Gå til innhold

BESTE plassen å bo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er den beste plassen å bo i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de fire norske byene jeg har bodd i velger jeg Trondheim :D Perfekt størrelse, flotte kulturtilbud, koselige kafeer, en god stemning ute i gatene og Rosenborg!

Men det er jo helt umulig å få et helt objektivt svar på dette.

• Liker 4
Gjest Søgni
Skrevet

Av de fire norske byene jeg har bodd i velger jeg Trondheim :D Perfekt størrelse, flotte kulturtilbud, koselige kafeer, en god stemning ute i gatene og Rosenborg!

Men det er jo helt umulig å få et helt objektivt svar på dette.

Signerer dette :)

• Liker 1
Skrevet

Telemark selfølgelig!

Norge i miniatyr :flagg:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

OL-byen

Oslo eller Lillehammer?

AnonymBruker
Skrevet

OL-byen

Dette!

Oslo er norges beste plass å bo. :)

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Bergen

og nei jeg er ikke Bergenser

Gjest Bobler
Skrevet

Tønsberg! Ikke for stort, ikke for lite. Nært Oslo, men ikke for nært. Kort vei til sverige og flyplasser. Mye hyggelige mennesker, mulighet for å både bo på "bondelandet" og midt i byen. Nok av barnehager, skoler og steder å bo. Forskjellige utesteder, festival om sommeren og verdens flotteste sommerby!

AnonymBruker
Skrevet

St. Hanshaugen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lofthus i Hardanger.

Skrevet

Bergen(selv om jeg er trønder og bor i Trondheim selv) :)

AnonymBruker
Skrevet

Løkka :rodmer:

Løkka er et møkkasted full av pretensiøse douchebags. Så sinnsykt mange wannabe-viktige personer som sitter dagen lang å sipper på en kaffe mens de diskuterer kvasiinntellektuelt vissvass. Da trives jeg langt bedre på Tøyen, Gamlebyen og Grønland. Det er der det skjer og det er der du treffer på de vanlige menneskene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde flyttet til sør-vest-landet hvis jeg kunne få jobb der. Der er det høyest gjennomsnittstemperatur, og jeg hater minusgrader.

Skrevet

Jeg elsker sunnmøre, og det hadde aldri falt meg inn å flytte herfra! Ålesund er akkurat stort nok for meg :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...