Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2012 #1 Del Skrevet 1. mai 2012 ......er dø http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=10057548 jeg synes så¨mange unge kjendiser går bort....... skulle nesten tro at gjennomsnittsalderen hos kjendiser er lavere enn hos resten av oss? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Del Skrevet 1. mai 2012 Alexander Dale Oen er død. http://www.dagbladet.no/2012/05/01/sport/alexander_dale_oen/svomming/21389132/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2012 #3 Del Skrevet 1. mai 2012 Leste akkurat det samme, veldig spent på dødsårsak, men først og fremst veldig trist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4 Del Skrevet 1. mai 2012 Å herregud En frisk og rask ung mann i god form, slikt skal ikke skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Del Skrevet 1. mai 2012 ......er dø http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=10057548 jeg synes så¨mange unge kjendiser går bort....... skulle nesten tro at gjennomsnittsalderen hos kjendiser er lavere enn hos resten av oss? Ikke kjendis, men sportsidrettsutøvere på høyt nivå... De har noe press over seg, tydeligvis helt klart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Del Skrevet 1. mai 2012 Ble funnet død i dusjen. Uten å spekulere, kan det være fallulykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #7 Del Skrevet 1. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Del Skrevet 1. mai 2012 Uff så utrolig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 1. mai 2012 #9 Del Skrevet 1. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #10 Del Skrevet 1. mai 2012 Hans siste twittermelding i går var: 2 days left of our camp up here in Flagstaff,then its back to the most beautiful city in Norway. twitter.com/alexdaleoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #11 Del Skrevet 1. mai 2012 Ble funnet død i dusjen. Uten å spekulere, kan det være fallulykke? Hvordan er det å ikke spekulere??? RIP Alexander 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla Skrevet 1. mai 2012 #12 Del Skrevet 1. mai 2012 Forferdelig trist :( Virket som en flott fyr, i tillegg til en stor idrettsutøver! Tenker på familien og venner.. uff så trist 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sumaya Skrevet 1. mai 2012 #13 Del Skrevet 1. mai 2012 Stakkars gutt....Hadde livet og karrieren foran seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2012 #14 Del Skrevet 1. mai 2012 Veldig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #15 Del Skrevet 1. mai 2012 Kjempetrasig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #16 Del Skrevet 1. mai 2012 Leste det akkurat, så utrolig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #17 Del Skrevet 1. mai 2012 Så trist! Han virket som en så ufattelig god person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuffen Skrevet 1. mai 2012 #18 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har ikke ord... Er helt i sjokk. Dette var bare helt ufattelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #19 Del Skrevet 1. mai 2012 ......er dø http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=10057548 jeg synes så¨mange unge kjendiser går bort....... skulle nesten tro at gjennomsnittsalderen hos kjendiser er lavere enn hos resten av oss? Å nei du det dør enda flere ikke kjendiser en kjendiser. Forkjellen er at vi hører om det når kjendiser dør. Dette er tragisk for hans venner og familie. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #20 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvordan er det å ikke spekulere??? RIP Alexander Tror du skjønner utmerket godt hva jeg mente. Når jeg snakker om å spekulere, tenker jeg på det som allerede er antydet blant flere..... Synes ikke man skal spekulere i slikt, og alt tyder på at det er naturlige årsaker til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå