Gå til innhold

Alexander Dale Oen......


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Shit, det med 227 hadde jeg ikke tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da voldsomt...:klo:

Ja, det er voldsomt, og bekrefter det jeg sier med overdrivelse over at en person dør. Jeg er ab med post nummer 74, og er glad for at jeg i det minste har fått +6, altså i det minst 6 personer som støtter det jeg sier. Det er nok flere! Makan til hysteri! Det er trist, men når man ser kommentarer som minner om nesten et mentalt sammenbrudd, over en person man ikke kjenner. Folkens, kutt ut med at dere "kjenner" han via media. Jeg er så lei feilbruk av ordet å "kjenne".

Jeg har en kamerat, han er akkurat likedan som mange her. Men da snakk om folk som bor i samme bygd som han "kjenner du den og den" kommer det stadig fra han. "Nei sier jeg, gjør du?". "Ja", jeg legger ofte til hvor han kjenner han eller hun fra, og da får jeg "ser dem innimellom på trening", noen sier han kanskje "hei" til en sjelden gang osv. Men er dette å "KJENNE" noen?

Nei, men man skulle nesten tro det. Det gjelder ikke bare Aleksander, men alle andre stjerner og "stjerner", folk blir helt hysteriske, som nevnt det med hun bryter sammen i tårer. Hvis det hadde vært et familiemedlem så skulle jeg ikke sagt noe, men dette blir for mye. Det er greit å si at det er trist, men reaksjonen til mimi, er ikke uvanlig for besatte fans av kjendiser og "kjendiser".

Si at det er trist, men er det ikke et familiemedlem eller en dere VIRKELIG har hatt kontakt med, så kan dere roe dere fem hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp talen til kjæresten, og begynte å gråte :tristbla: Når hun kysset kisten, rant det over for meg....

Hvil i fred, Alexander.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ble sendt på Nrk1, så det er kanskje mulig at det ligger på Nrk's nettisider.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein trist dag i går.

Dei første flagga på halv stang såg eg før klokken 0730 i går, heist opp før folk gikk på jobb vil eg tru.

Eg skulle på jobb, og kjørte i Øygarden. Tanken gjekk til familien og dei andre som sto han nær.

Kjente ikkje Alex noko serleg, men skal seiast at eg gjekk på svømming med han for mange år sidan i Øygarden symjeklubb, klubben som han starta i. I ein liten kommune er det litt slik at alle kjenner alle litt i alle fall. Men foreldre, broren, svigerinna og anna familie kan ein treffe på butikken og ellers rundt i kommunen. Alltid hyggelege folk, og helste alltid, vil tru Alexander var lik dei.

Kjørte forbi vegen inn til kyrkja på veg heim, der stod politiet, kun personar med adgangskort fekk køyra ned der i går. Litt urealistisk eigentleg. Flagga over kommunen fortsatt på halv stang.

Syns synd på familien som må sørge så offentleg. Hadde Alex ikkje vore kjent, så kunne dei ha sørga på ein annan måte vil eg tru, sleppt alt oppstyret rundt å miste nokon som stod dei så nær. Familien og kjærasten er skikkelig sterke folk, talane til både Robin og Anja i begravelsen står stor respekt for, eg hadde ikkje klart å halda tale for verken mine søsken eller min mann i ein slik situasjon.

Etter å ha sett bilda og talane frå begravelsen på nettet satt eg med tårer i auga. Tankane går igjen til familien og vennane som har mista ein dei var så glad i.

Kvil i fred Alexander

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...