Gå til innhold

Ny sjanse i forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hejhej

Det har seg sånn at jeg gjorde det slutt med frøkna for ikke lenge siden, straks en uke, å akkurat der å da jeg gjorde det slutt var jeg ikke helt på land jorda eller meg sjæl. Det starta med at jeg hadde sendt nattamelding, fortalt hvor fin ho var, perfekt på alle mulige måter, gleder meg til en framtid osvosvosv, sånne søte ting jeg mener om ho, og jeg fikk selvfølgelig tilbake. Ho vekket meg seinere den dagen, rundt halv ett-ish, å lurte på om jeg våkna snart. Da kom det en melding om at ho ikke klarte avstanden helt, å det var veldig vanskelig for henne, å det skjønte jeg jo, jenta er jo kjempe glad i meg, forelska, følelser på topp og alt sånt. Ho bor et stykke unna meg, så vi snakka hele dagen på telefonen om hvordan vi skulle klare å få det bedre sånn på avstanden sett å vis. Etter mange timer og mye om å men, så blei det sånn at jeg faktisk tilbydde meg å flytte til henne eller i nærområdet, altså slippe alt jeg har her hjemme for å flytte dit en periode til henne er ferdige med studier.

Men så kom kveldspraten, å noe annet hadde gått feil forseg for henne, jeg husker ikke helt hva det var. Vi diskuterte å alt mulig, også kom ho fram til at det var en masse ting jeg ikke skjønte noenting av, som jeg faktisk skjønte alt av. Dette har ho sagt før til meg, å ho får meg liksom til å fremstille som en idiot som ikke forstår, samtidig som jeg forstår. Så da sa jeg "Der er det igjen, "du forstår ikke" så små lo jeg litt, å da blei ho sinna, å la på. Og da blei jeg en smule sint, å sendte da selvfølgelig melding om at jeg gjorde det slutt.

Det er IKKE noe mer i denne verdenen enn akkurat den meldinga jeg angrer på. Jeg angrer så sinnsykt inni helvete på at jeg ikke ringte ho opp igjen å sa unnskyld for at jeg lo litt. Jeg oppførte meg kanskje som en drittsekk der å da, men det er jeg virkelig ikke, som sagt, jeg var ikke meg sjæl og ikke på jorda på det tidspunktet. Våkna dagen etterpå å hadde mest lyst til å drukne i tårer når jeg tenkte på hva faen jeg hadde gjort. Ho kommer til Oslo nå til fredag, så vi skal være sammen fram til søndag. Jeg skal få en ny sjanse av henne, så jeg håper for alt jeg har her i verden at ting skal ordne seg. Men ho har oppførst seg veldig "care" de siste dagene, ho sier det er for å ikke gi meg falske forhåpninger, å jeg skjønner det, men det betyr jo ikke at ho skal ignorere meg store deler av dagen å liksom se på meg som "en random person" eller hva jeg skal kalle det. Noen tider ho har vært mer positiv enn andre, å jeg hater å få korte meldinger, men samtidig tørr jeg ikke klage på det, for jeg har klaga en del på meg selv de siste dagene.

Jeg skreiv så og si en hel novelle til henne, jeg følte jeg måtte få ut mye av ting som har skjedd i fortia mi (jeg har ikke hatt en lett oppvekst) å den teksta var på lenger enn en skolestil jeg har skrevet, garantert. Der fortalte jeg masse ting jeg aldri har fortalt til noen andre personer, ho er den ENESTE som vet om det, å jeg stoler såpass på ho.

Så nå i helga er ho litt vekke fra der ho bor, å vi har prata litt. Ho var fest å drakk seg møkkfull på fredag pga meg, grining, hylgrining å alt mulig, forbanna på meg å sånne ting. Jeg skjønner ho er det, men som jeg sa flere ganger, jeg beklager på det dypeste, jeg dreit meg loddrett ut! Så igår blei jeg bedt ut på byen i Fredrikstad for å komme på andre tanker (disse jentene er et år eldre enn meg å vært tidligere på drivern med meg), men jeg takka nei for hennes skyld, å det fortalte jeg til ho. Ho mente da at jeg burde gå ut, å det gjorde jeg til slutt. Forskjellen på meg å ho er at jeg drikker med måte, det gjør ikke ho, ho tar det ho får, selvom jeg drakk ganske mye, å husker pent lite, så gjorde jeg heller ikke noe "galt" som skulle få henne til å ikke gi meg en ny sjanse.

SÅ, er det noen her som har tips til hva jeg kan gjøre for å øke sjansen hennes til å ville ta meg tilbake? Jeg er så nervøs at jeg holder på å drite på meg bare tanken på hva ho kommer til å si etter helga. Vis ting ordner seg, så drar jeg til hennes foreldre med ho helga etter, ordner det seg ikke så tar jeg meg en Racing tur til Tyskland, å jeg håper jo selvfølgelig ting ordner seg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kokos19

Jeg syntes hun burde skjønne at du gjorde det du gjorde på impuls. Elsker hun deg, og betyr du mye for henne tar hun deg tilbake. Om ikke, er det nok bare å gi slipp tror jeg.

Du tilbydde deg å slippe alt ditt for å flytte nært henne. Jeg syntes du virker som en helt fantastisk fyr. Klart du også er fortvilt over avstander, du har da ikke svar på alt. Det er en typisk jentete ting å si "du forstår ingenting" jeg sier det daglig til min kjære.

Er det en ting jeg vet, er det at om min kjære hadde dumpet meg på impuls, hadde jeg sotte å venta på at han skulle komt på døra å tatt meg tilbake. Hun spiller kanskje "care" for å virkelig få deg til å kjenne på at det var dårlig av deg å handle på impuls å dumpe henne. Hun har deg nok litt på pinebenken tror jeg. Bare go with the flow. Vær deg selv, vis henne at du bryr deg.

:klemmer:

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun burde skjønne at du gjorde det du gjorde på impuls. Elsker hun deg, og betyr du mye for henne tar hun deg tilbake. Om ikke, er det nok bare å gi slipp tror jeg.

Du tilbydde deg å slippe alt ditt for å flytte nært henne. Jeg syntes du virker som en helt fantastisk fyr. Klart du også er fortvilt over avstander, du har da ikke svar på alt. Det er en typisk jentete ting å si "du forstår ingenting" jeg sier det daglig til min kjære.

Er det en ting jeg vet, er det at om min kjære hadde dumpet meg på impuls, hadde jeg sotte å venta på at han skulle komt på døra å tatt meg tilbake. Hun spiller kanskje "care" for å virkelig få deg til å kjenne på at det var dårlig av deg å handle på impuls å dumpe henne. Hun har deg nok litt på pinebenken tror jeg. Bare go with the flow. Vær deg selv, vis henne at du bryr deg.

:klemmer:

Lykke til :)

Ja, jeg håper alt ordner seg. Noe jeg ikke sa i første posten er jo også det at vi har tidligere snakket om barn, flytte sammen om ikke kort tid før dette "problemet" kom, å planlagt faktisk framover. Dette er ei jente jeg ser meg langt fram i tid med, jeg har aldri hatt sånne følelser som jeg har nå for noen person i hele mitt liv, ho har tatt en stor plass i hjertet mitt jeg ikke engang var der, å når jeg ser bilder av henne får jeg helt vondt inni meg pga det gjorde :(

Så jeg håper alt kommer til det gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...