Gå til innhold

Forelsket i en annen


Gjest forselsket kone

Anbefalte innlegg

Gjest forselsket kone

Jeg er gift med en flott og trofast mann. Vi er igang med IVF da vi ikke kan få barn på egen hånd.

Men nå har da jeg klart å forelske meg hodestups i en annen mann!!! En mann som er mye eldre enn meg, bor i andre enden av Norge og som ikke virker spesielt interessert i meg for den saks skyld!

Dette er ikke akkurat optimalt i noen ekteskap, men føles dobbelt ille nå som vi er i gang med IVF!!!!

Noe tips og råd for hva jeg bør gjøre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg langt unna denne mannen - ingen kontakt av noe slag. Ikke gi næring til følelsene, så går de over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en flott og trofast mann. Vi er igang med IVF da vi ikke kan få barn på egen hånd.

Men nå har da jeg klart å forelske meg hodestups i en annen mann!!! En mann som er mye eldre enn meg, bor i andre enden av Norge og som ikke virker spesielt interessert i meg for den saks skyld!

Dette er ikke akkurat optimalt i noen ekteskap, men føles dobbelt ille nå som vi er i gang med IVF!!!!

Noe tips og råd for hva jeg bør gjøre????

Hvordan har dette skjedd'a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forelsket kone

Jobbtur, møtte han der og det sa bare pang! Er så forelsket at det gjør fysisk vondt inni meg :sjenert:

Vi flørtet litt, men det skjedde absolutt ingenting. Vi har hatt en litt flørtete tone på sms i etterkant, men nå som "jobben" er ferdig vil vi ikke ha mer kontalt på lenge :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en flott og trofast mann. Vi er igang med IVF da vi ikke kan få barn på egen hånd.

Men nå har da jeg klart å forelske meg hodestups i en annen mann!!! En mann som er mye eldre enn meg, bor i andre enden av Norge og som ikke virker spesielt interessert i meg for den saks skyld!

Dette er ikke akkurat optimalt i noen ekteskap, men føles dobbelt ille nå som vi er i gang med IVF!!!!

Noe tips og råd for hva jeg bør gjøre????

Avbryte IVF til du vet hvilken mann du vil ha barn med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forelsket kone

Hold deg langt unna denne mannen - ingen kontakt av noe slag. Ikke gi næring til følelsene, så går de over.

ja, jeg må bare gjøre det!

Jeg elsker jo mannen min, og vi ønsker barn mre enn noe annet.

Jeg har alltid vært 100% trofast, men nå er jeg så forelsket at jeg nesten ikke klarer jobbe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare det at du er litt hormonell nå som du driver på med ivf eller noe?

Det går nok over av seg selv hvis du ikke forer det antar jeg, men skjønner hvorfor du føler at det er feil for å si det sånn ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem den andre mannen, du er allerede gift og igang med ivf behandling, det er sansynligvis ingen fremtid med den andre mannen uansett.

Som du sier så er han jo eldre enn deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forelsket kone

Glem den andre mannen, du er allerede gift og igang med ivf behandling, det er sansynligvis ingen fremtid med den andre mannen uansett.

Som du sier så er han jo eldre enn deg.

Hehe, ja. Han er 18 år eldre enn meg :fnise:

Jeg må bare koble han helt bort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Er virkelig folk så naive at de går rundt og tror at de ikke kan bli forelsket eller tiltruket av andre bare fordi de er i forhold ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du og din mann er i gang med IVF, regner jeg med at beslutningen om å få barn sammen er velfundert og et ønske som har vært der lenge.

Forelskelser eller at man blir betatt, skjer fort og glir vanligvis fort over så lenge det ikke får næring.

Glem denne jobbflørten og lykke til med jakten på kjærlighetsbarnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...