Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom gjerne med dine tips :)

Hva gjør jeg?

Og hva bør jeg unngå?

Videoannonse
Annonse
Gjest hdsd
Skrevet

Unngår sukker! Det farlig! Og er hovedgrunnen til at man ser eldre ut, unngå sol, ikke sol deg brun, drit i brunfarge! ta på solkrem uansett om det er bare litt sol. Bruk øynekrem, det er ikke mye fukt under øynene så det rynkes lett der. Ikke nipp brynene for myefor du får dem mest sannsynlig ikke tilbake igjen. ikke klipp håret kort. hva skjer med alle som klipper håret kort når de bli eldre? behold det fine lange håret. Gi huden mye fuktighet, tren, spis bare ting som er godt for kroppen din. Men det viktigste av alt UNNGÅ SUKKER

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk for tips :) Bring it on! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Enige med de andre, unngå sol og sukker. Selv er jeg veldig flink til å unngå sol, eller bruke høy solfaktor. Ikke så flink til å unngå sukker :sjenert: Spiser veldig sunt, masse grønnsaker hver dag og er slank, men GUD det sukkeret frister -- altså søtsaker som kaker etc.

Vil også legge til at røyking IKKE akuratt hjelper på det å holde seg ung, og heller ikke å drikke masse alkohol. Litt rødvin etc. er jo bra, men masse sprit etc. gjør nok at man eldes raskere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oksygen er hovedårsaken til aldring så hold deg unna dette farlige stoffet!

• Liker 2
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Det er her man får bruk for følgende urgamle regel: "ikke smile, ikke le, ikke vise tennene".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke være super skinny og innskrumpet i anskiktet. Litt fett holder rynker unna. SUNT fett da.

Men faktisk har det mye å si hvordan man ser ut, kler seg og er som person. Hvordan man har håret etc. Et eksempel er to damer på jobben min, hun ene er 32, veldig veldig tynn og kler seg veldig som en buisiness kvinne, dress jakker, grå sorte og hvite klær. Hun andre er 44 og har ganske langt krøllete hår, ganske slank uten å være en man merker seg som tynn, hun virker MYYE yngre enn hun andre. Er flere som snakker om det, det er litt komisk. De jobber tett sammen og ved siden av hverandre ser de helt motsatt ut. Hun som eldre kler seg mer fargerik, ola bukse med et hull i kanskje og hvite tøy sko, hun ser på avstand ut som en 20-åring.

AnonymBruker
Skrevet

ikke sol deg... norske damer ser mye eldre ut enn det de egentlig er pga sol mye alkohol osv. Ikke sol deg, da unngår du stygge rynker, og ikke drikk altfor mye alkohol dritt.

• Liker 1
Skrevet

Unngår sukker! Det farlig! Og er hovedgrunnen til at man ser eldre ut, unngå sol, ikke sol deg brun, drit i brunfarge! ta på solkrem uansett om det er bare litt sol. Bruk øynekrem, det er ikke mye fukt under øynene så det rynkes lett der. Ikke nipp brynene for myefor du får dem mest sannsynlig ikke tilbake igjen. ikke klipp håret kort. hva skjer med alle som klipper håret kort når de bli eldre? behold det fine lange håret. Gi huden mye fuktighet, tren, spis bare ting som er godt for kroppen din. Men det viktigste av alt UNNGÅ SUKKER

Legg deg nedpå før du skader deg selv

Pink

rihanna

Keira Knightley

Mandy Moore

marianne thomassen

Alle med kort hår, har hatt kort hår selv fra jeg var 19 og aldri sett meg tilbake, og må støtt å stadig vise legg på polet enda 30 tallet nærmer seg. Å ha langt hår, når man kler kort hår blir fryktelig feil og det samme gjelder andre veien. vil og si at for mange kommer ansiktet mer frem, trekkene og ansiktsformen blir tydeligere, og man ser mye kvikkere ut om man klipper håret i en fin frisyre fremfor å ha langt hår.

Ellers vil jeg vel si at mange bekymringer i livet fort gjør at du ser eldre ut, lite søvn og det å ikke ta vare på seg selv (tenner, hud mm) kan legge på mange år ved noen sin alder. Og foruten om storken så skaper klær folk. Man kan gjøre seg 10 år yngre og 10 år eldre med klær og sminke.

• Liker 1
Gjest santus
Skrevet

Hvordan kan sukker få en til å se eldre ut? :klo:

Gjest itunes
Skrevet

røyk sprit brus smågodt osv hørtes aldrende ut....har en teori om at mye frukt også er aldrende.

Gjest itunes
Skrevet

ja...det med øyenbrynene har jeg erfaring med.he he

Skrevet

sol er sunt, men alt med måte.

AnonymBruker
Skrevet

Litt uenig med hun over her som mener man ser ung ut hvis man klipper av seg håret. Kort hår på kvinner er et tegn på alderdom, dessverre. Gjerne i forbindelse med at man har fått barn.

Jeg er 31år og det er noen år siden folk gjettet min riktige alder. Jeg er lita, slank og har hår ned til korsryggen. Tror jeg trygt kan si at langt og tykt hår gjør at man ser ung ut. Eller ville jeg passe på vekten hvis jeg var TS.

• Liker 1
Skrevet

Langt eller kort hår er ikke det viktige her, det viktige er at man finner en frisyre som kler seg. Noen ser yngre ut med kort hår, andre ser yngre ut med langt hår. Jeg og ei venninne er begge nærmere 40, jeg har kort hår og hun har langt hår. Vi opplever begge jevnlig å bli spurt om leg på polet.

Jeg for min del tror man er flottest når man er komfortabel med sin egen alder og sitt eget utseende, tar vare på det man har istedenfor å drømme om noe man ikke har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 og kommer aldri til å slutte å nyte den første vårsola mot ansiktet. Det er herlig! Da får heller rynkene komme :) Holder meg unna solarium da, men det har jeg alltid gjort pga kreftgreiene.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan man eldes ligger veldig mye i genene. Jeg har gjort de fleste gale tingene, jeg har røyket, drukket og ikke altid spist så veldig sunt, men jeg har vært veldig forsiktig med sol. Jeg får alltid høre at jeg ser ti år yngre ut enn jeg er og faren min ser også veldig ung ut. Jeg har omtrent ikke rynker. Men dette skyldes gode gener og høy solfaktor og ikke sunn livsstil og dyre kremer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...