Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baby på 8 uker og jeg synes den sover veldig mye... Hvor mye sover deres små ved 8 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille prinsesse er 8 uker på fredag, så velger å svare:)

Hun sover ganske mye! Våkner rundt kl 7, og sovner igjen rundt 9. Da kan hun sove et par timer. Er deretter våken et par timer og så sovner hun når vi triller tur, da kan hun sove mange timer. På ettermiddagen kan hun være våken lenge - inntil 5 timer, men ofte ganger er det delt opp av mange små soveperioder. Hun sovner for kvelden ca 21-22, og sover ofte 5-6 timer før det er tid for mat, deretter er det mat ca hver 3.time natta igjennom:)

Skrevet

Hvordan sover din baby forresten? Bare interessant å vite:)

Gjest Annaires
Skrevet

Min sov hele tiden. Hun var bare våken for mat i ny og ne..

Hun sov egentlig de første 3mnd...

AnonymBruker
Skrevet

TS her :)

Min våkner en gang i løpet av natten som oftest, men noen ganger sover hele natten. Våkner rundt halv åtte-åtte, spiser og er våken til 9-9.30 og så sover hun 5 timer! Våkner å spiser og sovner igjen etter ca halvannen time og har noen små lurer etter det også. Hun legger seg mellom 21-23 på kvelden...

Skrevet

Høres normalt ut. Søvnbehovet kan variere fra baby til baby. Jeg har hatt en som sov lite og en som sov mye (frem til 3 mnd).

Gjest finpåvin
Skrevet

Åh, jeg savner den tiden jeg bekymra meg for at babyen min sov for mye :). Husker min baby hadde en våkentid på ca 1,5 time før han måtte sove igjen.

Skrevet

Min skatt er også 8 uker. Her varierer det fra dag til dag. Det lengste han sover er 4 timer, det er som regel på kvelden. Etter det er det våke og Mattid annenhvertime hele resten av døgnet. Noen dager soverhan seg gjennom hele dagen mellom måltidene, andre dager er han våken hele dagen og da blir mor litt bekymra, er jo bare bra at de sover mye, er vel mellom 15-20 timer de skal sove i døgnet mellom 0-3 mnd har jeg lest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...