Gjest Spinell Skrevet 4. mai 2012 #23 Skrevet 4. mai 2012 He he, jeg liker at hunder ikke bare heter Peik og Fido. Norrøne udyr: Fenris Garm Gere Freke Mannsnavn, mytologiske og norrøne, som forhåpentligvis ikke deles med nabogubben: Bertil Steingrim Sigvald Kark Oddleif Oddmund Bjørgulf Ask Asgeir Asbjørn
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #25 Skrevet 4. mai 2012 Vi har bestemt oss for ett menneskenavn, selv om det er mange flotte forslag her Så, forslag til menneskenavn? Har tenkt på Jonas, men syns "Jonas sitt!" er vanskelig....
Gjest Bobler Skrevet 4. mai 2012 #26 Skrevet 4. mai 2012 Morten, Kim, Lasse, Tom, Tomas, Jens, Sondre, Fredrik. Morten eller Tomas tror jeg vil passe en Golden!
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #27 Skrevet 5. mai 2012 Jeg holder fremdeles en knapp på Charlie Men her er noen flere jeg liker i alle fall Hjalmar, Walter, Bo, Max, Oskar, Gisle, Leon, Theo, Henry, Iver, Ludvik, Dennis, Casper, Herman, Egil, Frithjof
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #28 Skrevet 5. mai 2012 Shadow (fra den utrolige reisen?), Max, Mango,
Tinelise Skrevet 6. mai 2012 #29 Skrevet 6. mai 2012 Tipper min hund tror den heter Hund da jeg bruker det mye mer enn navnet hans Liker også Bjarne, Charlie, Dennis, Loke og Balder Marvin (er det egentlig et navn? Eller er det bare jeg som synes det er gøy å si det?) Mons Bjørnar Trym
fruBeist Skrevet 6. mai 2012 #34 Skrevet 6. mai 2012 Margido Bjafre Thorvald Steingrimm Elvis Bob-Kåre
fruBeist Skrevet 6. mai 2012 #35 Skrevet 6. mai 2012 Kaos har vi snakket om. Ellers likte jeg Bjarne Da må dere selvfølgelig gå for Kaos-Bjarne
Imella Skrevet 7. mai 2012 #36 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Christian, Jakob, Michael, Espen, Fredrik, Daniel, Henrik, Vegard. Helge, Edgar, Oscar, Arvid. Endret 8. januar 2013 av Imella
Gjest Spinell Skrevet 7. mai 2012 #37 Skrevet 7. mai 2012 Marvin (er det egentlig et navn? Eller er det bare jeg som synes det er gøy å si det?) Bare en liiiiten avsporing: Marvin er absolutt et navn. I Trondheim hadde de til og med i mange år en ordfører som het det.
Rumle Skrevet 11. mai 2012 #38 Skrevet 11. mai 2012 Margido Bjafre Thorvald Steingrimm Elvis Bob-Kåre Bjafre var nydelig - og det fikk meg til å tenke på at Blafre hadde vært vakkert også! Men, kanskje ikke til en stor hund
Meridian Skrevet 12. mai 2012 #39 Skrevet 12. mai 2012 Om den er hvit kan den hete Blanco, og om den er brun kan den hete Bruno. Er den bearse kan den hete Bearse. Hva med Åge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå