Gå til innhold

Hvilken avatar liker du best?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker Aldrisur sin - blir så glad av den :biggrin:

Hvem er det du har på din avatar? Helt forelska jeg, SIKLE! :rodmer:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Valenshy
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvem jeg liker best jeg :rodmer: synes mange har fine :P men Badabing sin avatar var da veldig fin :happy:

Gjest Loverdose
Skrevet

Hvem er det du har på din avatar? Helt forelska jeg, SIKLE! :rodmer:

Kan svare for deg, det er selveste Matthew Charles Sanders, også kjent som M.Shadows. Vokalist i Avenged Sevenfold. Rålekker er han. ;)

Skrevet

Synes det er mange som har veldig fine og passende avatarer her inne, men den første jeg tenker på er Binta Ba, veldig søt med masse attitude! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er mange som har kule avatarer, men jeg tror Loffen vinner... Skal tenke litt på det, tilfelle jeg kommer på noen som er enda kulere.

Skrevet

Har alltid likt Pingtings avatar veldig godt også, når jeg tenker meg om :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Silfen sin får meg til å le, så den er en stor favoritt! Flair med sin engel med attitude er kul, Applecore sin pusekosavatar, Maria_Marihøne sin glade storøyde marihøne, Fanta Exotic sin blide spisejente, Vampen sin artige og selvsagt AldriSur sin vitaminpille av en avatar! :) Kommer ikke på flere akkurat nå, men det er garantert flere jeg har lagt merke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan svare for deg, det er selveste Matthew Charles Sanders, også kjent som M.Shadows. Vokalist i Avenged Sevenfold. Rålekker er han. ;)

Takk! Og der fikk de en ny fan, han rålekre matthew i allefall :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...