AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #21 Skrevet 1. mai 2012 Haugesundsområdet. Flott natur, nær flyplass og stamvei, rimelige boligpriser, milde vintrer og mange kulturelle tilbud.
Drizzt Skrevet 1. mai 2012 #22 Skrevet 1. mai 2012 Hvor er den beste plassen å bo i Norge? Der, hvor jeg bor.
Gjest kittycat Skrevet 1. mai 2012 #24 Skrevet 1. mai 2012 Bæærgen, eller litt utenfor. Og så på en dag som dette tar man med seg enten typen, familien, støttekontakten, personlige treneren eller wotever oppå fløyen :D
Gjest Enora Skrevet 1. mai 2012 #25 Skrevet 1. mai 2012 Tønsberg! Ikke for stort, ikke for lite. Nært Oslo, men ikke for nært. Kort vei til sverige og flyplasser. Mye hyggelige mennesker, mulighet for å både bo på "bondelandet" og midt i byen. Nok av barnehager, skoler og steder å bo. Forskjellige utesteder, festival om sommeren og verdens flotteste sommerby! Det nye sentert har ødelagt hele Tønsberg. Etter at senteret ble bygget ut så har det blitt veldig få personer i gatene i resten av byen.. sentrum har blitt mer øde.
Rosenrød Skrevet 1. mai 2012 #27 Skrevet 1. mai 2012 Stavanger er min favorittby! Ville ikke bodd et annet sted:-)
Dakia Skrevet 1. mai 2012 #29 Skrevet 1. mai 2012 Løkka er et møkkasted full av pretensiøse douchebags. Så sinnsykt mange wannabe-viktige personer som sitter dagen lang å sipper på en kaffe mens de diskuterer kvasiinntellektuelt vissvass. Da trives jeg langt bedre på Tøyen, Gamlebyen og Grønland. Det er der det skjer og det er der du treffer på de vanlige menneskene. Neimen.. Jeg flytta fra Tøyen til Løkka, og trives bedre her
otilie Skrevet 1. mai 2012 #30 Skrevet 1. mai 2012 Oppvokst i Lillehammer, så det blir kanskje litt juks å si at den beste byen må være den! MEN har bodd 3 forskjellige plasser utenom Lillehammer de siste åra, og har jo vært mye i Oslo og i andre byer. Og da jeg flyttet var jeg superglad for å "bli kvitt det jævla hølet av en drittby".. men jeg ser nå at jeg tok feil. Det er et bredt kultur-tilbud i byen, og også et bredt tilbud for sportsinteresserte. Storgata er fantastisk. Dette er vel byens stolthet (vedsiden av OL 94 da hehe). Og de siste åra har det kommet så mye nytt i byen at jeg hvertfall angra litt på at jeg flytta derfra Kjempefin natur, mjøsa, lysgårdsbakken, hunderfossen, alle de koselige utestedene, ren og pen by, kjøpesenter.... på 2.plass kommer Bergen:) Liker best litt mindre byer uten så mye mas... Lillehammer er en perfekt størrelse. Oslo har nok fks et godt kulturtilbud og sånn, men den blir for stor for meg. Klarer liksom aldri å slappe av i en storby. Bergen er litt annerledes da. Den er liksom en "liten" storby!
Dolly-Duck Skrevet 1. mai 2012 #33 Skrevet 1. mai 2012 Stavanger er min favorittby! Ville ikke bodd et annet sted:-) Helt enig:)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #34 Skrevet 1. mai 2012 Det nye sentert har ødelagt hele Tønsberg. Etter at senteret ble bygget ut så har det blitt veldig få personer i gatene i resten av byen.. sentrum har blitt mer øde. Helt enig. Dessverre er det samme greia i Larvik og Sandefjord også. Storsentere ødelegger disse flotte, passe store byene. Jeg stemmer for sør eller midt i Vestfold som beste plassen og bo, men synes som sagt det er synd med de store kjøpesentrene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå