Gå til innhold

Hvorfor har du valgt det nicket du har?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Cilla pga hovedpersonen i en bok jeg leste mange ganger når jeg var yngre (ikke pga Hotel Cæsar :roll: som kom lenge etterpå)

Dessuten var det egentlige navnet mitt (de første av de) opptatt i alle verdens varianter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg elsker Ringenes herre og gjerne skulle ha vært en alv... :ler:

Skrevet

Fordi det er en vri på navnet mitt og fordi jeg er blitt kallt det siden jeg var fjortis....

Skrevet
Fordi det er en vri på navnet mitt og fordi jeg er blitt kallt det siden jeg var fjortis....

Uttaler du det som på fransk (Camiii) eller Caaami, Camie? Hvis du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Jeg valgte nicket fordi det er den datoen jeg gifter meg med min kjære og fordi jeg ikke hadde nok koffein innabords til noe mer kreativt akkurat da. :ler:

Skrevet

Fordi navnet mitt er Yvonne , jeg ble bare kalt vonnie når jeg var liten! :)

Skrevet

Uttaler du det som på fransk (Camiii) eller Caaami, Camie? Hvis du skjønner hva jeg mener?

Blir vel utalt på to forskjellige måter, kommer ann på hvem som sier det...

som oftest er camie = keimi camie = kammi, camie-varianten sklir helt ut og blir cammers....ofte at det skjer også da. Ikke nøye hvilken variant de bruker.

Skrevet

Jeg valgte nicket mitt fordi det passer til personligheten min.( iflg de som kjenner meg og mitt nick, kunne jeg ikke funnet et bedre et)

Og så er det ikke kosemosete som poirot sier.

Skrevet
Fordi jeg har dårlig fantasi! :ler:

Samme her... :roll:

Jennifer

Skrevet

Fordi jeg er så utrolig lite kreativ :oops:

Jeg skulle forte meg å registrere meg, så jeg hadde ikke tid til å tenke gjennom saken... Valgte navnet Anna fordi jeg syntes det er fint. Det var opptatt, så da slengte jeg på alderen min bak.....

Nå er jeg nesten flau over mitt kjedelige nick, men kommer nok til å beholde det. Orker ikke å bytte... (det får evt. bli til anna28 når den dagen kommer :blunke: )

Skrevet

Kalas er kortformen av et nick jeg brukte på et annet forum: Diamanta Kalas, etter artisten Diamanda Galas. Jeg er veldig glad i både glitter og fest, så det passer bra.

Skrevet

Navnet mitt behynner på El..men uttales stort sett bare på L, så da har nickene mine rundt omkring stort sett begynt på L.

Skrevet
Navnet mitt behynner på El..men uttales stort sett bare på L, så da har nickene mine rundt omkring stort sett begynt på L.

Nå ble jeg nysgjerrig! Er det Lisbeth, kanskje? Hmmm...

Skrevet

Jeg valgte flisa fordi jeg er tynn som ei flis :o

Skrevet

Mitt nick er en liten vri av navnet til en person som betyr mye for meg.. :hjerte:

Eirik :blunke:

Gjest Fighter
Skrevet

Fordi jeg elsker Jahne Teigen... :eeeh:

Neida. Fordi jeg stort sett er ganske optimistisk og prøver å tenke positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...