Gå til innhold

Hvilken avatar liker du best?

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Syns også den er kjempefin, men det bildet du la ut her om dagen ville jeg heller hatt. Dritkult bilde!

Hahaha, takk for det, men det var jo ikke et hyggelig bilde i det hele tatt, jeg angret på hele stuntet fordi jeg følte meg litt slem :ler:

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, takk for det, men det var jo ikke et hyggelig bilde i det hele tatt, jeg angret på hele stuntet fordi jeg følte meg litt slem :ler:

Neida, det var tøft og veldig på sin plass :)

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men det er veldig hyggelig da :sjenert:

Den er så harmonisk :) Har (som jeg sa en gang før) trodd det var deg som drev med yoga, men jeg liker bøker også. :)

Skrevet

Silfen er øverst på lista!

Ellers er disse bra; Purple Haze, Aldrisur, Hoppetaujenta, Knirke, Banditten, Gorgonzola +++

Men jøss, takk. :)

Er det en grunn til at de som blir nevnt her også blir nevnt i "hvem liker du best"- tråden?

Er jeg der og? Sånn siden jeg er nevnt her? Hvor mange ganger er jeg likt der da? Link meg, link meg! :hyper:

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Neida, det var tøft og veldig på sin plass :)

Tror iallefall poenget mitt kom frem :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Aldrisur og Raindrops sine:) Mange fler jeg liker også, men kommer ikke på nickene.

Den med den bananflua synes jeg nesten er litt irriterende jeg :sjenert: Føler jeg har noe på skjermen.

• Liker 2
Skrevet

Hvem har bananflua? Kan ikke huske å ha sett den?

• Liker 2
Skrevet

Hvem har bananflua? Kan ikke huske å ha sett den?

Det er det vi ikke vet! :rope: Hallo bananflue - meld deg!

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Brukeren med bananflue er vel Karmosin.

• Liker 2
Skrevet

Er det bananflue altså?

Jeg trodde det var en kakkerlakk, så jeg har ikke turt å se nærmere på den. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Er det Undercover hun heter tro? :klo: Hun som har en bitteliten pusekatt som avatar. Den er i allefall helt skjønn :rodmer:

Ooog Cervix sin. Den rumpa får til og med meg til å kikke to ganger :lur:

Gjest Applecore
Skrevet

Er det bananflue altså?

Jeg trodde det var en kakkerlakk, så jeg har ikke turt å se nærmere på den. :gjeiper:

Jeg liker din avatar, loffen!

Og så liker jeg avatarene til Søgni, Corto Maltese og Mr. Omg.

Avataren til Gorgonzola er heller ikke vond å se på :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Den Kosemose tror jeg det var, hadde før, en jente med samlede hender(i bønn sikkert) og søt 80-tallsfrisyre. :rodmer:

Skrevet (endret)

Jeg liker din avatar, loffen!

Og så liker jeg avatarene til Søgni, Corto Maltese og Mr. Omg.

Avataren til Gorgonzola er heller ikke vond å se på :fnise:

:takke:

Takk takk,

ja Gorgonzola sin er ikke den verste å se på. :fnise:

edit: fjernet jukke-smileyen

Endret av loffen
Skrevet

Den kattungen jeg snakket om er det pysepus som har til avatar. Herlig nick og supersøt avatar.

Også synes jeg ikke det er rettferdig av Gorgonzola å ha en slik avatar, er ikke lett å være kritisk innstilt når man ser at en post starter med et slikt godbilde. :rodmer:

Skrevet

Liker Aldrisur sin - blir så glad av den :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk til alle dere som sier at dere blir glad av å se avataren min! :klemmer:

Det er bare en liten ulempe ved å ha den lille gule, nakne og blide Miss Sunshine som avatar, og det er når jeg skal prøve å lage innlegg på tråder der TS har sorg og/eller er veldig lei seg, alvorlig og trist. Da blir det liksom too much når hun kommer blid, lykkelig og hoppende inn for å gi noen trøstende ord.

Men hun er aldri sur - det skal hun ha! :hoppendeglad:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ciara sin Audry Hepburn-avatar er fin.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...