Gjest Qlio Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik med 3 rom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 Opplys meg..... Hva skal man med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 27. januar 2004 #3 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg fikk en slik da jeg var inne på nestles barneside www.nestlebarnemat.no.... Men tidligere har jeg fått grøtskje og diverse andre ting, så jeg tror de bytter på det de deler ut, mulig jeg måtte svare på en spørreundersøkelse og før jeg mottok den...men det var da bare koselig! Hvis ikke går det jo an å skrive til nestle og spørre veldig pent om å få en slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 27. januar 2004 #4 Del Skrevet 27. januar 2004 Opplys meg..... Hva skal man med det? Bare en kjekk tur-ting og ha i stellebagen. Tenkte en til MME og to til forskjellige gråter. Ferdig målt opp. Verden min går på ingen måte i oppløsning om jeg ikke får en slik boks. Var are en i barselgruppa mi som hadde en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Okkay... For meg er dosseringsboks det samme som pilleboks, og jeg kunne ikke fatte åffer en skulle stappe piller i babyer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå