Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

:bond:

Stress ned, pust med magen og få deg nok søvn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

TREN!! Hold det sterk og sunn i kroppen fra du er ung. For å begynne å jobbe med valker ol, blir vanskeligere med årene. Men er du godt grunntrent fra før, skal det mindre til for å veldikeholde en ung og sprek kropp.

Og rens ansiktshuden og hold denne fin. Bruk minst mulig sminke. Sminke i lag på lag, gjør at man bare ser gammal ut. Og jo eldre du blir jo mer forsiktig med sminke må du være. Solpudder er rynkefremhevende som bare det. Så styr unna pudder ol.

Ellers er det gener som skal til. Og det er digg å ha arvet slike gode gener. For jeg både røyker, drikker og spiser sukker. Og det er like gøy hver gang når folk får hakeselepp når de hører hvor gammel jeg egentlig er.

Skrevet

Litt uenig med hun over her som mener man ser ung ut hvis man klipper av seg håret. Kort hår på kvinner er et tegn på alderdom, dessverre. Gjerne i forbindelse med at man har fått barn.

Jeg er 31år og det er noen år siden folk gjettet min riktige alder. Jeg er lita, slank og har hår ned til korsryggen. Tror jeg trygt kan si at langt og tykt hår gjør at man ser ung ut. Eller ville jeg passe på vekten hvis jeg var TS.

Ja du kan jo tro det mens jeg vet noe annet. Alt handler om å finne en sveis ansiktet ditt faktisk kler., og det gjelder alle aldere. Dessuten hee hee barn ja, ja for alle de kjendisene jeg har ramset opp har barn? kremt. :sjenert:

Jeg er lita, slank og har kort hår, og i og med at jeg må vise legg 90% av gangene på polet, tror jeg ikke at jeg ser gammel ut for å si det slik. Men som sagt, det er mange som tviholder på det lange håret sitt uten å tenke på hva ansiktet faktisk kler, ikke særlig smart.

Kanskje du kler langt hår og det er jo flott det. Jeg hadde langt hår da jeg var 17, så heselig og sliten ut og det ble kommentert fra folk, mens jeg i dag og fra jeg var 19 har kort klippet hår og ser kvikk ung og flott ut, fordi jeg kler kort hår, ja det blir kommentert fra folk Så det gjels å finne sin klipp, enten den er lang eller kort som er mitt poeng

Dessuten er som det er kommet frem her gener kanskje det viktigste egentlig, mange ser rett og slett 10 år eldre ut fra de er 25, mens andre ser ut som de er både 10 og flere år yngre når de er 40 uansett hvordan man lever.

Gjest 46år
Skrevet

Synes det er litt lite fokus på aldringseffekt nr 1, nemlig røyking! Ok, det finnes storrøykere som ser unge og spreke ut (når de er 30-40 år), men etter den tid er det faktisk sjelden.

Overdreven soling er heller ikke bra. Her gjelder som med alkohol, alt med måte.

Sunt kosthold, trening, nok søvn, alt som for øvrig gjør at du beholder en god helse holder deg også ung.

Når det gjelder hårsveis og klesstil er det nok viktig å finne det som kler en selv best. Noen kvinner får tynt og tørt hår med alderen, og da kan en godt klippet sveis gjøre underverker for ansiktstrekkene. Jeg har litt kortere hår nå enn før, men det er fordi jeg er en type med langt, litt "tynt" ansikt. Med kort hår ser jeg litt rundere ut i fjeset, og flere har bemerket at jeg ser yngre ut enn med langt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...