Gå til innhold

Kysset som aldri skulle skjedd


Gjest Angrendejente

Anbefalte innlegg

Gjest Angrendejente

Jeg er i et relativt nytt forhold med en mann. Gikk inn i forholdet med blandede følelser på grunnlag av mitt forrige forhold. Det var et destruktivt forhold med en mann som misbrukte meg psykisk og fysisk. Skuffelsene kom på løpende bånd og utroskap var et fast innslag. (Kan takke meg selv for mange av de skuffelsene med tanke på at jeg ble hos han i flere år) På tross av det var jeg ALDRI utro.

Mitt nåværende forhold er bra, men jeg har hele tiden holdt litt igjen og ikke tillatt meg selv å åpne meg helt i frykt for å bli såret eller "blind" igjen. Har vært litt usikker på hele situasjonen. I helgen var jeg ute, og kysset en annen. Jeg har så dårlig samvittighet og er usikker på om jeg skal fortelle partneren om dette, eller ikke.

Jeg er hans første kjæreste da han tidligere har valgt å styre unna med frykt for å bli såret. Jeg vet jeg aldri kommer til å kysse noen andre igjen og er redd for at om jeg forteller det vil det ødelegge mer enn det bør gjøre. Vet at jeg ikke kan skylde noen andre enn meg selv, forstår ikke at jeg kunne gjøre noe sånt i det hele tatt. Det var ubetydelig, skammelig og helt feil. Eneste "positive" som kom ut av det er at nå er jeg helt sikker på at jeg er villig til å satse og å gi alt. Han jeg er sammen med er drømmemannen.

Trenger råd om jeg skal fortelle det eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke sagt noe. Det var et kyss, en gang, og med det du forteller om denne mannen, vil det ødelegge mye, mye mer enn det vil nytte.

Jeg er generelt for total ærlighet, men noen ganger er ting best usagt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det. Han kommer nok ikke til å dumpe deg pga. det, og da sitter du bare igjen med mistillit, mistro og såre følelser. Kommer ingenting godt av det. Da får du heller leve med samvittigheten, det er like vanskelig det, men gjør det ihvertfall ikke vanskeligere for han.

Jeg mener dette fordi jeg skulle ønske jeg aldri ble fortalt om det ene kysset mellom min eks og min beste venninne. Trengte ikke vite det, slo ikke opp pga det, men alle andre problemer vi fikk startet da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Jeg er i et relativt nytt forhold med en mann. Gikk inn i forholdet med blandede følelser på grunnlag av mitt forrige forhold. Det var et destruktivt forhold med en mann som misbrukte meg psykisk og fysisk. Skuffelsene kom på løpende bånd og utroskap var et fast innslag. (Kan takke meg selv for mange av de skuffelsene med tanke på at jeg ble hos han i flere år) På tross av det var jeg ALDRI utro.

Mitt nåværende forhold er bra, men jeg har hele tiden holdt litt igjen og ikke tillatt meg selv å åpne meg helt i frykt for å bli såret eller "blind" igjen. Har vært litt usikker på hele situasjonen. I helgen var jeg ute, og kysset en annen. Jeg har så dårlig samvittighet og er usikker på om jeg skal fortelle partneren om dette, eller ikke.

Jeg er hans første kjæreste da han tidligere har valgt å styre unna med frykt for å bli såret. Jeg vet jeg aldri kommer til å kysse noen andre igjen og er redd for at om jeg forteller det vil det ødelegge mer enn det bør gjøre. Vet at jeg ikke kan skylde noen andre enn meg selv, forstår ikke at jeg kunne gjøre noe sånt i det hele tatt. Det var ubetydelig, skammelig og helt feil. Eneste "positive" som kom ut av det er at nå er jeg helt sikker på at jeg er villig til å satse og å gi alt. Han jeg er sammen med er drømmemannen.

Trenger råd om jeg skal fortelle det eller ikke?

Jeg ville ikke ha sagt noe om det var meg.

Godt du ikke gikk lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmeligheter kommer alltid ut...... Bedre å legge kortene på bordet. Hvis man ikke kan snakke om dette engang - hva er da forholdet bygget på? Det kysset kommer du aldri til å glemme, så du kan like gjerne fortelle det!

Bedre å si det nå, enn om et år når samvittigheten din gnager deg....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg hadde vært han så hadde jeg heller ønsket å ikke vite! Det kommer jo ganske klart frem at dette var ett feilsteg. Å kommer du ikke til å gjøre det igjen så hold stille om det. Ender bare med at du sårer han unødvendig. tvilsomt at han dumper deg pga ett kyss, men for han vil d svi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd det samme. Ble kysset av en annen fyr ute på byen. Det var ikke planlagt og jeg angret med en gang. Og fortalte det til kjæresten min samme kveld. Han ble ikke særlig blid men han satte pris på ærligheten min. Vi snakket om det. Vi er fortsatt sammen og det har ikke skjedd noe mer.

Så jeg ville ha sagt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...