Gå til innhold

Alexander Dale Oen......


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bond

Tråden ryddet for avsporinger og spekulasjoner.

Start gjerne en ny og generell tråd om sorg over kjente idrettspersoner.

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord, Gjest_19:49.

Enig, det var et virkelig fint innlegg, Gjest, og jeg sier meg enig i alt som blir sagt i det.

Hvil i fred, Alexander Dale Oen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, noen mennesker får dessverre en alt for kort periode i vår virkelighet. Måtte denne unge idrettsutøveren hvile i fred, og det står respekt av hvordan han har oppført seg i media og ellers i de perioder jeg har sett noe til han.

Kondolerer til hans venner og familie, og tross alt er han på vei til et bedre sted nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde den udelte glede å treffe Alexander Dale Oen og han var en meget fin person, som tok seg tid til endeløse rekker med autografer, bli knipset snart med den ene og snart med en andre.

I tillegg til å være en stor idrettsutøver hadde han også evnen til å engasjere seg i veldedighet og gi av sin berømthet slik at saken han støttet skulle bli kjent.

Jeg har hatt en vond dag, jeg finner ingen mening i at en 26 år gammel gutt skal dø på denne måten.

Måtte du få hvile i fred. Du etterlater en noe fattigere verden til oss som er igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvil i fred Alexander - ord blir så ufattelig fattige at jeg egentlig gir opp å formulere noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt ufattelig tragisk. Jeg har kjent Alexander i mange år, og han var et fantastisk menneske, som alltid tenkte på alle andre før seg selv. I tillegg til å være et stort forbilde og en talentfull idrettsutøver.

Ble en tung dag dette her :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig trist beskjed å få idag. Er veldig idrettsinteressert og var spent på hvordan Alexander skulle komme tilbake igjen etter skade frem mot OL. Han fremstod som en reflektert og sympatisk idrettsmann, og fremfor alt en av verdens beste svømmere. Det er ufattelig trist når flotte forbilder dør så tidlig på denne måten. Mine tanker går til Oens familie og venner, dette kan ikke være lett nå.

R.I.P Alexander; Norge var stolte av det du utrettet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så utrolig trist :(

Har felt noen tårer, selvom jeg ikke kjente han. Hadde gledet meg veldig til å følge med han i OL.

Hvil i fred Alexander :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grått hysterisk og revet meg i håret i hele dag.

I kveld skal jeg tenne et .gif lys på internett og kanskje synge barn av regnbuen.

Mitt hjerte går ut til familien hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Håper det nye store, fine svømmeanlegget på vestlandet på vestandet (bergen?) blir oppkalt etter Oen. Hørte at han har æren for at det bygges, så å kalle det opp etter han vil være et fint minne!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke hvem det var før jeg leste det i avisen.

Og det var viktig å fortelle fordi...?

Jeg ble rett og slett kvalm da jeg hørte nyheten på radioen i går morges. Så utrolig trist og meningsløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lite sportsinteressert, men jeg har faktisk grått noen tårer for Oen. Han virket som en flott og varm person, og det er så urettferdig og trist at han døde så ung. Hvil i fred :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke hvem det var før jeg leste det i avisen.

Leser du aldri aviser/ser på tv/hører på radioen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Visste ikke hvem det var før jeg leste det i avisen.

Go morgen til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har grått hysterisk og revet meg i håret i hele dag.

I kveld skal jeg tenne et .gif lys på internett og kanskje synge barn av regnbuen.

Mitt hjerte går ut til familien hans.

Det var da voldsomt...:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guestus

Utrolig meningsløst :(

Og tragisk at han faktisk bodde på rom 227...Det er jo et tall/dato/whatever vi i Norge helst vil glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Utrolig meningsløst :(

Og tragisk at han faktisk bodde på rom 227...Det er jo et tall/dato/whatever vi i Norge helst vil glemme.

ja, det reagerte jeg også på da jeg hørte telefonsamtalen til ambulanse-folka på nyhetene...

det er nok rene tilfeldigheter, men alikevell så finner jeg det litt snodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...