Ryvre Skrevet 2. mai 2012 #21 Skrevet 2. mai 2012 Har aldri opplevd å få kald pizza. Den er selvfølgelig ikke rykende varm og fersk da den må kjøres ut, men langt ifra kald
Mrs.Shadows Skrevet 2. mai 2012 #22 Skrevet 2. mai 2012 Har aldri fått kald pizza.. Bestiller av og til, av de samme grunnene som andre her.
LedigNavn Skrevet 2. mai 2012 #23 Skrevet 2. mai 2012 Bestiller pizza når jeg er lat/syk/har dårlig tid. Har aldri fått kald pizza, men så bor jeg også sentralt i Oslo. Forventer ikke akkurat et gourmetmåltid uansett. Det er hva det er og det smaker helt ok.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #24 Skrevet 2. mai 2012 Fordi jeg ikke alltid gidder å lage mat, og slik pizza er hakket bedre enn frossen. Men jeg har ikke kjøpt noe slikt siden det ble slutt mellom meg og eksen, og han pleide alltid å bli dårlig i magen etter pizzaen, så veldig fornuftig mat er det vel ikke...
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #25 Skrevet 2. mai 2012 når den er litt småkald.så hiv den i steveovnen i et par min eller micro.så er problem løst uansett
Swirly Skrevet 2. mai 2012 #26 Skrevet 2. mai 2012 Jeg bestiller pizza fordi det er godt og lettvint!
Tropic Skrevet 2. mai 2012 #27 Skrevet 2. mai 2012 Vi har pizzarestaurant rett over gaten her, 1-2 min å gå, så vi bestiller pizza og henter der selv. Alltid varmn og god! Ååååh nå fikk jeg lyst på pizza
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå