Gå til innhold

Dette med fjerting i forholdet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

... Syns jeg ikke er bra for forholdet. Det er kanskje ikke dårlig, men bra er det nå heller ikke. Hva skal det være bra for? En er jo trygg på partneren selv om en går ut av rommet\på badet for å slippe en, respekt kalles det for. Litt av spenningen i et forhold forsvinner når man begynner å gi litt faen. Usjarmerende og jeg hadde ikke satt pris på at partneren min fjerter så jeg hører og lukter det. Å slippe en ukontrollert\ikke med vilje, det syns jeg ikke gjør noe - men gjør han det konsekvent syns jeg det er direkte usjarmerende.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må man så må man.. Finnes verre ting å henge seg opp i ;)

Men er enig i at man godt kan trekke seg litt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig. Fjerting er stor humor - og ikke minst er det av og til nødvendig. Jeg setter pris på at sambo ikke slipper seg løs i full offentlighet, men når det er bare meg og ham kunne jeg ikke ha brydd meg mindre. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke fjerting er morsomt, men må man så må man.

Eneste gangene jeg ikke tolererer fjerting er ved matbordet og når vi er med andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathrine

... Syns jeg ikke er bra for forholdet. Det er kanskje ikke dårlig, men bra er det nå heller ikke. Hva skal det være bra for? En er jo trygg på partneren selv om en går ut av rommet\på badet for å slippe en, respekt kalles det for. Litt av spenningen i et forhold forsvinner når man begynner å gi litt faen. Usjarmerende og jeg hadde ikke satt pris på at partneren min fjerter så jeg hører og lukter det. Å slippe en ukontrollert\ikke med vilje, det syns jeg ikke gjør noe - men gjør han det konsekvent syns jeg det er direkte usjarmerende.

Enig

Jeg var på weekendbesøk hos en gutt jeg var interessert i en gang, og han satt helt åpenlyst og fjertet høylytt i sofaen helt uten sjenanse,mens jeg satt rett ved siden av.

Han sa "unnskyld" hver gang og forklarte det med at han hadde kolikk/mageknip, men likevel.. jeg reagerte på det siden vi ikke kjente hverandre så godt og det ga meg et inntrykk av at han gav faen i meg..det var ganske sårende oppførsel faktisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg fjerter ikke foran typen og han fjerter ikke foran meg. Ingen av oss har tatt skade av spare slikt til vi er alene, eller rett og slett gå på do. For min del handler det om respekt og andre kan ha fjerteparty for all I care, men at det liksom gjør at du er mer close med typen er tull!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke fjerting er noe morsomt. Synes det er ekkelt. Blir skikkelig kvalm bare av tanken jeg... :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg fjerter ikke foran typen og han fjerter ikke foran meg. Ingen av oss har tatt skade av spare slikt til vi er alene, eller rett og slett gå på do. For min del handler det om respekt og andre kan ha fjerteparty for all I care, men at det liksom gjør at du er mer close med typen er tull!

For meg handler det også om respekt. Jeg syns ikke det å fjerte foran andre og la dem ta del i denne ubehageligheten og lukten er så respektfullt. Ja, det er naturlig å slippe ut luft og ja, alle gjør det - men må man gjøre det foran andre? Nei! Man kan fint gå på badet eller et annet rom for å gjøre det.

Jeg har hatt to forhold og jeg har aldri fjertet foran partnerne mine, ikke med vilje da, og tryggheten manglet vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det finnes mye verre ting enn en fis i ny og ne, og er det noe jeg ikke gidder å gå og furte over så er det en promp.

Selv om man vanligvis ikke fjerter hele tiden - alle gjør det vel helst når de er alene - så er det for meg greit og trygt å vite at det ikke er det som skaper diskusjonene. Og jeg tror faktisk det er en av grunnene til at mannen min elsker meg også (altså at han kan slippe seg uten at jeg blir nebbete av den grunn).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det finnes mye verre ting enn en fis i ny og ne, og er det noe jeg ikke gidder å gå og furte over så er det en promp.

Selv om man vanligvis ikke fjerter hele tiden - alle gjør det vel helst når de er alene - så er det for meg greit og trygt å vite at det ikke er det som skaper diskusjonene. Og jeg tror faktisk det er en av grunnene til at mannen min elsker meg også (altså at han kan slippe seg uten at jeg blir nebbete av den grunn).

Selvfølgelig fins det verre ting enn en fis, og det er ikke slik at jeg furter over det og lager diskusjon pga. en fis - men jeg syns det er ekkelt og syns partneren min blir mindre tiltrekkende når han fiser. Det er greit at han er dårlig i magen og ikke klarer å holde en gang i blant, men hvis han får det som (u)vane for å fjerte foran meg, syns jeg det er frekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig fins det verre ting enn en fis, og det er ikke slik at jeg furter over det og lager diskusjon pga. en fis - men jeg syns det er ekkelt og syns partneren min blir mindre tiltrekkende når han fiser. Det er greit at han er dårlig i magen og ikke klarer å holde en gang i blant, men hvis han får det som (u)vane for å fjerte foran meg, syns jeg det er frekt.

Jaja, godt vi er forskjellige :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Syns jeg ikke er bra for forholdet. Det er kanskje ikke dårlig, men bra er det nå heller ikke. Hva skal det være bra for? En er jo trygg på partneren selv om en går ut av rommet\på badet for å slippe en, respekt kalles det for. Litt av spenningen i et forhold forsvinner når man begynner å gi litt faen. Usjarmerende og jeg hadde ikke satt pris på at partneren min fjerter så jeg hører og lukter det. Å slippe en ukontrollert\ikke med vilje, det syns jeg ikke gjør noe - men gjør han det konsekvent syns jeg det er direkte usjarmerende.

Alt blir jo plagsomt hvis det blir snakk om mengder. Hadde en kjæreste som prompet natt og dag. Han jeg er sammen med nå promper ufrivillig en gang i kvartalet ca- og blir flau av det.

Men han spiser snørr. DET må jeg si topper ekskjærestens fjerting fordi jeg mister sexlysten fullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så satt jeg meg på hodet til mannen min og fyrte av en skikkelig bønne! Han ble litt sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg skjønner ikke hvorfor man trenger å gjøre det foran noen i det hele tatt, uansett hvor trygg man er på vedkommende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje skjøne korleis det skal sette noko dempar på eit forhold? Kanskje litt flaut/ekkelt at kvinnfolk gjer det, eg likar i alle fall ikkje det. Men han gjer det framfor meg. Eg tykkjer det er korkje morosamt eller ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så satt jeg meg på hodet til mannen min og fyrte av en skikkelig bønne! Han ble litt sur.

Sexy mama :sexy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager, men nå velger jeg å være barnslig..

Æsj! Det dekker i grunn alt jeg har å si om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er du så blåst som du fremstår eller prøver du å terge oss?

Fjerting, fising eller flatulens om du vil er helt normalt og gjøres i gjennomsnitt 11 ganger pr. dag uavhengig av kjønn.

Det er en kroppsfunksjon på lik linje med pusting, altså kan man ikke komme utenom.

Man kan kanskje vise hensyn hvis man har skikkelig vondtluktende fis for øyeblikket eller man må slippe en skikkelig braker.

At fising skal påvirke parforholdet vitner om mangel på modenhet fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...