gjort det. Alle fester og jeg er den eneste som ikke har vært på en fest. Er dette tabu? Bør man kjøre på og angre senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VENT!

Selv om det føles ut som om alle gjør det, så er det ikke slik. Mange som ikke har gjort det før de er over 18.

Ikke gjør det bare for å gjøre det.

Vent til du er klar :)

Og en fremtidig kjæreste vil sette pris på at du venter og ikke ligger med alt og alle.

:klemmer:

• Liker 4
Skrevet

Hei, jeg er 17 år(95) og jomfru og jeg har egentlig lyst til å vente til jeg har vært 18 en stund. Grunnen er fordi jeg ikke har noen å ha samleie med også følerjeg meg ikke relativt klar enda. Alle har sex, og jeg er den eneste som ikke har gjort det. Alle fester og jeg er den eneste som ikke har vært på en fest. Er dette tabu? Bør man kjøre på og angre senere?

Nei, nei, nei! Ikke føl deg presset! Ikke gjør noe du ikke er klar for, og 18 år er uansett relativt ungt. Jeg tror du vil være glad for at du ventet til å ta jomfrudommen din med en forståelsesfull person som du er glad i, fremfor kjapt og klønete med en tilfeldig fyr i fylla. Dessuten tror jeg mange unge lyver litt på alderen når det gjelder å miste jomfrudommen. Da jeg var yngre var det mange som sa de hadde seksuell erfaring i en alder av 14-15, men som senere har innrømmet at de knep igjen til de var 17-18. Null stress. Seksuell debut bør være en privatsak, og jeg mener det blir for dumt når folk slenger det ut i hytt og gevær og at folk skal føle seg presset.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vent til du har lyst! Det er mange som er jomfruer når de er 17-18 og etter det også, uten å ta skade... de som ikke er jomfruer er vel de som snakker mest om det, og det er sikkert også noen som skryter på seg litt :) Vent til du finner en du synes det er fint å debutere med, enten det skjer nå snart eller om en stund.

AnonymBruker
Skrevet

Vent til du føler deg klar for det, det kommer du ikke til å angre på :)

Skrevet

en bekjent av meg ventet til hun var 22-23 og angre ikke på det.

selv var jeg 19 år, stup full og med en fremmed. Ikke så kult, men funker nok det også.

Skrevet

Er det gammelt å være jomfu når man er 17?? Det var nytt for meg.

• Liker 1
Skrevet

Vent! 17 er ingenting :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal vente til du er klar, det har du ingenting å tape på. Det er også ganske vanlig å være jomfru når du er 17.

Skrevet

Jeg var 20 da jeg hadde sex for første gang. Er bedre å la det falle naturlig enn å stresse med det, da slipper du å angre senere på noe... :)

Skrevet

Vent på en du elsker! Det er mye finere når man gjør det med noen man er glad i, du kommer til å angre hvis du tar en tilfeldig.

AnonymBruker
Skrevet

Vent, kjære deg. :)

Du trenger ikke vente på den store kjærligheten hvis ikke du vil, men du burde vente til du selv føler deg klar. Jeg var 20 første gang, og det var ikke med noen jeg elsket, men med en jeg følte meg trygg på, når jeg selv var klar.

AnonymBruker
Skrevet

<jeg er 18, og går på fester og er sosial, men det er de færreste som har hatt kjæreste og hatt sex.

De fleste skryter på seg det, men det er mer normalt å være jomfru til man er i 20-årene enn mange tror. TRO MEG!

Så vent heller til du møter en kjæreste, eller en du føler deg vel med.

AnonymBruker
Skrevet

Vent på en du elsker! Det er mye finere når man gjør det med noen man er glad i, du kommer til å angre hvis du tar en tilfeldig.

Men om hun ikke møter den rett før hun er 40, så kan du kanskje møte en som hun føler seg trygg med, som hun kan ha som en kosevenn/kjæreste...

Jeg er 30, og har enda ikke møtt den rette, men jeg hadde en sånn kosevenn da jeg var 22(første gang jeg hadde sex), og jeg hadde en anne kosevenn da jeg var 27.

Nå er jeg helt singel, og tviler på at det er noen for meg der ute, så kanskje jeg får meg en ny kosevenn :)

Det er iallfall viktig at det er en du kan stole på, og som du er trygg med, men hvem vet, kanskje du møter den rette før du aner det? :)

Skrevet

VENT!

Selv om det føles ut som om alle gjør det, så er det ikke slik. Mange som ikke har gjort det før de er over 18.

Ikke gjør det bare for å gjøre det.

Vent til du er klar :)

Og en fremtidig kjæreste vil sette pris på at du venter og ikke ligger med alt og alle.

:klemmer:

Det er en vesentlig forskjell på å ligge med alt og alle, og det å være jomfru håper jeg?

Skrevet

Det er en vesentlig forskjell på å ligge med alt og alle, og det å være jomfru håper jeg?

JA!

Skrevet

JA!

Og det finnes vel noe i mellom der?

AnonymBruker
Skrevet

du kan da være sosial å feste uten å ha sex? og uten å drikke da :)

så gå på fest og kos deg, få venner, kanskje en type ;)? og ha det kjekt :)

om du knipr igjen eller ikke er ingen sin buissnes!!

AnonymBruker
Skrevet

Vent til du selv er klar, og til du finner en du føler deg trygg på! Da blir det så mye bedre.

Selv var jeg 15, overstadig beruset, ute i stand til å gjøre noenting og hadde sex med en som var mange år eldre enn meg (eller, han hadde sex med meg). Ikke noe gøy opplevelse.

Om du ikke føler deg klar er det ingen grunn til å hoppe på første og beste, du får neppe noe glede utav det...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 og jomfru...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...