Gå til innhold

Hans Rotmo's nye låt om innvandrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Du er ikke redd for å bli kalt rasistisk?

Det gir jeg f.... i. Jeg er blitt stemplet som venstreekstremist i 40 år. Nå kan jeg godt være høyreekstremist i noen år, sier Hans Rotmo-Sitat Trønderavisa papirutgaven.

Det er dette som er kjernen i saken. Nemlig en knyttneve mot makta, som på 70-tallet var bejublet som en handling der en "tenkte sjæl". Nå er makta en helt annen og sier du den i mot får du en drøss av statlig-støttede organisasjoner mot deg som forsøker å oppnå karakterdrap på oppviglerne og de som snakker makta i mot.

Det er en grunn til at Steinar Lem turte å si sin sanne, egne mening om muslimsk innvandring KUN når han faktisk lå for døden. Han hadde ingenting å tape. Det samme kan man si om Rotmo, han er 64 år og har nok til salt på maten de resterende årene han har igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det ironiske her, er at om nøyaktig 1/3 av innvandrerbefolkningen i Oslo var avbildet, ville det likevel ikke være 1/3 mørkhudede/ikke-vestlige på plakaten, men en god del mindre enn 1/3, nettopp på grunn av av svensker og polakker er store innvandrergrupper i Oslo, og faktisk fint kan defineres som minoriteter!

Det avhenger jo også av hvilken aldersgruppe man bruker. I aldersgruppen 60 år og eldre vil andelen ikke-vestlige være lav. Mens i aldersgruppen 30 år og yngre vil andelen ikke-vestlige være mye høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke redd for å bli kalt rasistisk?

Det gir jeg f.... i. Jeg er blitt stemplet som venstreekstremist i 40 år. Nå kan jeg godt være høyreekstremist i noen år, sier Hans Rotmo-Sitat Trønderavisa papirutgaven.

Det er dette som er kjernen i saken. Nemlig en knyttneve mot makta, som på 70-tallet var bejublet som en handling der en "tenkte sjæl". Nå er makta en helt annen og sier du den i mot får du en drøss av statlig-støttede organisasjoner mot deg som forsøker å oppnå karakterdrap på oppviglerne og de som snakker makta i mot.

Det er en grunn til at Steinar Lem turte å si sin sanne, egne mening om muslimsk innvandring KUN når han faktisk lå for døden. Han hadde ingenting å tape. Det samme kan man si om Rotmo, han er 64 år og har nok til salt på maten de resterende årene han har igjen.

Vet da sannelig om det stikker SÅ dypt der i gården, finnes da vesentlig verre "rasistiske" låter i den nårske artistfloraen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...