AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Jeg trenger hjelp... Jeg liker menneskenavn, samboeren liker hundenavn. Navneforslag i begge grupper mottas med stor takk!
Snuppelupp ! Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Bamse Balder Luca Marco Tim Kaos Mikkel Jesper Walter Bjarne Bobby Pluto Malte Likte du noen?
Gjest Surrehodet Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Fido Viggo Harry (potter) Humlesnurr Petter Knut-Per Magne Doug Hund
Gjest Purple Haze Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Jeg hadde en GR-hanne som het Birk. Jeg synes også det er litt artig med menneskenavn på hunder. En nabo hadde en hund som het Morten. Broren min syntes ikke det var artig, for det heter han også Det er jo bare fantasien som setter grenser, egentlig. Noen forslag: - Max - Billy - Balder - Prince - King - Pan - Bonzo - Rex Bare klisjènavn, men om en liker det enkelt og greit, kan det jo være noe.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Bamse Balder Luca Marco Tim Kaos Mikkel Jesper Walter Bjarne Bobby Pluto Malte Likte du noen? Kaos har vi snakket om. Ellers likte jeg Bjarne
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Jeg hadde en GR-hanne som het Birk. Jeg synes også det er litt artig med menneskenavn på hunder. En nabo hadde en hund som het Morten. Broren min syntes ikke det var artig, for det heter han også Det er jo bare fantasien som setter grenser, egentlig. Noen forslag: - Max - Billy - Balder - Prince - King - Pan - Bonzo - Rex Bare klisjènavn, men om en liker det enkelt og greit, kan det jo være noe. Birk var fint, men alt for vanlig her Ellers har mannen nevnt alle de andre navnene du nevner, men jeg syns de er for vanlige... :/
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Fido Viggo Harry (potter) Humlesnurr Petter Knut-Per Magne Doug Hund Elsker Knut-Per! Magne og Hund var også flott
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Oscar Larsen. Oscar og Egil er under vurdering
Gjest "gjest" Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 Oscar og Egil er under vurdering Alle trenger en hund som heter Oscar. 1
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Kaos likte jeg veldig godt! Ellers; Laban Charlie Bjeff Gizmo Max Chili Lykke til med ny hund og navnevalg!
Gjest J.Bourne Skrevet 4. mai 2012 #20 Skrevet 4. mai 2012 Har en JRT i familien som heter Gunnar (sammen med andre familiemedlemmer var rimelig kleint i starten da) Også har jeg ei selv som heter Pernille. Hun blir titt og ofte kalt Per Nilsen, men hvorfor vet jeg ikke Kanskje det er et forslag? Som deg er jeg veldig glad i menneskenavn på hunder, synes det er artig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå