Gå til innhold

Hvorfor bestiller folk pizza?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte fra peppes i dag, men det var kald pizza jeg fikk. Tror det må være første gang på 10 år eller noe og hadde jo helt glemt hvodan dette var. Venninna mi sier at det er ganske normalt at den kommer kald og i hvertfall langt fra glodvarm så hun sluttet å bestille.

Nå lurer vi jo på hvorfor så mange bestiller. Kald pizza er jo ikke akkurat noe særlig og i hverfall ikke når man betaler over 200 kroner for en kald pizza.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å få kald pizza. Hvis jeg bestiller er det fordi jeg føler meg superduperlat den dagen, og har lyst på pizza, enkelt og greit.

• Liker 8
Skrevet

Jeg bestiller ikke Pizza så ofte, men bestiller fordi jeg synes det er godt. Såklart. Hadde ikke giddet å bruke penger på noe jeg ikke likte. Forøvrig har Pizzaen alltid vært varm!

• Liker 5
Gjest _La Femme
Skrevet

Aldri fått kald pizza jeg heller, men så bestiller jeg sjeldent fra Peppes når jeg bestiller pizza. Nå bestiller vi veeeldig sjeldent, så det kan jo hende jeg har vært heldig.

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Vi bestiller bare når vi er fyllesjuke. Heller kald pizza enn å miste lappen :) Ellers henter vi selv.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg har aldri bestilt pizza...Jeg lager pizza selv

Gjest Frk.Poppins
Skrevet

Aldri bestilt pizza tror jeg,ikke de siste 10 årene ivertfall:s Har kjøpt på pizza bakeren, dolly å peppes men da henta vi eller spiste der,men dette er sånn en gang i året eller noe om ikke sjeldnere:p

Her i huset spiser vi ofte pizza, god hjemmelaga pizza:)

Skrevet

Bestiller pizza om jeg er lat og har råd til det:)

Men jeg har aldri fått kald pizza, da hadde jeg klaga. Betaler ikke masse penger for pizza og frakt om den er kald når den kommer frem ass.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de liker pizza, og foretrekker å få den levert på døren i stedet for å lage selv.

Er ikke det innlysende?! :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

feks vis vi er fyllesyke og ikker orker å gå lengre enn til døren for å hente maten;p har ikke fått den kald noen ganger.opplevde engang at pizzaen bare lå i et hjørne i den esken..jeg ringte å klagde..så fikk vi ny :)

Skrevet

Håper du klagde. Pizzaen skal ikke være kald. Bor du langt fra Peppes?

Skrevet

Aldri opplevd å få kald pizza. Har jobbet som pizzabud hos Peppes og man bruker varmeplate under pizzaen for at den ikke skal bli kald på turen. Et tips er å bestille halvsktekt pizza, da er du garantert at den er varm når du skal spise den :)

AnonymBruker
Skrevet

Pizzaen pleier å være lunken når den kommer fordi budet ikke finner frem. Og ja, det er godt merket her så det er ikke vår feil. ;)

Det er ikke ofte vi bestiller pizza, men når vi gjør det er den lunken.

Skrevet

merkelig at så mange skriver at de aldri har fått kald pizza? Jeg kjøper nesten aldri pizza, men de gangene jeg har gjort det har den vært kald, osten hard osv. Blæh, er jo så mye bedre og så enkelt og lage hjemmelaget pizza, eventuelt med ferdig bunn om man har dårlig tid og ikke vil vente på heving.

Skrevet

Jeg lurer også på det. For det første er pizzaen soggy og alltid for lite stekt. Og harsk og fettete og lunken/kald. Og jeg vet ikke hva som er verst av Peppes og Dolly - tror Dolly tar kaka, med de små dammene av fett og slintrete og bruskete kjøtt.

For det andre er det latterlig dyrt og det tar en evighet før den kommer.

Jeg foretrekker faktisk grandiosa.

Skrevet

merkelig at så mange skriver at de aldri har fått kald pizza? Jeg kjøper nesten aldri pizza, men de gangene jeg har gjort det har den vært kald, osten hard osv. Blæh, er jo så mye bedre og så enkelt og lage hjemmelaget pizza, eventuelt med ferdig bunn om man har dårlig tid og ikke vil vente på heving.

Det finnes mange Peppes-restauranter i Norge. Kanskje den jeg bestiller fra er flinkere til å lage pizza, og holde den varm? Dessuten så bor jeg ikke så langt i fra.

Hjemmelaget er selvsagt best :) Men skal vi bestille, så er det Peppes vi er mest fornøyd med. Dolly sin kjøpte vi før, men etter 3-4 ganger med svidd pizza, så droppet vi dem.

AnonymBruker
Skrevet

Betiller kun fra pizzabakeren. Peppes og Dolly lager rumpepizza.

Skrevet

Betiller kun fra pizzabakeren. Peppes og Dolly lager rumpepizza.

Du må ikke bare bestille de med skinke, prøv Dolly sin med Scampi feks.

Skrevet

Har aldri fått kald pizza. Bestiller pizza fordi det er godt en gang i blant.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Okusan
Skrevet

De eneste gangene vi bestiller pizza, er når vi ikke har tid til å lage middag og ungene må ha mat fort. Da kan det være en kjapp og grei løsning.

Bestiller fra en lokal sjappe og henter den selv på vei hjem, derfor er den sjelden kald. Selv om det ikke er supersunt har det reddet oss mange ganger mellom korpsøvelse og fotballkamp! Skal vi ha go'pizza lager vi enten selv eller spiser ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...