AnonymBruker Skrevet 27. januar #21 Del Skrevet 27. januar Ikke kluss med slikt. Gå til en lege. Anonymkode: 39259...32c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #22 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er det? Jeg har et utovergående føflekk. Det hadde ikke gjort meg noe å ha den om den avr flat. Vil bare ha den flat. Anonymkode: 8c4a9...9cb Kan du ikke prøve for oss, siden du har en egnet føflekk? Hvis eddik på føflekker hadde vært farlig, ville Dagbladet ha brukt det som klickbait. 👍 Anonymkode: f7473...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. januar #23 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 29.4.2012 den 21.41): Jeg hørte at man kunne fjerne føflekk med å gni eple cider eddik på, så ta et plaster over, så ville den forsvinne. Lurer på om noen av dere har prøvd dette før. Jeg har tenkt til å prøve det, men jeg vet ikke om det kommer til å funke. Vet noen hvor lang tid det tar før føflekken forsvinner, og om det må være en utstående føflekk eller ikke? Gjerne kom med andre forslag man kan bruke til å fjerne føflekker selv. Jeg har forresten prøvd te-tre olje og det funket ikke i det hele tatt. Hæ? Nei, det går ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #24 Del Skrevet 27. januar Aldri fjerne føflekker som ikke er sjekket av en lege! En lege vil sende føflekken inn til test så uansett viktig å gjøre det der for sikkerhets skyld. Anonymkode: 4ffab...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #25 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke kluss med slikt. Gå til en lege. Anonymkode: 39259...32c Vanlige leger fjerner ikke føflekker om man bare vil ha de fjernet pga at de er stygge. Har spurt lege selv om utstående stygg føflekk på ryggen. Anonymkode: 73175...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #26 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vanlige leger fjerner ikke føflekker om man bare vil ha de fjernet pga at de er stygge. Har spurt lege selv om utstående stygg føflekk på ryggen. Anonymkode: 73175...067 Så ikke si den er stygg.... Min lege har lav terskel på å fjerne føflekker Anonymkode: a5ea2...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #27 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vanlige leger fjerner ikke føflekker om man bare vil ha de fjernet pga at de er stygge. Har spurt lege selv om utstående stygg føflekk på ryggen. Anonymkode: 73175...067 Joda, mange gjør det. Du kan si at den er skjemmende eller irriterende om din lege ikke vil fjerne en stygg føflekk. Anonymkode: e7abe...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #28 Del Skrevet 28. januar Grüner skrev (16 timer siden): Hæ? Nei, det går ikke. Hvorsan vet du det? Har du prøvd? Anonymkode: 8c4a9...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå